Bange for is

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2015

SofiaMik

He he jeg er vist ikke så påvirket, for jeg troede, at du mente de is, som man spiser..

Mon ikke lige netop IS har lagt sig ud med de forkerte og snarest muligt bliver udraderet af enten Rusland eller resten af verden? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2015

Ai sha

Anonym skriver:

Med alt hvad der er sket i Paris og resten af verden må jeg indrømme jeg er blevet lidt skræmt. Jeg synes det er helt forfærdeligt og har svært ved deres tolkning af islam. Jeg er selv dansk konverteret muslim og sunni muslim men jeg har intet problem med andres folks valg uanset religion så forstår virkelig ikke IS. De gør mig flove selv om jeg er glad for mit valg for de kaster en sort skygge over islam 

Jeg bor i Malmø og handler en del i emporia men der har været rygter om et angreb på netop emporia så tør jeg ikke ta derhen. Jeg er for "modernet" en muslim til jeg ville blive skånet selv om jeg bærer slør. Ej hvad sker der for verden? 

Jeg synes ikke man skal lade frygten tá over men hvad nu hvis? 

Salaam alekum 

Du skal ikke være bange for noget søde

Kan du evt skrive privat?  

Anmeld Citér

25. november 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Carina:-) skriver:

Og det kan jeg godt forstå

Vi har en del muslimer i vores bekendtskabskreds enten som ansatte eller som venner.

Ingen har dog udvist sympati med Is ,men har derimod været bekymrede og bange for at nu skal de igen opleve had og forskelsbehandling fordi man tilhører en specifik tro og bærer tørklæde. For når der sker terror er folk desværre tilbøjelige til at skære alle over en kam og så er alle muslimer i risikozonen for at blive sat i bås med de kujoner. 

De ødelægger så meget også på sigt,men jeg tror stadig det er bedst vi står sammen og ikke viser frygt selv om jeg sagtens kan forstå din angst især når du også skal opleve sympatisører i dit netværk. 

Enig, min mand er f.eks. Shiamuslim, ifølge IS, Taleban mv. er de værre end ikkemuslimer, de mener det er i orden at halshugge dem. Alligevel vil en del danskere mene, at er han muslim er han i samme "kategori" som IS. Vil lige påpege, at der findes is sympatisører i mit nærområde absolut ikke i mit netværk! 

Anmeld Citér

25. november 2015

Carina:-)

Roselil skriver:

Enig, min mand er f.eks. Shiamuslim, ifølge IS, Taleban mv. er de værre end ikkemuslimer, de mener det er i orden at halshugge dem. Alligevel vil en del danskere mene, at er han muslim er han i samme "kategori" som IS. Vil lige påpege, at der findes is sympatisører i mit nærområde absolut ikke i mit netværk! 

Ja ok det var en vigtig detalje 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.