Anonym skriver:
Som overskriften siger øv altså jeg har fået taget blodprøver fordi jeg ikke har blødt I knap et halvt års tid. Fik svaret idag at jeg har forhøjet mandlig kønshormon og der med meget sandsynligt pco. Jeg skal til samtale i næste uge hos lægen omkring hvad vi så gør nu med ønskede graviditet osv. Øv altså havde godt nok en fornemmelse men av hvor gør den ondt at få bekræftet, jeg er anonym da jeg synes den er lidt svær at sluge
Jeg er samme alder som dig, og vejer heller ikke for meget. Jeg fik også konstateret pcos, hvilket jeg også lidt havde på fornemmelsen, da jeg aldrig har haft en rigtig cyklus, før jeg kom på ppiller.
Har ikke rigtigt nogle andre symptomer ud over lidt uren hud, så man kan slippe relativt billigt.
Her skulle der dog skrappere midler til end pergotime, men har lige haft min første "rigtige" cyklus med ægløsning og en længde på 34 dage, hvilket er helt sindssygt for mig. Er endnu ikke gravid, men trøster mig med, at når først cyklusserne/ægløsningerne kommer i gang, så har man jo samme odds hver måned som alle andre.
Du må endelig skrive, hvis du har lyst til at følges eller snakke lidt mere om det. For det er fandme en hård kamp alt det her. 
Anmeld
Citér