Fuck fuck fuck

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2015

grinny

Fru Ebied skriver:

Tusind tak

Vores klinik har åbent hele julen også, det er fordelen ved det private.

Jeg har ikke fået mens og har heller ingen tegn på den - med mit held springer den nok en måned over!! 

Jeg kan ikke helt forstå det der med at der er for mange der har meldt sig, hvad betyder det?

Er i så sikre næste gang du har en me s der passer ind i deres åbningstider?

Jamen det er fordi de kun må tage 2 par ind om dagen, altså vi har været mere end 3 par der havde 1. Cyklusdag i søndags - og så er der nogen der bliver afvist og denne gang os.

Min cyklus passer desværre ikke så jeg kan tilmelde os i december, så derfor først i januar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Jamen det er fordi de kun må tage 2 par ind om dagen, altså vi har været mere end 3 par der havde 1. Cyklusdag i søndags - og så er der nogen der bliver afvist og denne gang os.

Min cyklus passer desværre ikke så jeg kan tilmelde os i december, så derfor først i januar 

Virkelig ærgeligt!

Jeg har ikke fået min mens endnu, men den kan nå det inden midnat.

Dog vil man så kalde imorgen for første dag i cyklus. Krydser fingre for det kommer senest imorgen - det er lidt træls hvis det pludselig skal til at drille når det plejer at være regelmæssigt. 

Anmeld Citér

24. november 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Virkelig ærgeligt!

Jeg har ikke fået min mens endnu, men den kan nå det inden midnat.

Dog vil man så kalde imorgen for første dag i cyklus. Krydser fingre for det kommer senest imorgen - det er lidt træls hvis det pludselig skal til at drille når det plejer at være regelmæssigt. 

Anmeld Citér

25. november 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Jeg har fået min mens idag, dog først her til aften, så første blødningsdag er officielt imorgen.

Det vil sige jeg skal starte med Gonal F fredag aften.

Puha jeg er spændt... 

Anmeld Citér

25. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

grinny skriver:

Ja det skal man nok, for det er ikke bare 'at vente en måned eller 2 mere' det er pisse smertefuldt og hjerteknusende! 

Smider mig bare hjem under dynen med the og serier! 

To måneder er rædselsfuldt - og så over julen. Håber sådan at det er din tur næste gang. Bliv du under dynen så længe du behøver!

Anmeld Citér

26. november 2015

grinny

ErDuHerIkkeSnart skriver:

To måneder er rædselsfuldt - og så over julen. Håber sådan at det er din tur næste gang. Bliv du under dynen så længe du behøver!

Ja lorte juleferie 

Men altså, vi kan jo ikke blive ved med at løbe ind i uheld 

Anmeld Citér

26. november 2015

grinny

Fru Ebied skriver:

Jeg har fået min mens idag, dog først her til aften, så første blødningsdag er officielt imorgen.

Det vil sige jeg skal starte med Gonal F fredag aften.

Puha jeg er spændt... 

Forstår godt du er nervøs, skal nok 

Min mens er stort set sluttet nu - lidt følsomt at den stopper og jeg bare skal vente på den næste, skulle jo have været på hormoner nu. 

Det er sgu lidt trist 

Anmeld Citér

26. november 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Forstår godt du er nervøs, skal nok 

Min mens er stort set sluttet nu - lidt følsomt at den stopper og jeg bare skal vente på den næste, skulle jo have været på hormoner nu. 

Det er sgu lidt trist 

Jeg forstår dig udmærket! 

Vi talte lige om idag at det måske var smart at vi ventede til Januar da min mand arbejder nat hele december og derfor kommer i seriøst søvn underskud når vi skal til Århus 6 dage.

Men det kunne jeg slet ikke overskue!

Jeg skal i scanning fredag d. 04.12 kl 10.50

Håber der er nogle æg i udvikling.

Anmeld Citér

26. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

grinny skriver:

Ja lorte juleferie 

Men altså, vi kan jo ikke blive ved med at løbe ind i uheld 

Det eneste gode ved at blive ramt af alt det lort er selvfølgelig, at det simpelthen må blive bedre på et tidspunkt! Der MÅ vente noget godt på sig derude i fremtiden!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.