Symptomer - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2015

SimoneDonna

Anonym skriver:

Det må tiden vise, og hvis ikke så prøver i vel bare igen

Jaaa vi bliver ved det er jo et ønskebarn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2015

Anonym trådstarter

SimoneDonna skriver:

Jaaa vi bliver ved det er jo et ønskebarn

x'er alt hvad jeg kan (:

Anmeld Citér

17. november 2015

LenaChristina

Anonym skriver:

Fedt, tillykke  

Jeg kunne vel efterhånden også tage en ny test, hvis ikke mens. kommer før jeg når, at få købt en. Synes bare der er mange små-ting, men jeg er blevet snydt før. 

Mange tak. 

Jeg troede også at det var min krop som spillede mig et puds, fordi jeg ønskede at blive gravid. Men det var sørme ikke bare snyd.. 

Håber da testen er positiv næste gang du tester 

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

Christina23 skriver:

Mange tak. 

Jeg troede også at det var min krop som spillede mig et puds, fordi jeg ønskede at blive gravid. Men det var sørme ikke bare snyd.. 

Håber da testen er positiv næste gang du tester 

Jeg tænker, at der er gået ønske-kuller i hovedet på mig. De ting jeg oplever kan med garanti forklares med et eller andet jeg ikke lige har tænkt over. 

Jeg tester en af de næste dage hvis ikke det røde kommer

Anmeld Citér

18. november 2015

SimoneDonna

Jeg er pt meget oppustet og ondt i underlivet men tænker at det måske bare er tegn på at jeg er stoppet med p piller for snart en måned siden?

Anmeld Citér

18. november 2015

Rosemmi

Det første jeg bemærkede var ømme bryster, og så føltes det som om der lissom var mere brystvæv i siderne.. Det var ca. 5 dage før jeg skulle have haft mens. Jeg testede positiv i går og er altså i uge 5+0. Har begyndende kvalme, kan ikke spise så meget af gangen og har og en slags trykkende, strammende fornemmelse i underlivet. 

Men egentlig har jeg kunne mærke det siden omkring befrugtningsdagen. Kan ikke rigtig beskrive det, men vidste det lissom bare. Turde selvfølgelig ikke helt tro på det, men nu efter positiv test ved jeg at min intuition var rigtig. Er ude at rejse i øjeblikket. Min kæreste er i Sydafrika for at arbejde, og jeg er i Ghana hos hans familie. Dagen før jeg tog til Ghana havde jeg sådan brug for at min kæreste kyssede og rørte min mave.. Sjovt som kvindelig intuition fungerer. :-)

Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

18. november 2015

Anonym trådstarter

Rosemmi skriver:

Det første jeg bemærkede var ømme bryster, og så føltes det som om der lissom var mere brystvæv i siderne.. Det var ca. 5 dage før jeg skulle have haft mens. Jeg testede positiv i går og er altså i uge 5+0. Har begyndende kvalme, kan ikke spise så meget af gangen og har og en slags trykkende, strammende fornemmelse i underlivet. 

Men egentlig har jeg kunne mærke det siden omkring befrugtningsdagen. Kan ikke rigtig beskrive det, men vidste det lissom bare. Turde selvfølgelig ikke helt tro på det, men nu efter positiv test ved jeg at min intuition var rigtig. Er ude at rejse i øjeblikket. Min kæreste er i Sydafrika for at arbejde, og jeg er i Ghana hos hans familie. Dagen før jeg tog til Ghana havde jeg sådan brug for at min kæreste kyssede og rørte min mave.. Sjovt som kvindelig intuition fungerer. :-)

Krydser fingre for dig

Nurh! Tillykke 

Jeg har også haft mine anelser, men som sagt er jeg blevet snydt før. Idag er der lidt mere muren i underlivet .. Men kunne jo også være det røde, der var på vej .. 

Jeg har slet ikke styr på hvor langt jeg skulle være, så jeg må prøve mig frem den næste uges tid, om der er bid. 

Anmeld Citér

18. november 2015

Rosemmi

Anonym skriver:

Nurh! Tillykke 

Jeg har også haft mine anelser, men som sagt er jeg blevet snydt før. Idag er der lidt mere muren i underlivet .. Men kunne jo også være det røde, der var på vej .. 

Jeg har slet ikke styr på hvor langt jeg skulle være, så jeg må prøve mig frem den næste uges tid, om der er bid. 

Prøv om du kan slå koldt vand i blodet og vente en uges tid. Jo længere tid der går, jo sikrere kan du være på testresultatet. Hvis du tester negativ i dag eller i morgen vil du bare fortsat gå rundt og tænke på om det var en falsk negativ. Jeg ventede til jeg var 9 dage over tid og havde haft ømme bryster i knap to uger. 

Jeg ved det er svært, men prøv at tænke på noget andet. Hvis den er der, så er den der også om en uge, og så kan du være 100 % sikker på at du kan stole på testresultatet. Find en god bog eller andet der kan holde dine tanker beskæftiget. ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.