fødselsdag og familie ballade. *langt*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2015

Bebsen

Dét dér, det er ikke veninder!! 

Ud og find nogle nye, de er sku da nogle koste! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Dét dér, det er ikke veninder!! 

Ud og find nogle nye, de er sku da nogle koste! 

desværre er det familie medlemmer  men altså hvis de skal være sådan, så gør jeg bare som jeg har det bedst med

Anmeld Citér

19. november 2015

Bebsen

Anonym skriver:

desværre er det familie medlemmer  men altså hvis de skal være sådan, så gør jeg bare som jeg har det bedst med

Åh ja, den gled da helt hen over hovedet på mig 

Men nej, det må du ikke lade dig mærke af, veninder eller familie medlemmer, så er de da nogle koste! 

Jeg har en søster med 3 unger, der bor på Sjælland, jeg er jyde, der må jeg ofte også melde afbud pga økonomi, eller også kommer jeg, men uden eller med lille gave, men ku da aldrig drømme om at hun skulle betale for mig - come on! Og du er endda ude i god tid... Ej men altså....!

jeg håber du får en fantastisk fødselsdag 

Anmeld Citér

19. november 2015

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Åh ja, den gled da helt hen over hovedet på mig 

Men nej, det må du ikke lade dig mærke af, veninder eller familie medlemmer, så er de da nogle koste! 

Jeg har en søster med 3 unger, der bor på Sjælland, jeg er jyde, der må jeg ofte også melde afbud pga økonomi, eller også kommer jeg, men uden eller med lille gave, men ku da aldrig drømme om at hun skulle betale for mig - come on! Og du er endda ude i god tid... Ej men altså....!

jeg håber du får en fantastisk fødselsdag 

tusind tak  

ja det er godt nok tarveligt og svært ikke at blive såret og svært ikke at blive "hævntørstig" har da overhoved ikke lyst til at bruge penge eller tid på dem så, men ved godt det er følelserne der er gået amok 

Anmeld Citér

19. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Jeg har oprettet dette anonymt at hensyn til alle implicerede.

Sagen er jeg holder rund tøse fødselsdag til marts, jeg selv bor i Jylland og familien på Sjælland. De 3 familie medlemmer der er inviteret er informeret allerede i september, mine veninder fra Kbh. kommer også og flere af dem har børn, men ikke en gang har jeg skulle hører på afstand eller økonomi, fordi de priotere mig, som jeg priotere dem.

2 af de 3 familie medlemmer er dog en helt anden snak! Den ene, lad os kalde hende B har en søn i fuldtidspleje, dvs. barnepige er ikke et problem, den anden lad os kalde hende A har ikke børn.  Allerede da de modtager invitationen får jeg en besked om der er SÅ langt og B skriver decideret (i en gruppe besked vi alle er med i) at hun ikke gider tage derover alene (i tilfælde af A ikke kan komme) jeg bliver lidt paf, og ender med bare at skrive okay 

Så har ingen af dem råd, eller mulighed for at sparre op fra september til marts til en tog billet, har endda sagt de ikke behøver at have gave eller noget med. Jeg finder så en bus linje fra Valby til 15 min fra hvor jeg bor til 100 kr hver vej, B vil ikke hører tale om hun skal sidde i en bus, det er (og jeg citere: ) fucking udelukket! A siger ikke noget, men vil kun følges med B, så nu kommer ingen af dem, medmindre jeg betaler halvdelen af deres billetter, det koster 900 kr pr person, så jeg skal give dem 450 kr hver.

Det synes jeg helt ærligt ikke er iorden? Hvad siger i? skal jeg betale folk for at komme og besøge mig, de har begge fuldtidsjob, den ene i forretning den anden på en cafe.

Med til historien hører jeg har boet i Jylland i snart 3 år, jeg har en kæmpe familie men den eneste der har besøgt mig 2 gange er min mor og storebror ingen andre har været her, men de invitere gladelig til deres arrangementer, dvs. 2 gange om måneden er min mand, vores sønner og jeg inviteret til Sjælland, og der er sure miner hver gang vi må melde fra! vi kommer dog en gang om måneden og sender altid en gave!  Jeg er på Su, min mand er almindelig lønslave, der er ingen forståelse fra deres side, overstående gælder hele min familie på mors side og det tæller velogmærket omkring 70 mennesker.

Hvis de ikke selv vil betale, så vil de ikke nok med. Så må de blive væk. I skal ikke betale for dem.

Jeg gad ikke have nogen med der skaber dig sådan

Anmeld Citér

19. november 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Tak for et genialt svar, jeg skrev det til begge og svaret jeg fik var: hvorfor slikker du røv? 

Så nu har jeg trukket min invitation tilbage, gider ikke finde mig i sådan noget, vi er fandme voksne menensker skulle man tro

UD med dem! De er da værdiløse i dit liv. 

Anmeld Citér

19. november 2015

Manna

Anonym skriver:

Tak for et genialt svar, jeg skrev det til begge og svaret jeg fik var: hvorfor slikker du røv? 

Så nu har jeg trukket min invitation tilbage, gider ikke finde mig i sådan noget, vi er fandme voksne menensker skulle man tro

jøsses! ��

hvor gamle er de?

uforskammet efter min mening!

Anmeld Citér

19. november 2015

Anonym trådstarter

Manna skriver:

jøsses! ��

hvor gamle er de?

uforskammet efter min mening!

Midten af 20'erne 

Anmeld Citér

19. november 2015

Risse

Anonym skriver:

Whaaat? Sådan noget kan man da ikke skrive?? 

Jeg var godt nok ikke taget med til deres igen før jeg havde fået en undskyldning! Det der er simpelthen ikke i orden? Hvordan er det dog de taler til dig og behandler dig? Hvad siger resten af familien til det? De kan da umuligt være enige i den behandling af dig? 

Jeg er selv flyttet fra Nordsjælland først til Fyn og nu Jylland, så jeg ved, at det er en belastning for folk at skulle herover. Det er jo meget lettere når det kun er mig og nogen gange min forlovede der skal afsted i stedet for et helt selskab. Dog forsøger de at komme herover når der er tid og råd og de er altid meget kede af det, hvis det absolut ikke kan passe når jeg inviterer! 

Og så er der flere der med glæde selv har foreslået at betale mine billetter eller hjulpet med at finde nogle billige til mig, hvis det er mig der må sige fra af samme årsag. Jeg har endnu aldrig bedt om det, men det er rart at folk så gerne vil se mig, at de foreslår det og forsøger at hjælpe mig, når nu det så ofte er mig udgiften hænger på.

Men hold da op, jeg er dybt forarget! En ting er hvad de tænker, en anden er hvad man skriver, og hvis det er sådan de har det, ville jeg ærligt talt ikke ønske at se dem igen, før jeg fik en ordentlig undskyldning! 

Anmeld Citér

19. november 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Åh, du glemte at skrive at de er mentalt retarderede, havde jeg vidst det, var det nok formuleret anderledes  Klaphatte!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.