Anonym skriver:
Hej piger.
Igår aftes havde jeg simpelthen så ondt i den ene side af maven, nederst. Jeg ved simpelthen ikke hvad det kan være! Det var inde ved siden af hoftebenet, nærmest helt nede ved underlivet. Og så var det sådan en stikkende smerte. Manden mistænkte blindtarmsbetændelse, men jeg ville sgu ikke på sygehuset haha, så jeg sagde til ham at jeg ville sove lidt. Jeg vågnede så i nat, og så var det næsten i hele den nedre del af maven, ikke kun i højre side. Jeg ligger hjemme i dag, da det gjorde pænt nas næsten hele natten. Er der nogen der har prøvet det før? Jeg er lidt i vildrede. 
Hej du
Er du gravid? Og i så fald, hvor langt henne?
Hvis du er gravid:
Det lyder meget som mig, da jeg fandt ud af, at jeg havde en graviditet udenfor livmoderen. Jeg vågnede dog med en smerte jeg på ingen måde kunne holde ud. Græd og skreg - det føltes som om nogen rev alt ud af mig.Jeg havde ekstrem ondt, men jeg tænker at det helt sikkert også kan starte stille ud også. En graviditet udenfor livmoderen er i værste fald dødelig - så hvis du er (ny)gravid (ikke har været til scanning endnu) så skynd dig at ringe til din læge.
Anmeld
Citér