kæreste tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
20 svar
5 synes godt om
19. november 2015

Kay

Vi har fået mulighed for at få begge børn passet i morgen først var det kun den store men vores nabos datter vil gerne passe den lille 

men jeg er ide forladt jeg kan slet ikke finde på noget???

har i nogle ideer i KøbenhavnS området? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

Kay

Glemte lige at skrive at der ikke går noget i biffen vi gider se

Anmeld Citér

19. november 2015

Risse

Hmm, personligt ville jeg nok elske bare at lave noget dejlig 'voksen' mad, altså gå og hygge sammen i køkkenet om at lave noget mad, som er lidt mere end det sædvanlige og som børnene ikke ville sætte den store pris på lige som jer. 

Så ville gøre det hyggeligt med stearinlys lidt pænt tøj på og romantisk musik i baggrunden (hvis man er til den slags), og så ville jeg nok bare ellers slappe af, åbne en god flaske vin til maden og en pose chips til bagefter og sætte en god film på eller spille et spil eller noget i den stil, eller hvis han kan, så tage en lille dans inde i stuen måske? 

Nogen gange er det også bare dejligt at have en normal afslappende aften men som alligevel er lidt mere end til hverdag

Ellers så ELSKER jeg at hygge med at kigge billeder, eller at sidde og snakke om fremtiden. Elsker jul så for mig vil det virkelig Være fantastisk, hvis han havde lyst til at snakke om jule traditioner og hvad vi kunne finde på af gaver til folk, og også hvad vi selv skal ønske os sammen det lyder måske lidt fjollet, men jeg elsker virkelig når han er med på det, det er bare så hyggeligt at sidde og putte i hans arme mens vi bare glæder os sammen til et eller andet  

Anmeld Citér

19. november 2015

Kay

Risse skriver:

Hmm, personligt ville jeg nok elske bare at lave noget dejlig 'voksen' mad, altså gå og hygge sammen i køkkenet om at lave noget mad, som er lidt mere end det sædvanlige og som børnene ikke ville sætte den store pris på lige som jer. 

Så ville gøre det hyggeligt med stearinlys lidt pænt tøj på og romantisk musik i baggrunden (hvis man er til den slags), og så ville jeg nok bare ellers slappe af, åbne en god flaske vin til maden og en pose chips til bagefter og sætte en god film på eller spille et spil eller noget i den stil, eller hvis han kan, så tage en lille dans inde i stuen måske? 

Nogen gange er det også bare dejligt at have en normal afslappende aften men som alligevel er lidt mere end til hverdag

Ellers så ELSKER jeg at hygge med at kigge billeder, eller at sidde og snakke om fremtiden. Elsker jul så for mig vil det virkelig Være fantastisk, hvis han havde lyst til at snakke om jule traditioner og hvad vi kunne finde på af gaver til folk, og også hvad vi selv skal ønske os sammen det lyder måske lidt fjollet, men jeg elsker virkelig når han er med på det, det er bare så hyggeligt at sidde og putte i hans arme mens vi bare glæder os sammen til et eller andet  

Det ville jeg også elske men den lille bliver passet her hjemme så vi skal "ud" 

Anmeld Citér

19. november 2015

Sandratoft

Kay skriver:

Nu kender jeg ikke København så godt da jeg er jyde  men mig og min kæreste skal i aften ud og høre Lukas Graham, og inden det, skal vi spise på et lækkert burger sted i Aarhus.  

Så måske koncert, stand ud eller lignende? Og så ville jeg også elske at tage ud og spise sushi uden børn

Anmeld Citér

19. november 2015

Risse

Nå ja, så dur mit svar ikke rigtig til noget, det kan jeg godt se  

Jeg har ikke helt styr på,  hvad der er i KBH længere, så kan ikke være så specifik, og ved jo Heller ikke hvad jeres budget er.

Men jeg tænker stadig at tage på en restaurant som er lidt bedre end normalt, eller lidt mere sexet så tage på en tapasbar og få en masse dejlig vin til den mundrette mad, som jo i øvrigt er oplagt at dele mede hinanden  i kan også tage i teatret, operaen eller til en koncert, hvis der er noget i synes om. Eller hvis det er om dagen så ville jeg elske at tage på museum eller en udstilling. Selv kommer jeg meget på Lousianna i Humlebæk,  som lige nu har en ret vild udstilling kørerende, og så er deres café super hyggelig og med lækker mad og deres udendørsområde er også enormt hyggeligt at gå i  

Lidt mere budgetvenligt så kunne man helt klassisk gå en laaang tur i en park, skov, ned til den lille havfrue eller et andet dejligt område og bare holde i hånd, tage på café og få noget kaffe og kage og så ellers smutte forbi en pølsevogn om aftenen og slutte af med en cocktail et eller andet sted.

Anmeld Citér

19. november 2015

lillespir26

Kay skriver:

Vi har fået mulighed for at få begge børn passet i morgen først var det kun den store men vores nabos datter vil gerne passe den lille 

men jeg er ide forladt jeg kan slet ikke finde på noget???

har i nogle ideer i KøbenhavnS området? 

En lækker tur på Jensens bøfhus 

Anmeld Citér

19. november 2015

Kay

Sandratoft skriver:

Nu kender jeg ikke København så godt da jeg er jyde  men mig og min kæreste skal i aften ud og høre Lukas Graham, og inden det, skal vi spise på et lækkert burger sted i Aarhus.  

Så måske koncert, stand ud eller lignende? Og så ville jeg også elske at tage ud og spise sushi uden børn

Jeg kan ikke tåle ris  elsker ellers sushi men jeg får så ondt i maven og bliver oppustet så jeg ligner en højgravid så det er ikke en god kæreste menu desværre 

har også tjekket billet net og billet lugen uden held

Anmeld Citér

19. november 2015

Carina:-)

Jeg ville tage på Mash i Bredgade - snuppe et par drinks først og så en kæmpe steak og deres fantastiske citronpie bagefter.

Det gør vi altid når vi gæster Kbh 

Anmeld Citér

19. november 2015

Kay

lillespir24 skriver:

En lækker tur på Jensens bøfhus 

De sidste 2 gange vi var der fik vi så dårlig behandling og dårlig mad at det gør vi aldrig igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.