Øv ikke det svar jeg havde håbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
12 svar
4 synes godt om
20. november 2015

Anonym trådstarter

Som overskriften siger øv altså jeg har fået taget blodprøver fordi jeg ikke har blødt I knap et halvt års tid. Fik svaret idag at jeg har forhøjet mandlig kønshormon og der med meget sandsynligt pco. Jeg skal til samtale i næste uge hos lægen omkring hvad vi så gør nu med ønskede graviditet osv.  Øv altså havde godt nok en fornemmelse men av hvor gør den ondt at få bekræftet, jeg er anonym da jeg synes den er lidt svær at sluge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2015

Moster20

Anonym skriver:

Som overskriften siger øv altså jeg har fået taget blodprøver fordi jeg ikke har blødt I knap et halvt års tid. Fik svaret idag at jeg har forhøjet mandlig kønshormon og der med meget sandsynligt pco. Jeg skal til samtale i næste uge hos lægen omkring hvad vi så gør nu med ønskede graviditet osv.  Øv altså havde godt nok en fornemmelse men av hvor gør den ondt at få bekræftet, jeg er anonym da jeg synes den er lidt svær at sluge

Åhh det er jeg ked af at høre  

held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

20. november 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Hvis det kan berolige dig fik jeg selv PCOS som 16 årig og tabte mig 36 kg da jeg var 24-26 år og er nu gravid med 2 barn vores første er 9,5 mdr så håbet er ikke ude trods diagnosen 

Anmeld Citér

21. november 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Hvis det kan berolige dig fik jeg selv PCOS som 16 årig og tabte mig 36 kg da jeg var 24-26 år og er nu gravid med 2 barn vores første er 9,5 mdr så håbet er ikke ude trods diagnosen 

Jeg 22 og har kun en 5-8 kilo for meget på sidebenene  har haft mistanken siden jeg var 14 men ingen læge ville bekræfte det den gang da graviditets ønske ikke var der den gang

Anmeld Citér

21. november 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Jeg 22 og har kun en 5-8 kilo for meget på sidebenene  har haft mistanken siden jeg var 14 men ingen læge ville bekræfte det den gang da graviditets ønske ikke var der den gang

Det er lidt lige meget om det er 5 eller 50 kg for meget kan man sige det vigtigste er at bliver sundere og derfor også smide så meget af det overflødige hvis du går ind er sted og undersøger kiss kost eller diabetes kost og følger det kan man hjælpe det hele hvis man har pcos 

Anmeld Citér

21. november 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Det er lidt lige meget om det er 5 eller 50 kg for meget kan man sige det vigtigste er at bliver sundere og derfor også smide så meget af det overflødige hvis du går ind er sted og undersøger kiss kost eller diabetes kost og følger det kan man hjælpe det hele hvis man har pcos 

Jeg må igang med at undersøge mere omkring pco og så må jeg se hvad lægen siger på onsdag 

Anmeld Citér

21. november 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Jeg må igang med at undersøge mere omkring pco og så må jeg se hvad lægen siger på onsdag 

Skriv PB hvis Du mangler opdækning 

Anmeld Citér

21. november 2015

xStinepigen

Sad i samme situation i januar måned, og har nu 15 dage til termin. Baby projektet skal nok lykkedes, der er så mange ting vi kan gøre ved det i dag, for at holde symptomer og diverse ting i dvale

Anmeld Citér

21. november 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Sad i samme situation i januar måned, og har nu 15 dage til termin. Baby projektet skal nok lykkedes, der er så mange ting vi kan gøre ved det i dag, for at holde symptomer og diverse ting i dvale

Tusind tak for den solstråle historie, de hjælper lidt med at holde håbet oppe når kroppen driller 

Anmeld Citér

21. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig.

Øv, det er aldrig sjovt at "fejle" noget - men jeg vil nu lige smide en lille opmuntring og minde om, at PCO kommer i mange forskellige varianter, og faktisk ikke behøver at medføre symptomer eller gener - ej heller at have indflydelse på din vægt eller den måde du behøver at leve på.

Jeg har PCO - og eneste tegner uregelmæssig cyklus. Dette kan stabiliseres med Pergotime - og jeg blev gravid i de første to forsøg hermed. Jeg vejer hvad jeg skal, spiser helt almindeligt, og mærker intet til PCO'en derudover.

Rigtig meget held og lykke på din vej.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.