Barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken slags hjul på barnevogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.496 visninger
19 svar
4 synes godt om
24. november 2015

anjo01

jeg venter et lille mirakel til maj, og er nu begyndt at overveje barnevogn. Jeg vil rigtig gerne have en med drejehjul - hvad er jeres erfaringer med dette? Og hvilken barnevogn vil I anbefale? Pengepungen er ikke den største og jeg er ligeglad med hvad mærke det er- så længe kvaliteten er god! - ny/brugt har begge interesse

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2015

Skouboe

anjo01 skriver:

jeg venter et lille mirakel til maj, og er nu begyndt at overveje barnevogn. Jeg vil rigtig gerne have en med drejehjul - hvad er jeres erfaringer med dette? Og hvilken barnevogn vil I anbefale? Pengepungen er ikke den største og jeg er ligeglad med hvad mærke det er- så længe kvaliteten er god! - ny/brugt har begge interesse

Jeg kan rigtigt godt lide dem med drejehjul, men i min erfaring er liggemålet som regel ikke så stort, så jeg ville alligevel vælge en mad faste hjul og så et langt liggemål.

Anmeld Citér

24. november 2015

Mortil2drenge<3

Har selv købt en uden drejehjul det var det mig og min kæreste bedst kunne lide at kører med og have med at gøre 

Anmeld Citér

24. november 2015

Bjørnemor

Vi har en Emmaljunga Big Star surpreme med drejehjul, og den er SÅ skøn at køre med. Man kan vende på de mindste steder og den er ikke tung at vende som dem uden drejehjul er. Synes også den fungerer fint off road - man kan låse hjulene fast, hvis der er behov for det. Det er godt nok ikke den billigste model, men er klar fortaler for drejehjul 

Anmeld Citér

24. november 2015

Kamilla-m

Uden..

- de andre har jeg erfaret at det er besværligt at køre i græs, sand, sne og sten. I ønske børn anbefales drejehjul kun vis man bor i større byer.

Anmeld Citér

24. november 2015

anonym12

Vi har en mumswish med drejehjul. Det er fantastisk med drejehul og så har den også langt liggemål.

Anmeld Citér

24. november 2015

Benjamins'mor

anjo01 skriver:

Uden drejehjul. Vi havde klapvogn med drejehjul og det er bare ikke til at styre. 

Anmeld Citér

24. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
anjo01 skriver:

Jeg ligger lidt i begge lejre. Har været rigtig glad for min gamle barnevogn uden drejehjul, og stort liggemål. Min datter sover i den når hun ikke er i vuggestue, og kan ligger der længe endnu selvom hun er lidt stor af sin alder.

På den anden side er jeg SÅ glad for min emaljunga klapvogn med drejehjul. Den er nem at kommer rundt med og ikke lige så "klodset" som barnevognen godt kan være.

Anmeld Citér

24. november 2015

GrønStjerne

Har emmaljunga klapvogn med drejelige forhjul med en barnevognsdel til. Den er jeg så glad for. Har haft en brio vogn og en Odder til de første to, og ville ikke have nogen af delene igen, elsker at den jeg har nu er så nem at køre med.

Lige i denne weekend med sne og skidt er den så lidt besværlig at komme rundt med, men hjulene kan låses når der er skidt vejr.

hvis man bor i byen er det en god mulighed. Hvis du bor på landet ville jeg dog tage en mere terrængående vogn..

Anmeld Citér

25. november 2015

2721

Med drejehjul og du kan sagtens finde en med langt liggemål

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.