Så er det jo snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2015

grinny

Fru Ebied skriver:

Ej hvor er du heldig.. Vent på mig!!

Du må bare skubbe lidt på 

Hvad gav du egentlig for hormonerne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Du må bare skubbe lidt på 

Hvad gav du egentlig for hormonerne? 

Jeg må nok vente til tirsdag.. Jeg er bare vildt bange for at den ikke kommer lige pludselig - bare for at irritere mig

Jeg har købt alt hvad jeg skal bruge til 1. forsøg, altså incl det gel jeg skal bruge efter æg oplægningen også og kom af med 1590, 75.

Mindre end jeg havde forventet.

Anmeld Citér

22. november 2015

grinny

Fru Ebied skriver:

Jeg må nok vente til tirsdag.. Jeg er bare vildt bange for at den ikke kommer lige pludselig - bare for at irritere mig

Jeg har købt alt hvad jeg skal bruge til 1. forsøg, altså incl det gel jeg skal bruge efter æg oplægningen også og kom af med 1590, 75.

Mindre end jeg havde forventet.

Det var ikke så slemt så 

Jeg har frygtet prisen lidt heroppe til jul - men så må der bare spares på julegaver 

Anmeld Citér

22. november 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Det var ikke så slemt så 

Jeg har frygtet prisen lidt heroppe til jul - men så må der bare spares på julegaver 

Vi har valgt ikke at give hinanden julegaver i år, det er de første 1000 kr sparet.

Og så giver jeg ikke mine 3 ældste søskende

( vi er 6 i alt ) - det er knap 1000 kr sparet.

Jeg har 2 piger fra tidligere forhold, de får som de plejer.

Den mindste af mine ( Smilla 8 år ), synes i øvrigt at vores evt kommende dreng skal hedde Isaac efter babyen i hendes bøger om hesten Teddy.

Anmeld Citér

22. november 2015

grinny

Fru Ebied skriver:

Vi har valgt ikke at give hinanden julegaver i år, det er de første 1000 kr sparet.

Og så giver jeg ikke mine 3 ældste søskende

( vi er 6 i alt ) - det er knap 1000 kr sparet.

Jeg har 2 piger fra tidligere forhold, de får som de plejer.

Den mindste af mine ( Smilla 8 år ), synes i øvrigt at vores evt kommende dreng skal hedde Isaac efter babyen i hendes bøger om hesten Teddy.

Det er da også en god ide at spare lidt på gaver. Mine forældre er dog så søde at de har gemt lidt penge til hormoner - de vil så gerne hjælpe og glæder sig selvfølgelig lige så meget som os 

Isaac er nu også et sødt navn  Vi har snakket om herhjemme, hvis vi skulle få en dreng, at han så skal hedde Gabriel til mellemnavn ligesom Isaac gør 

Anmeld Citér

22. november 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Det er da også en god ide at spare lidt på gaver. Mine forældre er dog så søde at de har gemt lidt penge til hormoner - de vil så gerne hjælpe og glæder sig selvfølgelig lige så meget som os 

Isaac er nu også et sødt navn  Vi har snakket om herhjemme, hvis vi skulle få en dreng, at han så skal hedde Gabriel til mellemnavn ligesom Isaac gør 

Det lyder som om vi har samme smag i navne.

Vi elsker kristne navne og overvejer Esajas eller Mattæus hvis vi får en dreng.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.