Det ville jeg også elske men den lille bliver passet her hjemme så vi skal "ud"
Nå ja, så dur mit svar ikke rigtig til noget, det kan jeg godt se
Jeg har ikke helt styr på, hvad der er i KBH længere, så kan ikke være så specifik, og ved jo Heller ikke hvad jeres budget er.
Men jeg tænker stadig at tage på en restaurant som er lidt bedre end normalt, eller lidt mere sexet så tage på en tapasbar og få en masse dejlig vin til den mundrette mad, som jo i øvrigt er oplagt at dele mede hinanden
i kan også tage i teatret, operaen eller til en koncert, hvis der er noget i synes om. Eller hvis det er om dagen så ville jeg elske at tage på museum eller en udstilling. Selv kommer jeg meget på Lousianna i Humlebæk, som lige nu har en ret vild udstilling kørerende, og så er deres café super hyggelig og med lækker mad og deres udendørsområde er også enormt hyggeligt at gå i
Lidt mere budgetvenligt så kunne man helt klassisk gå en laaang tur i en park, skov, ned til den lille havfrue eller et andet dejligt område og bare holde i hånd, tage på café og få noget kaffe og kage og så ellers smutte forbi en pølsevogn om aftenen og slutte af med en cocktail et eller andet sted.
Anmeld
Citér