Definitionen af en kernefamilie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2015

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Åh, det skærer mig dybt i hjertet at høre din historie.

Hvor er du SEJ - endelig er du sluppet ud af din livs mareridt. Jeg ønsker dig alt det bedste fremover

Mange tusind tak - jeg kan fortælle dig, at jeg er 100 % sikker på jeg nu har fået det aller bedste, både for min søn og jeg :-)

jeg har valgt at kæmpe mig tilbage til livet, ikke lade mit mareridt vinde over mig ..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2015

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Puha...  .. Jeg er helt tom for ord... 

Jeg troede det var en opdigtet skræk historie indtil jeg begyndte at læse længere ned af linierne.. 

Jeg kan SLET ikke forstille mig hvor meget smerte du har været ude for..!! 

Og hvor er det helt fantastisk at du kom væk fra ham og fandt din fortjente lykke igen med en ny (og sikkert en fantastisk mand). 

Ville ønske jeg kunne give dig et rigtigt kram, for det fortjener du sku ! 

Hold kæft du er sej !!!!! 

Jeg ville også ønske det blot var opdigtning, men det er desværre en del af min fortid, en jeg ved altid vil forfølge mig, som dog har valgt ikke skal styre mig - jeg er kommet stærkere ud på den anden side, har kæmpet mig tilbage til "livet" kæmpet for at jeg igen skulle finde tillid til en anden mand, tro på han virkelig vil både min søn og jeg, men min nye kæreste gav sig tid, accepterede min tilbageholdenhed jeg havde i starten, tillod mig at frygte, at være bange .. Han blev ikle skræmt væk, men holdte fast .. 

Jeg er så lykkelig, at ord ikke kan beskrive det, den følelse jeg har i min krop nu, er den følelse jeg altid har længtes efter, og som jeg ikke troede jeg fortjente at føle, men det gjorde jeg, heldigvis for det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.