tænkte om i vil have "enden" på historien?
hverken a eller b kommer, og familien er vred på mig, fordi B har haft det svært i længere tid og det føler min familie ikke jeg tager hensyn til
jeg fortalte som det var, at B havde været meget grov i sin kommunikation og jeg følte det var til besvær og jeg skulle betale hende for at komme.
svaret var at B jo har ret, det er besværligt og dyrt, jeg fortalte så om bussen igen, men familien kan åbenbart godt forstå B har det svært med bussen, hun har det jo svært generelt, jeg syntes det er meget underligt, for B's problemer har slet ikke noget med angst eller offentlig transport at gøre og hvorfor må man være sådan over for andre mennesker, når man har det svært? det er da ikke iorden, det er jo ikke min skyld.
jeg gir da ret i det er langt og sådan noget, men det er der da også for mig.
og så føler jeg godt nok folk glemmer hvorfor jeg flyttede i første omgang, det gjorde jeg fordi jeg mistede mit barn og gik ned med dyb depression, og vi valgte så at flytte til jylland - på landet, så jeg kunne få en ny start og nyde naturen og mine heste. og det har været ren medicin for mig, jeg har nu et fuldtidsstudie og nyder mit liv, jeg vil altid være sårbar psykisk og sorgen vil altid følge mig, så føler helt ærligt ikke det er "fair" at jeg bliver slået sådan i hovedet med hensyn. når ingen af dem inklusiv B var der for mig og mine børn.
jeg bærer ikke nag som sådan, men kan godt mærke det prikker i mig når jeg bliver skudt ned på den måde..
jeg har valgt at sige jeg til familien jeg ikke ønsker deres input og jeg står ved hvad jeg mener, at jeg ikke vil betale til en tog billet og ikke vil finde i at blive skrevet/talt sådan til, så nu glæder jeg mig bare til min fødselsdag hvor mine skønne veninder kommer, og netop fordi jeg ikke skulle tage hensyn til A og B, kan min veninde fra Brasilien sørme også deltage, hun er nemlig i Danmark weekenden før
så fødseldagen er rykket en weekend og ingen var sure, alle var forstående og glæder sig