Drømmen føles længere og længere væk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2015

esioul

FruOlsen skriver:

Nej, det har vi ikke, men HAB mente det kunne være en mulighed fremover. Til at starte med skulle vi dog prøve selv igen, da der ikke var nogle umiddelbare svar på hvorfor jeg aborterer

Det er i hvert fald en mulighed. 

Går ud fra de har tjekket stofskiftet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

Muffinmus

Hvor langt er du henne hver gang?? 

Har selv god erfaring med Bidro efter aborter og har nu tre børn

Anmeld Citér

26. november 2015

Købmagerkonen

esioul skriver:

Det er i hvert fald en mulighed. 

Går ud fra de har tjekket stofskiftet? 

Ja, jeg har fået tjekket immunforsvar, stofskifte, hormoner og alt muligt andet og det hele så fint ud...

Anmeld Citér

26. november 2015

esioul

FruOlsen skriver:

Ja, jeg har fået tjekket immunforsvar, stofskifte, hormoner og alt muligt andet og det hele så fint ud...

Jeg fristes til at sige "øv at alt så fint ud".

Det er så træls ikke at kende grunden. Man vil så gerne bare fejle et eller andet, så man kan sige "nåå, det er derfor" og så blive behandlet for det. 

Anmeld Citér

26. november 2015

Købmagerkonen

MariaE skriver:

Hvor langt er du henne hver gang?? 

Har selv god erfaring med Bidro efter aborter og har nu tre børn

Jeg har haft en SA uge i ca 7. uge og to MA'er i 10. og 9. uge efter at have set hjerteblink.

Jeg har ikke den store tiltro til Bidro og andre "mirakel"-kosttilskud. Det er dejligt det virkede for dig, men jeg tror ikke selv på dets virkning.

Anmeld Citér

26. november 2015

Købmagerkonen

esioul skriver:

Jeg fristes til at sige "øv at alt så fint ud".

Det er så træls ikke at kende grunden. Man vil så gerne bare fejle et eller andet, så man kan sige "nåå, det er derfor" og så blive behandlet for det. 

Jeg har det på samme måde, for nu er jeg bare igen på bar bund og har samme forudsætninger som tidligere når jeg bliver gravid igen. Hvis der blot havde været en lille ting galt som kunne være blevet behandlet, havde jeg sikkert haft meget mere mod på at gå i gang igen!

Anmeld Citér

26. november 2015

esioul

FruOlsen skriver:

Jeg har det på samme måde, for nu er jeg bare igen på bar bund og har samme forudsætninger som tidligere når jeg bliver gravid igen. Hvis der blot havde været en lille ting galt som kunne være blevet behandlet, havde jeg sikkert haft meget mere mod på at gå i gang igen!

og kromosom analyserne er også lavet på jer begge?

Du må undskylde alle mine spørgsmål, men jeg har bare oplevet systemet som langtrukken, hvor der ikke sker en skid hvis ikke selv man beder om at blive undersøgt. Jeg oplevede i hvert fald ikke de selv kom med foreslag til hvad det så kunne være der var galt. 

Jeg googlede selv nettet tyndt og forslog alverdens ting. 

Anmeld Citér

26. november 2015

Købmagerkonen

esioul skriver:

og kromosom analyserne er også lavet på jer begge?

Du må undskylde alle mine spørgsmål, men jeg har bare oplevet systemet som langtrukken, hvor der ikke sker en skid hvis ikke selv man beder om at blive undersøgt. Jeg oplevede i hvert fald ikke de selv kom med foreslag til hvad det så kunne være der var galt. 

Jeg googlede selv nettet tyndt og forslog alverdens ting. 

Var du også tilknyttet HAB?

Kromosonanalyserne er foretaget på os begge to og var ligeledes helt normale. Mit indtryk har egentlig været at de var meget grundige og selvom de sagde alt så helt normalt ud har de alligevel valgt at tage ekstra prøver på nogle af de steder hvor der var små udsving (selvom det stadig lå indenfor normalen).

Du skal endelig bare spørge løs, det kunne jo sagtens være der var ting som ikke var blevet tjekket eller som jeg ikke selv havde tænkt på.

Anmeld Citér

26. november 2015

esioul

FruOlsen skriver:

Var du også tilknyttet HAB?

Kromosonanalyserne er foretaget på os begge to og var ligeledes helt normale. Mit indtryk har egentlig været at de var meget grundige og selvom de sagde alt så helt normalt ud har de alligevel valgt at tage ekstra prøver på nogle af de steder hvor der var små udsving (selvom det stadig lå indenfor normalen).

Du skal endelig bare spørge løs, det kunne jo sagtens være der var ting som ikke var blevet tjekket eller som jeg ikke selv havde tænkt på.

Jeg har sendt en PB

Anmeld Citér

26. november 2015

Jn81

FruOlsen skriver:

Tak for dit svar

Det er godt nok også en lang sej kamp I er igennem!

Desværre er der nok ikke meget en privat klinik kan gøre for os, da vi flere steder fra har fået at vide Rigshospitalet er bedst på lige netop dette område - og folk kommer fra hele Danmark for at få hjælp. Som jeg har forstået det beskæftiger de private klinikker sig primært med at få folk til at blive gravide og det er ikke der vores største problem ligger. Jeg har været gravid 3 gange på omkring 2 år, så jeg kan godt blive gravid uden hjælp... problemet er at holde på graviditeten

Ja ok det kan jeg godt se.... Men I kan jo altid tinge og spørge om det er noget de måske kan hjælpe med/har erfaring med.... 

Hos os (kan ikke lige huske om jeg skrev det i det sidste men ellers kommer det lige igen ) de fandt ud a at mine æg ikke modnede godt nok... Dvs de kunne sagtens dele sig rigtig fint... Det var ikke noget problem... Problemet var at golde på dem så de blev til en graviditet.. Måske en liiiiille bitte smule det samme... I er bare nået længere i forløbet hvor det er blevet til en graviditet end jeg er.. Ihvertfald forsvandt min inden den blev opdaget, hvis man kan sige det sådan... For i teorien var jeg gravid... Har jo haft befrugtet æg sat op i mig... Min graviditet er bare gået til meget tidligt... Sådan fik vi ihvertfald nogenlunde forklaret det... 

Men tænker at det ikke skader at prøve og ringe til dem og forhører sig... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.