kan man tjekke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

jeg kan godt følge dig og gud hvor har jeg selv de tanker ofte.

vi gik fra hinanden I foråret fordi jeg sagde at jeg gerne ville ha et barn selv, hvor han sagde nej.

han kom så 2 måneder efter og sagde at det ville han godt, men bare ikke lige nu.

han havde stadig masser af ting han gerne ville og opleve, og der er bøvl med moren af de børn han har nu.

hans ord er at hvis vi er sammen om 5 år så burde han føle sig så sikker på at vi ikke går fra hinanden at han gerne vil ha et barn mere. han er enormt bange for at vi får et barn og så går fra hinanden.. han kan ikke se et barn mere opleve det at forældrene går fra hinanden.

men puuuh hvor jeg også selv tvivler og tænker om jeg tør give ham 5 år af mit liv for måske at stå alene til den tid.

har spurgt ham nogle gange efter vi er fundet sammen igen, om han stadig mener det med et fælles barn og han siger klart ja hver gang.

Ik for at male fanden på væggen men ingen ved hvordan i reagere når i først har fået et barn, os selvom han har børn fra et tidligere forhold. Om der så går ti år er der stadig en risiko for at i kan gå fra hinanden. Min mor og far var sammen i næsten 12 år inden min far vil ha det første barn, nu snart 21 år senere er det vel og mærke 11 år siden de gik fra hinanden. Bare lige en husker (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2015

Mulle0802

Det er en svær situation. Lige meget hvor højt jeg elsker min kæreste. Så tror jeg at hvis han med den alder i har sagde 5 år. Så ville jeg smutte. Hvis han elsker dig lige så højt tænker jeg at I må kunne finde et kompromis. Men at være steriliseret, så har han tidligere valgt at han ikke vil have flere børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.