Eksperthjælp: Ingen menstruation i 8 uger, neg test. gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2015

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej Igen.

sikke en dum tid for dig,hvor du går og håber du er gravid og testene er negative .

Nu jeg læser mere om dine symptomer samt ser et billede ,tror jeg det er godt din læge vil se dig på mandag.

I din alder kan du sagtens springe en ellers flere menstruationer over uden du behøver være gravid eller syg.

Der kan være andre årsager til en ændret cyklus. Du kan have problemer i din fordøjelse  eller andre ting.

Du må tage en grundig snak med din læge om ,hvordan du har det og så bede hende tage dig alvorligt.

Med negative test er du ikke gravid. det vigtigste er ,du bliver grundigt undersøgt,så du får det bedre.

Rigtig god bedring

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2015

Amanda20år^^

Godmorgen og tak for svarene, jeg bliver så glad

- jeg vil prøve at ringe og bestille en tid hos lægen så jeg kan komme til læge på et tidspunkt. Ellers har jeg overvejet at ringe til en gynækolog og blive scannet uden lægens hjælp .. 

Har fundet ud af det er 3 måneder siden jeg har haft en optimal mensturation. Hvilket skrammer mig. Da jeg ikke har hormon forstyrrelse og fin afføring, gode spise vaner. Men nu ringer jeg til en gynækolog og ser om jeg kan få hjælp 

Anmeld Citér

20. november 2015

Amanda20år^^

Godaften smukke kvinder��

Har Været til akut læge og henvist til en gynokolog som jeg skal til her kl.  18.00 

Jeg skal scannes og tjekkes for gravilitet uden for livmoderen og kvinde sygdom sagde de, så vil opdatere jer senere��

Anmeld Citér

20. november 2015

SabinaMortensen

Amanda20år^^ skriver:

Godaften smukke kvinder��

Har Været til akut læge og henvist til en gynokolog som jeg skal til her kl.  18.00 

Jeg skal scannes og tjekkes for gravilitet uden for livmoderen og kvinde sygdom sagde de, så vil opdatere jer senere��

Hvad så?

Anmeld Citér

22. november 2015

MorSarah

SabinaMortensen skriver:

Hvad så?

Noget nyt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.