grinny skriver:
Men vi kunne godt nå det da sidste dag for tilmelding er den 4/12 og min første blødningsdag var igår så vi kunne nå et forsøg. Så her ville der ikke være noget nervepirrende.
De åbner først igen 26/12 og jeg begynder at bløde omkring 20/12 så vi kan først om 2 cyklusser 
Åh ja så kan jeg godt se det... Missede noget, så kan jeg se.... Men prøv at nyd julen alligevel... Jeg ved godt det ikke hjælper en pind at sige... Især når du har kæmpet så hårdt med et super flot vægttab, og så ENDELIG var klar....
Vi havde et mislykkedes forsøg sidste efterår/november og blev enige om at vi ventede til efter julen... Den enkelte måned "klarede" vi nok at vente - en måned fra eller til 8 år fjorde nok ikke så meget... Det var dejligt at kunne holde jul og nytår uden at tænke PB.. Ikke skulle kigge på uret hele tiden, for at se hvornår det var tid til at stikke sig... Det kan være ubevidst stressende... Vi startede op i februar i år... Og jeg er idag 36+0 med tvillinger...
Jeg ønsker dig ALT ALT ALT det bedste og håber at I starter 2016 med et spark der ændrer det hele 

Anmeld
Citér