Mangler inspiration, vil gerne sætte bøger på Isabellas ønskeseddel. Har skrevet Villads fra Valby og Vitello serien.
Vil gerne have hende væk fra Lotte og Totte serien, som hun ellers er ret glad for....
Min søn bliver 6 til januar. Men det er bøger vi også har læst det forrige år.
Brødrene Løvehjerte, H.C Andersen, Grimms Eventyr, Aishas karameller, Traditioner i andre lande og kulturer såsom fødselsdage, fest, helligdage osv. Grønlandske sagn og historier såsom Lille Andala og en bog om en forældreløs dreng og mange andre.
Udover det synger jeg ABC-sangen, gospelsange, almene børnesange, engelske sange og vrøvlesange hvor min søn vælger det de skal handle om. De er ligeglade med hvordan det lyder, han syntes bare det er supersjovt.
Min mand kan nemt lokkes til at læse tegneserier og Anders and blade for ham, det gør jeg ikke
Men det gør det absolut ikke mindre hyggeligt, mærkeligt nok foretrækker han sin far
fordi de også l i g e kan nå en kamp eller to eller andet inden de går i seng
noget vildt og som opfylder hans behov for at have været sammen med sine forældre om noget i løbet af dagen, når det er almindelig hverdag og vi desværre alle har lange dage i hvert vores miljø.
Korte af det lange er, udfordr dit barn men behold også de bøger hun interessere sig for og skift imellem dem. Alt kan læses for dem, bare gør det spændende og hyggeligt med lydeffekter og mimik og nogen gange bare gå lidt ud af boksen hvor hun kan undre sig men more sig 
Anmeld
Citér