FruOlsen skriver:
Tak for dit svar 
Det er godt nok også en lang sej kamp I er igennem!
Desværre er der nok ikke meget en privat klinik kan gøre for os, da vi flere steder fra har fået at vide Rigshospitalet er bedst på lige netop dette område - og folk kommer fra hele Danmark for at få hjælp. Som jeg har forstået det beskæftiger de private klinikker sig primært med at få folk til at blive gravide
og det er ikke der vores største problem ligger. Jeg har været gravid 3 gange på omkring 2 år, så jeg kan godt blive gravid uden hjælp... problemet er at holde på graviditeten 
Ja ok det kan jeg godt se.... Men I kan jo altid tinge og spørge om det er noget de måske kan hjælpe med/har erfaring med....
Hos os (kan ikke lige huske om jeg skrev det i det sidste men ellers kommer det lige igen
) de fandt ud a at mine æg ikke modnede godt nok... Dvs de kunne sagtens dele sig rigtig fint... Det var ikke noget problem... Problemet var at golde på dem så de blev til en graviditet.. Måske en liiiiille bitte smule det samme... I er bare nået længere i forløbet hvor det er blevet til en graviditet end jeg er.. Ihvertfald forsvandt min inden den blev opdaget, hvis man kan sige det sådan... For i teorien var jeg gravid... Har jo haft befrugtet æg sat op i mig... Min graviditet er bare gået til meget tidligt... Sådan fik vi ihvertfald nogenlunde forklaret det...
Men tænker at det ikke skader at prøve og ringe til dem og forhører sig...
Anmeld
Citér