Øv ikke det svar jeg havde håbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2015

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Som overskriften siger øv altså jeg har fået taget blodprøver fordi jeg ikke har blødt I knap et halvt års tid. Fik svaret idag at jeg har forhøjet mandlig kønshormon og der med meget sandsynligt pco. Jeg skal til samtale i næste uge hos lægen omkring hvad vi så gør nu med ønskede graviditet osv.  Øv altså havde godt nok en fornemmelse men av hvor gør den ondt at få bekræftet, jeg er anonym da jeg synes den er lidt svær at sluge

Jeg er samme alder som dig, og vejer heller ikke for meget. Jeg fik også konstateret pcos, hvilket jeg også lidt havde på fornemmelsen, da jeg aldrig har haft en rigtig cyklus, før jeg kom på ppiller. 

Har ikke rigtigt nogle andre symptomer ud over lidt uren hud, så man kan slippe relativt billigt. 

Her skulle der dog skrappere midler til end pergotime, men har lige haft min første "rigtige" cyklus med ægløsning og en længde på 34 dage, hvilket er helt sindssygt for mig. Er endnu ikke gravid, men trøster mig med, at når først cyklusserne/ægløsningerne kommer i gang, så har man jo samme odds hver måned som alle andre. 

Du må endelig skrive, hvis du har lyst til at følges eller snakke lidt mere om det. For det er fandme en hård kamp alt det her. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej med dig.

Øv, det er aldrig sjovt at "fejle" noget - men jeg vil nu lige smide en lille opmuntring og minde om, at PCO kommer i mange forskellige varianter, og faktisk ikke behøver at medføre symptomer eller gener - ej heller at have indflydelse på din vægt eller den måde du behøver at leve på.

Jeg har PCO - og eneste tegner uregelmæssig cyklus. Dette kan stabiliseres med Pergotime - og jeg blev gravid i de første to forsøg hermed. Jeg vejer hvad jeg skal, spiser helt almindeligt, og mærker intet til PCO'en derudover.

Rigtig meget held og lykke på din vej.

Nej slet ikke når man drømmer om noget der har meget svært ved at ske uden lægelig og medisinsk hjælp.

Jeg har ud over min uregelmæssig cyklus også let forhøjet mandlig kønshormon og en stofskifte sygdom oven i.

Jeg håber virkelig at der ikke skal mere til ind lidt medicin.

Jeg rigtig glad for at det lykkedes for dig og du intet mærker til det og kan går som du plejer 

Anmeld Citér

22. november 2015

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Jeg er samme alder som dig, og vejer heller ikke for meget. Jeg fik også konstateret pcos, hvilket jeg også lidt havde på fornemmelsen, da jeg aldrig har haft en rigtig cyklus, før jeg kom på ppiller. 

Har ikke rigtigt nogle andre symptomer ud over lidt uren hud, så man kan slippe relativt billigt. 

Her skulle der dog skrappere midler til end pergotime, men har lige haft min første "rigtige" cyklus med ægløsning og en længde på 34 dage, hvilket er helt sindssygt for mig. Er endnu ikke gravid, men trøster mig med, at når først cyklusserne/ægløsningerne kommer i gang, så har man jo samme odds hver måned som alle andre. 

Du må endelig skrive, hvis du har lyst til at følges eller snakke lidt mere om det. For det er fandme en hård kamp alt det her. 

Jeg har også kun fra jeg fik min 1. menstruation af haft en rigtig cyklus vis jeg har været på p-piller. 

Jeg har en lille smule uren hud i hovedt ellers er der ikke nogen symptomer ud over let forhøjet testaturon i blodet.

Jeg både glæder mig og fygter hvad min læge siger på onsdag og glæder mig til at få en normal cyklus igen. Bare det at få menstruation igen vil være en stor glæde.

Det er en rigtig hård kamp især fordi vi har valgt at holde den hemmelig til jeg er noget over nf scanning engang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.