Barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2015

Aspek

Valget her stod mellem de to på en emmaljunga Big Star supreme. Det blev alm hjul og det er jeg glad for. Det er meget off-road hvor vi kører og så fylder drejehjul langt mere i bilen end de alm.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

anjo01

2721 skriver:

Med drejehjul og du kan sagtens finde en med langt liggemål

Ja det har jeg godt set men skal man have med drejehjul er  man mødt til at købe den fra ny, og jeg havde egentlig håbet at finde en fin, brugt vogn :/

Anmeld Citér

27. november 2015

Steffecph

Vi har en med drejehjul og 97 i liggemål :-) så det findes. Når det er sagt, så ville jeg til i dag have valgt en uden. Jeg kører lange ture med den, og den har været rigtig fin! Den er er bare noget lort i sne. De små hjul foran sidder fast i alt! Også selvom jeg låser dem. Det tog mig 2 1/2 time at gå en tur der normalt varer 45 minutter. Wow jeg blev træt af det. 

Men vurder dit behov! Jeg elsker drejehjul når vejret er fint! :-) 

Anmeld Citér

27. november 2015

2721

anjo01 skriver:

Ja det har jeg godt set men skal man have med drejehjul er  man mødt til at købe den fra ny, og jeg havde egentlig håbet at finde en fin, brugt vogn :/

Jeg har købt en brugt, så det kan lykkedes

Anmeld Citér

27. november 2015

Chellie

anjo01 skriver:

Vi har lige købt en brugt med drejehjul igår? Det vælter ikke med dem, bevares, men hvis du holder øje med fx DBA, kommer der jævnligt noget godt på.. 

Anmeld Citér

27. november 2015

anjo01

Chellie skriver:

Vi har lige købt en brugt med drejehjul igår? Det vælter ikke med dem, bevares, men hvis du holder øje med fx DBA, kommer der jævnligt noget godt på.. 

Kan godt se der er nogle stykker på dba, men de er alle på Sjælland. Har heldigvis god tid, men man kan jo altid holde øje efter et godt tilbud

Anmeld Citér

27. november 2015

Chellie

anjo01 skriver:

Kan godt se der er nogle stykker på dba, men de er alle på Sjælland. Har heldigvis god tid, men man kan jo altid holde øje efter et godt tilbud

Vi har regnet ud, at vi har sparet ca. 5000,- (inkl ekstra-udstyr) med den vogn vi købte. Det kan da godt betale en togbillet over broen, hvis den rigtige vogn dukker op 

Anmeld Citér

28. november 2015

anjo01

Chellie skriver:

Vi har regnet ud, at vi har sparet ca. 5000,- (inkl ekstra-udstyr) med den vogn vi købte. Det kan da godt betale en togbillet over broen, hvis den rigtige vogn dukker op 

Sandt nok skal til Kbh på den anden side af jul, så hvis det kan kombineres ville det jo heller ikke være dumt

Anmeld Citér

29. november 2015

Chellie

anjo01 skriver:

Sandt nok skal til Kbh på den anden side af jul, så hvis det kan kombineres ville det jo heller ikke være dumt

Jeg så lige denne på den blå avis. Den er i Jylland, hvis du er interesseret. Den er mage til den, vi selv lige har købt - Det er en rigtig luksusvognen 

http://www.dba.dk/barnevogn-emmaljunga-big-star/id-1020326891/

Anmeld Citér

29. november 2015

namaha

Jeg har uden drejehjul. En Brio sense i grå.

Jeg vil dog hverken sige for eller i mod selvom jeg aldrig har haft fingerne i en med drejehjul.

Men mere fordi jeg syntes du skal gøre hvad DU føler er bedst, også skal du tænke på om du vil have en med et lille ligge mål som måske kun kan bruges i 1-2 år eller en med et stort som kan bruges til 4 år alderen.

jeg vil dog anbefale faste hjul istedet for lufthjul, så står du ikke pludslig med et punkteret hjule og ikke kan komme videre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.