Der kan ligge mange sjove ting og gemme sig i ens gener, to mørke mennesker kan også få en meget lys baby fordi der engang har været lyse mennesker inde i deres slægt flere generationer tilbage.
spørgsmålet er jo ikke så meget om det kan lade sig gøre, som det er om han er så meget i tvivl at en test er den eneste løsning for ham fordi det nager for meget.
men han er nød til at overveje om en test skader mere end det gavner, hvis min mand bad om en faderskabstest på vores børn ville jeg føle det som et meget stort tillidsbrud. Det er jo det tamme dom at sige jeg stoler ikke på dig.
hvis han i kke er sammen med barnets mor er det måske lidt mindre problematisk, men ville stadig som kvinden føle mig enormt svigtet, hvis nu der ikke er noget at komme efter, er han klar til at håndtere disse følelser fra moren?
desuden hvad nu, lhvis barnet ikke er hans, hvad så? Hvad vil han gøre, det tror jeg han skal overveje også, hvis han vil være far for barnet uanset resultatet, så er det måske bedst at lade være.
så altså han skal o verveje om en test vil gavne mere end den vil skade, og det er nok kun ham der ved.
P.s. Mine to piger ligner ikke deres far overhovedet endnu.
Anmeld
Citér