Faderskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Skriver som ano for ikke at kunne googles

Men kan en mørk mand med sort hår ( bogstaveligt talt sort hår) mørk hud og mørkebrune øjne få en søn der er fuldstændig hvidhåret ,blå øjne og fuldstændig hvid i huden?

Der er ingen fysiske kendetegn med faren heller ikke udover hår,hud og øjne.

Kan det lade sig gøre ? 

Faren bliver mere og mere i tvivl efterhånden som barnet bliver ældre ( er 3½ nu) og barnet ingen lighedstegn får med far . 

Far er ulykkelig og overvejer en test,men er samtidig bange for svaret .

Så er der andre der har oplevet et barn der på ingen måder ligner sin far og ikke bare lidt men som i slet ikke . 

( Jeg er ikke mor til barnet)

Uanset hvad han vælger, så skal han tænke over konsekvenserne, hvis han får svaret, at det ikke er hans, og disse konsekvenser inddrager jo også barnet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2015

A.n.onym.

Anonym skriver:

Skriver som ano for ikke at kunne googles

Men kan en mørk mand med sort hår ( bogstaveligt talt sort hår) mørk hud og mørkebrune øjne få en søn der er fuldstændig hvidhåret ,blå øjne og fuldstændig hvid i huden?

Der er ingen fysiske kendetegn med faren heller ikke udover hår,hud og øjne.

Kan det lade sig gøre ? 

Faren bliver mere og mere i tvivl efterhånden som barnet bliver ældre ( er 3½ nu) og barnet ingen lighedstegn får med far . 

Far er ulykkelig og overvejer en test,men er samtidig bange for svaret .

Så er der andre der har oplevet et barn der på ingen måder ligner sin far og ikke bare lidt men som i slet ikke . 

( Jeg er ikke mor til barnet)

Mine to ældste børn ligner KUN mig - jeg er lys og bleg osv - faderen er solbrun, og har så mørkebrunt hår som det kan blive og brune øjne - de har intet fra han - dog er den 3. Som snydt ud af næsen på ham - så ja det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.