Så er det jo snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2015

grinny

Ka+Ma=Be skriver:

Super flot! godt gået

Tusind tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Vi skal også IVF kort, så synes da helt klart at vi skal følges og skrive sammen om forløbet 

Er det første forsøg? 

Ja det er - vi er virkelig spændte og nervøse.

Jeg var desværre ikke ligeså sej som dig, jeg formåede ikke at tabe mig de kilo jeg skulle i det offentlige, så vi har købt en kontrakt på 3 forsøg i det private.

Jeg bliver 39 i februar, så jeg føler lidt tiden er imod os og turde derfor ikke vente længere på vægttabet. .

Jeg har hentet alt min medicin til forløbet idag, så ny venter vi bare på mens. ( Den er nok forsinket lige præcis denne gang! )

Hvor mange enheder skal du have af gonal eller purEgon? 

Anmeld Citér

21. november 2015

grinny

Fru Ebied skriver:

Ja det er - vi er virkelig spændte og nervøse.

Jeg var desværre ikke ligeså sej som dig, jeg formåede ikke at tabe mig de kilo jeg skulle i det offentlige, så vi har købt en kontrakt på 3 forsøg i det private.

Jeg bliver 39 i februar, så jeg føler lidt tiden er imod os og turde derfor ikke vente længere på vægttabet. .

Jeg har hentet alt min medicin til forløbet idag, så ny venter vi bare på mens. ( Den er nok forsinket lige præcis denne gang! )

Hvor mange enheder skal du have af gonal eller purEgon? 

Forstår godt at du ikke turde vente  Der er også kun fordi jeg stadig er så ung at jeg hoppede ud i et vægttab 

Jeg ved ikke hvad og hvor meget jeg skal have endnu, det får jeg først af vide når jeg skal skannes på min tredje blødningsdag 

Anmeld Citér

21. november 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Forstår godt at du ikke turde vente  Der er også kun fordi jeg stadig er så ung at jeg hoppede ud i et vægttab 

Jeg ved ikke hvad og hvor meget jeg skal have endnu, det får jeg først af vide når jeg skal skannes på min tredje blødningsdag 

Jeg skal starte på 2. blødningsdag.

Anmeld Citér

21. november 2015

grinny

Fru Ebied skriver:

Jeg skal starte på 2. blødningsdag.

Sjovt der er så meget forskel fra sted til sted og privat til offentligt.

Men så længe det ender i samme resultat så går det nok 

Anmeld Citér

22. november 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Sjovt der er så meget forskel fra sted til sted og privat til offentligt.

Men så længe det ender i samme resultat så går det nok 

Jeg tror også det har noget med alderen at gøre.

Alt er anderledes når man er over 35

Hvis jeg kunne spole tiden tilbage ville jeg gerne være 34 igen, så kunne jeg donere evt overskydende æg.

Den tanke lagde mig dog fjern for 4 år siden, men nu, hvor alt handler om min alder og æg kvalitet, forstår jeg hvor vigtigt det er at nogle donerer

( min mand synes dog ikke om ideen, og da jeg er 38, er det heldigvis en diskussion vi undgår )

Hvor gammel er du?

Anmeld Citér

22. november 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Hvor er du sej! Stort tillykke med vægttabet!  Krydser fingre for at du snart står med 2 streger på testen! 

Anmeld Citér

22. november 2015

grinny

Fru Ebied skriver:

Jeg tror også det har noget med alderen at gøre.

Alt er anderledes når man er over 35

Hvis jeg kunne spole tiden tilbage ville jeg gerne være 34 igen, så kunne jeg donere evt overskydende æg.

Den tanke lagde mig dog fjern for 4 år siden, men nu, hvor alt handler om min alder og æg kvalitet, forstår jeg hvor vigtigt det er at nogle donerer

( min mand synes dog ikke om ideen, og da jeg er 38, er det heldigvis en diskussion vi undgår )

Hvor gammel er du?

Jeg overvejede i en kort periode også om jeg skulle donere overskydende æg, men er blevet enig med mig selv om, at andre ikke skal blive gravide på mine æg før mig selv - måske en lidt egoistisk tanke, men ved ikke selv hvordan mine følelser ville være omkring det når de først er doneret. 

Jeg er 27 og min mand er 32 

Jeg vågnede op idag til min menstruation, så nu giver jeg den lige et par timer før jeg ringer til telefonsvareren så jeg er sikker på at det er den rigtige blødning, men har smerter og det var meget mere end et par dråber så mon ikk den er god nok 

Så det skulle meget gerne betyde opstart på hormoner på tirsdag 

Anmeld Citér

22. november 2015

grinny

JC2014 skriver:

Hvor er du sej! Stort tillykke med vægttabet!  Krydser fingre for at du snart står med 2 streger på testen! 

Tusind tak 

Ja bare lige sådan en tidlig julegave 

Anmeld Citér

22. november 2015

Fru Ebied

grinny skriver:

Jeg overvejede i en kort periode også om jeg skulle donere overskydende æg, men er blevet enig med mig selv om, at andre ikke skal blive gravide på mine æg før mig selv - måske en lidt egoistisk tanke, men ved ikke selv hvordan mine følelser ville være omkring det når de først er doneret. 

Jeg er 27 og min mand er 32 

Jeg vågnede op idag til min menstruation, så nu giver jeg den lige et par timer før jeg ringer til telefonsvareren så jeg er sikker på at det er den rigtige blødning, men har smerter og det var meget mere end et par dråber så mon ikk den er god nok 

Så det skulle meget gerne betyde opstart på hormoner på tirsdag 

Ej hvor er du heldig.. Vent på mig!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.