Er der en reel risiko for, at det er en bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
15 svar
6 synes godt om
18. november 2015

frkfynbo

Hej skønne kvinder,

Jeg skulle have haft min menstruation d. 16/11.

I dag er det den 18/11 og jeg har stadig ikke fået den.

Jeg testede positiv både i går og i dag - stregerne er ikke klokkeklare, men man skal bestemt ikke anstrenge sig for at se dem. De er der.

MEN er der en reel risiko for at det er en bio? eller er den god nok når jeg er gået over tid?
Med BIO mener jeg, at ægget i når at sætte sig fast? Eller har ægget sat sig fast når jeg er gået over tid?

Knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2015

Mom2Two

Følger li med her jeg testede positiv for nogle dage siden, og tænker lidt ligesom dig

Anmeld Citér

18. november 2015

Mulle0802

frkfynbo skriver:

Hej skønne kvinder,

Jeg skulle have haft min menstruation d. 16/11.

I dag er det den 18/11 og jeg har stadig ikke fået den.

Jeg testede positiv både i går og i dag - stregerne er ikke klokkeklare, men man skal bestemt ikke anstrenge sig for at se dem. De er der.

MEN er der en reel risiko for at det er en bio? eller er den god nok når jeg er gået over tid?
Med BIO mener jeg, at ægget i når at sætte sig fast? Eller har ægget sat sig fast når jeg er gået over tid?

Knus

Hvordan ser de ud. Jeg har i går 3+6 og i dag 4+0 testet positiv. Får først svar på BP fredag. Hvornår gør du? Vedhæfter lige mine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. november 2015

naj88

Jeg har hørt at når man tester positiv efter 4+0, så er man gravid. Der er ingen grund til at tage mere end en positiv test. 

Anmeld Citér

18. november 2015

frkfynbo

Mulle0802 skriver:

Hvordan ser de ud. Jeg har i går 3+6 og i dag 4+0 testet positiv. Får først svar på BP fredag. Hvornår gør du? Vedhæfter lige mine

Tak for svar!

De to i går, og den jeg har taget i dag ser sådan her ud..

Må være omkring 4+1 hvis jeg har regnet rigtigt.

Forsøgte at ringe til lægen i dag, men kom ikke igennem. Ringe rigen i morgen - og har bestilt blodprøvetid til fredag! Vil så gerne have vished!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. november 2015

Mulle0802

Synes umiddelbart vores ser tæt på ens ud  Mon ikke den er der for os begge 

Anmeld Citér

18. november 2015

frkfynbo

Mulle0802 skriver:

Synes umiddelbart vores ser tæt på ens ud  Mon ikke den er der for os begge 

Ja, det synes jeg også at de gør!

Lad os håbe! Jeg har ikke rigtig lyst til at fortælle det til min kæreste før jeg har fået det bekræftet ved lægen, men.... burde jeg det?

Anmeld Citér

18. november 2015

Pige91

Synes ikke du skal forholde dig til bio nu, hvor der ingen symptomer er på, at det ikke skulle være en almindelig graviditet. Nyd at du er gravid i stedet og lad være med at bekymre dig alt for meget - det vil fortsætte hele graviditeten. Så snart risikoen for bio er ovre, så finder du andre ting at bekymre dig over - men prøv at nyd det i stedet  skulle uheldet være ude er der intet man kan gøre, for at forberede sig selv eller gøre situationen bedre på. Så man kan ligeså godt nyde det man har nu og håbe/tro på, at der nok skal komme en dejlig lille bebs ud af det 

Og tillykke med spiren 

Anmeld Citér

18. november 2015

frkfynbo

Pige91 skriver:

Synes ikke du skal forholde dig til bio nu, hvor der ingen symptomer er på, at det ikke skulle være en almindelig graviditet. Nyd at du er gravid i stedet og lad være med at bekymre dig alt for meget - det vil fortsætte hele graviditeten. Så snart risikoen for bio er ovre, så finder du andre ting at bekymre dig over - men prøv at nyd det i stedet  skulle uheldet være ude er der intet man kan gøre, for at forberede sig selv eller gøre situationen bedre på. Så man kan ligeså godt nyde det man har nu og håbe/tro på, at der nok skal komme en dejlig lille bebs ud af det 

Og tillykke med spiren 

Tusind tak for den positive besked! Dejligt med sådan nogle! Så.... jeg burde fortælle det til min kæreste?

Anmeld Citér

18. november 2015

Pige91

frkfynbo skriver:

Tusind tak for den positive besked! Dejligt med sådan nogle! Så.... jeg burde fortælle det til min kæreste?

Ja det synes da du skal fortælle den glædelige nyhed til ham, så i kan dele alle de glæder i går i møde sammen helt fra starten  hvis uheldet skulle være ude, så har du også hans støtte. 

Altså jeg fortalte selv min kæreste det med det samme jeg havde den positive test, og jeg ville aldrig gøre det anderledes uanset hvad der skulle ske. Nu er jeg så 11 uger henne og graviditeten forløber indtil videre supergodt.. Men der er mange ting man kan bekymre sig om og som man læser om feks herinde - tænk jeg vidste ikke engang hvad bio, SA, vindæg osv var før jeg blev gravid - men pludselig sætter man alle sejl i for at beskytte sig selv. Men det bedste man kan gøre, holder jeg på er, at glæde sig over det man har her og nu og ikke frygte dagen i morgen. 

Men du skal selvfølgelig kun følge mit råd om at sige det til ham, hvis du selv for det er det rigtige - kan kun sige, at I min situation ville jeg slet ikke have overvejet ikke at sige det med det samme. Det er jo også en rigtig stor ting for ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.