kæreste tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2015

Kay

Carina:-) skriver:

Jeg ville tage på Mash i Bredgade - snuppe et par drinks først og så en kæmpe steak og deres fantastiske citronpie bagefter.

Det gør vi altid når vi gæster Kbh 

Tak det vil jeg se nærmere på 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville spise på biscaya (spansk restaurant på vesterbro) og finde en cafe/bar efterfølgende��

Anmeld Citér

19. november 2015

Kay

mor:) skriver:

Jeg ville spise på biscaya (spansk restaurant på vesterbro) og finde en cafe/bar efterfølgende��

Den vil jeg kigge nærmere på tak 

Anmeld Citér

19. november 2015

2721

En tur i Tivoli, hånd i hånd. Ellers bor i jo tæt på Lyngby storcenter, så kunne i jo evt tage en afslappet juleshopping sammen. Nogle Af de der ting som man ikke rigtig får gjort når man har børn med

Anmeld Citér

19. november 2015

Krydserfingre

Hvis  jeg måtte bestemme hvad vi skulle en aften ude; helt klart forbi Tivoli og gå rundt i varmt tøj, så kan man få en varm kakao ved cafeen nede ved søen i Tivoli og lige prøve et par boder hvor han selvfølgelig vinder en bamse til dig  

efter et par timer derinde så bare videre ind på strøget og få en øl/cocktail. (Evt på Y's cocktail bar ved Nørreport, den er meget kendt og god) også bare sidde og snakke  

Anmeld Citér

19. november 2015

Kay

2721 skriver:

En tur i Tivoli, hånd i hånd. Ellers bor i jo tæt på Lyngby storcenter, så kunne i jo evt tage en afslappet juleshopping sammen. Nogle Af de der ting som man ikke rigtig får gjort når man har børn med

Ja vi bor så tæt på Lyngbystorcenter at det er blevet alt for kedeligt

men kunne da være vi skulle tage til et andet center

Anmeld Citér

19. november 2015

Kay

Krydserfingre skriver:

Hvis  jeg måtte bestemme hvad vi skulle en aften ude; helt klart forbi Tivoli og gå rundt i varmt tøj, så kan man få en varm kakao ved cafeen nede ved søen i Tivoli og lige prøve et par boder hvor han selvfølgelig vinder en bamse til dig  

efter et par timer derinde så bare videre ind på strøget og få en øl/cocktail. (Evt på Y's cocktail bar ved Nørreport, den er meget kendt og god) også bare sidde og snakke  

Det lyder også hyggeligt

men jeg ville gerne havde vores tøser med i tivoli  og kan ikke lokke manden der ind 2 gange

Anmeld Citér

20. november 2015

2721

Kay skriver:

Ja vi bor så tæt på Lyngbystorcenter at det er blevet alt for kedeligt

men kunne da være vi skulle tage til et andet center

Ja okay, så dur det ikke

jdg syntes bare ofte at det er en anden oplevelse og ro man har når man kan gå alene sammen og kigge. Men kan også være I slet ikke er til julehyggeshopping. Ved ikke hvor langtid i har så tænkte bare at det ihvertfald var tæt på;p

Anmeld Citér

20. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Kom lige til at tænke på at I kan kigge på hvad amager bio byder på i aften - så er I i Kbh. S. området 

lige overfor amager bio er der en hyggelig cafe

Anmeld Citér

20. november 2015

Kay

2721 skriver:

Ja okay, så dur det ikke

jdg syntes bare ofte at det er en anden oplevelse og ro man har når man kan gå alene sammen og kigge. Men kan også være I slet ikke er til julehyggeshopping. Ved ikke hvor langtid i har så tænkte bare at det ihvertfald var tæt på;p

Jeg elsker juleshopping  

men når man har gået hjemme i over  1 1/2 år så kan jeg godt bruge nogle nye butikker at kigge på

vi har fra Ca 15.30 til 21

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.