puha, den situation gruer jeg nu altså også lidt for...
Ganske enkelt fordi jeg allerede kan se de delte holdninger i vores ældste søns klasse... Til forældremødet her i 6.klasse (han er 12år) havde vi energidrikke oppe og vende... og der var godt nok delte vande... vi var nogle som absolut ikke mener at det hører sig til i den alder de har nu, nogle som mente det var ok i begrænsede mængder og som gerne ville vide hvis nogle af os andre så dem drikke det, og så dem der rent ud sagt var ligeglade med at få det at vide, fordi de vidste det og kunne ikke se noget problem i det...
Regner med at alkohol politik også skal op og vende, men havde egentlig ikke regnet med før 8.klasse
mindes ikke rigtig det var nødvendigt før dengang jeg gik i folkeskolen... mine forældre har aldrig forbudt mig at smage, og har egentlig nok haft et rimelig løst forhold til det... jeg har bare aldrig selv haft lysten... Så har endnu aldrig prøvet at være fuld
den ældste af mine småbrødre mener jeg var omkring 8.klasse da han begyndte, den næstældste (halvbror) ved jeg ikke hvornår startede men vidst også deromkring... min (halv)lillesøster derimod ved jeg at startede pænt tidligt, og også før konfirmationsalderen... dog mest breezere, mokai og i den dur... men også i rigelige mængder
Hvilket jeg ikke mener var passende, men når vores far og mine halvsøskendes mor syntes det var fint, så var det begrænset hvad vi kunne gøre... den yngste af mine brødre (halv) skal først konfirmeres i 2016 (hvis han ønsker det, har ikke rigtig kontakt til min far pt.) så aner ikke hvordan med ham...
men min umiddelbare holdning er 15+, om det så kommer til at holde må vi tage som det kommer...
Qnuz
Anmeld
Citér