Hvilke bøger læser i for/med jeres 5 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.789 visninger
23 svar
14 synes godt om
19. november 2015

Loa

Mangler inspiration, vil gerne sætte bøger på Isabellas ønskeseddel. Har skrevet Villads fra Valby og Vitello serien.

Vil gerne have hende væk fra Lotte og Totte serien, som hun ellers er ret glad for....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

lucas<3

Her hjemme er min dreng vild med de Disney bøger fra Anders ands bogklub, han har fået mine de gamle så får han en historie om aften  

ellers har vi læst Emil fra lønneberg, 365 dage historie hvor der er en historie hver dag

Anmeld Citér

19. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu er min dreng 4 år, men måske er der noget iblandt alligevel

Vi læser for tiden:

gummitarzan

pinochio

guldlok og de tre bjørne

de tre bukke bruse

palle alene i verden

laban

Anmeld Citér

19. november 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Pippi

hodja fra pjort

Anmeld Citér

19. november 2015

lineog4

Alfons Åberg

den store pære af Strid

bøger om dinosuaerer

mormors gebis også strid

kaptajn underhyler

vitello og Villads fra valby

kirkelung bøgerne

sigurds bog om de nordiske guder (var for er halvt års siden verdens største hit) har også den om de græske guder men ikke fået taget hul på den

peter pedal

Andre historier af fupz Aakeson fx verdens uartigste dreng, rokketand, mor

Kunne sikkert flere men nu skal der ses på mad. Men vil sige i det hele taget alle billedbøger jeg kan støve op billigt hos genbrugsen bliver læst flere gange og så giver videre 

Anmeld Citér

19. november 2015

fruD

Her læser vi pixi-bøger med bogstaver. Artige Anton, Signe Stork, Tina Tiger mv. De er korte så hun får fire bøger. Men de er et hit

Anmeld Citér

19. november 2015

Benjamins'mor

Loa skriver:

Mangler inspiration, vil gerne sætte bøger på Isabellas ønskeseddel. Har skrevet Villads fra Valby og Vitello serien.

Vil gerne have hende væk fra Lotte og Totte serien, som hun ellers er ret glad for....

Benjamin bliver godtnok først 5 i januar men lige nu er han helt vild med den store HC. Andersens jubilæums bog med alle hans historier. Han fik den i dåbsgave. 

Ellers kan han også lide pixi bøger med Rasmus klump. 

Anmeld Citér

19. november 2015

Mor i Aarhus

Min datter er glad for alt af Astrid Lindgren (svært ikke at stortude midt i Brødrene Løvehjerte eller Mio Min Mio), alt af Bjarne Reuter, Halfdan Rasmussen, Brødrene Grimm og HC Andersen, og ellers tegneserier med Asterix og Anders And. Bella og Gustav af Eva Erikson synes jeg er rigtig god og rammende. Hun skriver virkelig godt og vi griner højt  - måske mest mig. 

Anmeld Citér

19. november 2015

Loa

Mor i Aarhus skriver:

Min datter er glad for alt af Astrid Lindgren (svært ikke at stortude midt i Brødrene Løvehjerte eller Mio Min Mio), alt af Bjarne Reuter, Halfdan Rasmussen, Brødrene Grimm og HC Andersen, og ellers tegneserier med Asterix og Anders And. Bella og Gustav af Eva Erikson synes jeg er rigtig god og rammende. Hun skriver virkelig godt og vi griner højt  - måske mest mig. 

Hvor gammel er din datter? 

Det lyder som nogle meget voksne bøger, kan hun godt forstå dem? 

Er ikke sikker på isabella ville følge med hvis der ingen billeder var

Anmeld Citér

19. november 2015

Loa

lineog4 skriver:

Alfons Åberg

den store pære af Strid

bøger om dinosuaerer

mormors gebis også strid

kaptajn underhyler

vitello og Villads fra valby

kirkelung bøgerne

sigurds bog om de nordiske guder (var for er halvt års siden verdens største hit) har også den om de græske guder men ikke fået taget hul på den

peter pedal

Andre historier af fupz Aakeson fx verdens uartigste dreng, rokketand, mor

Kunne sikkert flere men nu skal der ses på mad. Men vil sige i det hele taget alle billedbøger jeg kan støve op billigt hos genbrugsen bliver læst flere gange og så giver videre 

Det var helt sikkert nogle titler der, der skulle undersøges 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.