fødselsdag og familie ballade. *langt*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2015

ninibadini

Kan på sin vis godt forstå at de synes transporten er en belastning. Min bror er flyttet til København fra Århus, så vi bliver også jævnligt inviteret derover, og ja det er dyrt og man bruger meget tid, men jeg holder det da godt nok for mig selv! Kunne aldrig finde på at brokke mig til ham, jeg må bare bide i det sure æble, og når vi endelig er på vej, bliver det jo altid hyggeligt.

Jeg synes, det er en fin besked du sendte til dem, og det siger vist mere om dem, hvilket svar du har fået! Er helt målløs  Synes bare du skal ignorere dem og evt. melde afbud de næste par gange, de inviterer dig, men lad være med at synke ned på deres niveau når du skal forklare hvorfor du ikke kommer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

klmf

Anonym skriver:

Tak for et genialt svar, jeg skrev det til begge og svaret jeg fik var: hvorfor slikker du røv? 

Så nu har jeg trukket min invitation tilbage, gider ikke finde mig i sådan noget, vi er fandme voksne menensker skulle man tro

f****** kællinger. Er helt målløs over deres opførsel.

Anmeld Citér

20. november 2015

Anonym trådstarter

Desværre er resten af min familie rimelige ligeglade de har heller aldrig været her 

kun min mor og bror, jeg har ikke hørt yderligere fra hverken A eller B og pt håber jeg slet ikke de kommer med al den brok. 

Tak for alle jeres kommentare, de varmer og har hjulpet

Anmeld Citér

20. november 2015

Kamilla-m

Jeg vil på INGEN måder betale folk for at besøge mig! - så hellere undvære det besøg.

Kæmpe kram til dig, hvor er de dog tarveligt og utaknemmeliggerne !!

Anmeld Citér

20. november 2015

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Jeg vil på INGEN måder betale folk for at besøge mig! - så hellere undvære det besøg.

Kæmpe kram til dig, hvor er de dog tarveligt og utaknemmeliggerne !!

mange tak, er da også ret ked af jeg ikke er turen værd for dem, men heldigvis vil min selvvalgt familie gerne 

Anmeld Citér

20. november 2015

Anonym trådstarter

tænkte om i vil have "enden" på historien? 

hverken a eller b kommer, og familien er vred på mig, fordi B har haft det svært i længere tid og det føler min familie ikke jeg tager hensyn til  

jeg fortalte som det var, at B havde været meget grov i sin kommunikation og jeg følte det var til besvær og jeg skulle betale hende for at komme. 

svaret var  at B jo har ret, det er besværligt og dyrt, jeg fortalte så om bussen igen, men familien kan åbenbart godt forstå B har det svært med bussen, hun har det jo svært generelt, jeg syntes det er meget underligt, for B's problemer har slet ikke noget med angst eller offentlig transport at gøre og hvorfor må man være sådan over for andre mennesker, når man har det svært? det er da ikke iorden, det er jo ikke min skyld.

jeg gir da ret i det er langt og sådan noget, men det er der da også for mig. 

og så føler jeg godt nok folk glemmer hvorfor jeg flyttede i første omgang, det gjorde jeg fordi jeg mistede mit barn og gik ned med dyb depression, og vi valgte så at flytte til jylland - på landet, så jeg kunne få en ny start og nyde naturen og mine heste. og det har været ren medicin for mig, jeg har nu et fuldtidsstudie og nyder mit liv, jeg vil altid være sårbar psykisk og sorgen vil altid følge mig, så føler helt ærligt ikke det er "fair"  at jeg bliver slået sådan i hovedet med hensyn. når ingen af dem inklusiv B var der for mig og mine børn. 

jeg bærer ikke nag som sådan, men kan godt mærke det prikker i mig når jeg bliver skudt ned på den måde.. 

jeg har valgt at sige jeg til familien jeg ikke ønsker deres input og jeg står ved hvad jeg mener, at jeg ikke vil betale til en tog billet og ikke vil finde i at blive skrevet/talt sådan til, så nu glæder jeg mig bare til min fødselsdag hvor mine skønne veninder kommer, og netop fordi jeg ikke skulle tage hensyn til A og B, kan min veninde fra Brasilien sørme også deltage, hun er nemlig i Danmark weekenden før så fødseldagen er rykket en weekend og ingen var sure, alle var forstående og glæder sig 

Anmeld Citér

20. november 2015

tarkoflen

Hold da op en børnehave! Ja undskyld mig! Det er usmageligt og helt langt ude, at man vil behandle er familiemedlem sådan! At resten af familien bakker op om sådan en opførsel, siger vist mere om dem end om dig! 

Jeg er meget lidt for, at man ikke har kontakt til sin familie, men det der er lige på grænsen til at jeg ville synes det var helt ok, hvis du ikke magtede dem, for ærlig talt så behandler man ikke andre på den måde, det har du ikke fortjent! Ja det er dig der har valgt at flytte, men det gør ikke, at du skal stå på pinde for dem og betale transport og hvad ved jeg, for at de kan fejre dig! 

Her er det helt tydeligt at man veninder er den familie man selv vælger for de er der da for dig! 

Nyd dagen med dem der holder aller mest af dig, og så må de andre sejle i deres egen sø familie eller ej!

rigtig god fest, jeg håber den bliver fantastisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.