Hvordan skal jeg forholde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2015

Kildebakken

Jeg synes der er to ting i dette her. Det ene er om dit barn fryser, det skal h*n selvfølgelig ikke, men det kan altså fikses for få kroner. Det andet er din bitterhed over at skulle betale børnepenge, når I tjener mindre end din ex's husholdning. Det er surt ja, men lige nu er livet altså sådan, det tror jeg jeg ville acceptere og sætte dit barns behov for et godt samarbejde mellem mor og far over dit behov for i en begrænset periode at gå ud og spise etc. I er vel ikke på dagpenge /SU for evigt? Livet er relativt langt, i kommer til at have flere penge mellem hænderne, men dit barn får ikke sin barndom tilbage. Fokuser på at få det bedste ud af den tid i har med barnet;-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

vi har arvet fra min tantes børn da hendes bruger et nr. eller to større en mit barn, så vi har fået en masse tøj, huer, vanter osv. men ikke sko, da jeg har fået at vide at du kan ødelægge dine fødder ved at gå i andres sko.

Ah, jeg tror nu ikke så meget på, at det er så "farligt" at gå i andres sko! Især ikke når det drejer sig om få timer hver anden weekend (i det her vejr skal I formentlig ikke være meget ude). Så arv du også bare sko. 

Anmeld Citér

21. november 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman

Er det ik bare at købe et par sko som barnet har stående hjemme hos dig når du har barnet også er det det???

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.