Symptomer - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
17 svar
1 synes godt om
17. november 2015

Anonym trådstarter

Hej piger,

Jeg er nysgerrig. Hvor tidligt oplevede i graviditets symptomer? Jeg tænker primært på ømme bryster, ondt i lænden, kvalme/halsbrand o.lign.

Jeg har endnu ikke testet positiv, testede for 4 dage siden og har ikke testet siden - iflg. Terminsberegner skal jeg være 4+2, men da jeg har pco er mine cyklusser aldrig til, at regne 100% med desværre - jeg kan i teorien være op til 4+6 - eller slet ikke gravid. 

Del jeres erfaringer med mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2015

Anonym trådstarter

Altså - fosterets alder 2+2 - hvis gravid 

Anmeld Citér

17. november 2015

frkfynbo

Jeg har testet positiv i dag med ret tydelige streget både morgen og eftermiddag. Efter beregneren er jeg 3+6 (ca). Jeg skal snakke med lægen i morgen og håber på at få det bekræftet der - det er første gang for mig, og jeg tør ikke helt at tro på det før han siger det højt.

Jeg har lidt ømme bryster og er oppustet, men ellers synes jeg ikke rigtig at jeg mærker noget endnu. Mit energiniveau er ikke helt hvad det plejer, men jeg tillægger det nu mere den mørke tid vi er begyndt at gå ind i.

Det er jo ret individuelt. Nogle mærker slet intet, nogle ligger nærmest syge hele graviditeten igennem.

Jeg håber at du er gravid

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

frkfynbo skriver:

Jeg har testet positiv i dag med ret tydelige streget både morgen og eftermiddag. Efter beregneren er jeg 3+6 (ca). Jeg skal snakke med lægen i morgen og håber på at få det bekræftet der - det er første gang for mig, og jeg tør ikke helt at tro på det før han siger det højt.

Jeg har lidt ømme bryster og er oppustet, men ellers synes jeg ikke rigtig at jeg mærker noget endnu. Mit energiniveau er ikke helt hvad det plejer, men jeg tillægger det nu mere den mørke tid vi er begyndt at gå ind i.

Det er jo ret individuelt. Nogle mærker slet intet, nogle ligger nærmest syge hele graviditeten igennem.

Jeg håber at du er gravid

Ih! Tillykke!!

Fik en medicinsk abort for små 3 år siden pga. Anden sygdom. Det gik dog så hurtigt, at jeg slet ikke nåede at ligge mærke til andet end, at mine bryster var sindssygt ømme og at jeg lige pludselig kastede op et par gange om ugen i et par uger eller 3. Men jeg har ingen anelse om hvor langt henne jeg var - det er lidt træls, når man går og er spændt. Selvom man ikke kan sammenligne to graviditeter, så må der jo være et eller andet der går igen .. Og jeg har lidt brændende "dutter" og en umådelig træthed - kunne godt være vinteren nu du siger det .. Eller vitaminmangel 

men tak for svar

Anmeld Citér

17. november 2015

LenaChristina

For 2 uger siden fik jeg nogle jag i underlivet. Jeg slog det hen med tanke på mens, men da mine bryster et par dage senere blev meget ømme og hævede, så spirrede tanken om graviditet. Jeg har testet positiv her til aften for første gang og er vidst 4-5 uger henne 

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

Christina23 skriver:

For 2 uger siden fik jeg nogle jag i underlivet. Jeg slog det hen med tanke på mens, men da mine bryster et par dage senere blev meget ømme og hævede, så spirrede tanken om graviditet. Jeg har testet positiv her til aften for første gang og er vidst 4-5 uger henne 

Fedt, tillykke  

Jeg kunne vel efterhånden også tage en ny test, hvis ikke mens. kommer før jeg når, at få købt en. Synes bare der er mange små-ting, men jeg er blevet snydt før. 

Anmeld Citér

17. november 2015

SimoneDonna

Er desværre nok ikke gravid, men har ømme brystvorter og syntes mine bryster er vokset lidt, meeeen har ikke haft min første cyklus siden stop af p piller endnu men 2+6 hvis der skulle være noget...

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

SimoneDonna skriver:

Er desværre nok ikke gravid, men har ømme brystvorter og syntes mine bryster er vokset lidt, meeeen har ikke haft min første cyklus siden stop af p piller endnu men 2+6 hvis der skulle være noget...

Jeg x'er for dig! Ville være vildt imponerende hvis der var bid for dig

Anmeld Citér

17. november 2015

SimoneDonna

Anonym skriver:

Jeg x'er for dig! Ville være vildt imponerende hvis der var bid for dig

Jaaa det var der for en jeg kender.. Meeeen jeg tvivler på at der er noget 

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

SimoneDonna skriver:

Jaaa det var der for en jeg kender.. Meeeen jeg tvivler på at der er noget 

Det må tiden vise, og hvis ikke så prøver i vel bare igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.