Eksperthjælp: Ingen menstruation i 8 uger, neg test. gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.510 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. november 2015

Lisbeth Jess

Kære alle skønne kvinder. ..

Jeg har ikke haft mensturation 8 ugers, er testet negativ to gange, døger med lidt kvalme, ømhed i brystet når jeg rør dem og lidt murren i underlivet... jeg tænker at tage en test igen? Og håbe på det bedste

Lisbeths svar

Hej !

Ja det er bare at håbe det bedste. lige pludselig er testen positiv.

Mon din cyklus normalt er så længe ?

Held og lykke med testen.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2015

Amanda20år^^

Når næsten 10 uger er der gået og har lige fået blære betændelse og testen er stadig negativ desværre... jeg har meget ondt i højre lyske her til aften og føler mig gravid selvom jeg pt. Ingen symptomer har, andet det med min blære betændelse  

Hvad kan dette betyde? ?

Tak på forhånd

Anmeld Citér

18. november 2015

Amanda20år^^

PS.  Ja har uregltmæssig mensturation men aldrig!  Prøvet dette før højest en uge 

Anmeld Citér

18. november 2015

Anpau

Amanda20år^^ skriver:

PS.  Ja har uregltmæssig mensturation men aldrig!  Prøvet dette før højest en uge 

Har du prøvet at gå til lægen? Hvis din cyklus plejer at være normalt, så skal den IKKE pludselig kommer 10 uger for sent. Eller slet ikke komme, som jo er tilfældet.

Det eneste råd jeg kan give, er at gå til din læge. Kun h*n han svare på, hvad der ligger til grund, og om du evt. kan have en skjult graviditet. Det kan være en graviditet i liv moderen, og dét kan gå hen og blive farligt. Så afsted med dig og bliv undersøgt. 

Anmeld Citér

19. november 2015

Amanda20år^^

Har taget to teste hos lægen for 2-3 uger siden som var negative. Men har fået taget blod prøver denne uge da min læge tror det er noget med mine hormoner, men det tror jeg ikke!, hun mener også hvis jeg ikke for det næste uge skal jeg tage en ny test.. det mener jeg også, da jeg aldrig har prøvet ikke at have mensturation i 10 uger... 

Men min lænd er øm, men tror det er i forbindelse med blærebetændelsen, men er færdig med pencil nu ! - tager Gravilitets piller hmmm? Hvad kan det være

Anmeld Citér

19. november 2015

modesty

Amanda20år^^ skriver:

Har taget to teste hos lægen for 2-3 uger siden som var negative. Men har fået taget blod prøver denne uge da min læge tror det er noget med mine hormoner, men det tror jeg ikke!, hun mener også hvis jeg ikke for det næste uge skal jeg tage en ny test.. det mener jeg også, da jeg aldrig har prøvet ikke at have mensturation i 10 uger... 

Men min lænd er øm, men tror det er i forbindelse med blærebetændelsen, men er færdig med pencil nu ! - tager Gravilitets piller hmmm? Hvad kan det være

Du skal insistere på at blive henvist til en gynækolog med det samme. Der kan du blive scannet og det kan nemt og hurtigt blive etableret om du er gravid eller ej.

Det er da helt hul i hovedet at din læge lader dig gå i så lang tid uden at du kan blive undersøgt ordentligt. 

Sandsynligheden for at du er gravid når testen stadig er negativ så lang tid efter testdag er desværre meget lille.

Jeg tænker også at det kan være en hormonforstyrrelse eller at du simpelthen har sprunget en cyklus over. Det sker en gang imellem.

Anmeld Citér

19. november 2015

Amanda20år^^

Puha, ja jeg må blive henvist. Øv hvis den bare er sprunget over og der slet ikke er noget. Måske kan det ses i mit blod bedre end en test. 

Jeg lægger lige nu med lidt ømhed i livmoderen men når jeg ringer til læge vagten og har ondt eller min egen læge er der ingen der vil tage mig ind og lade mig blive undersøgt ordentligt:/... 

Men nu ringer jeg og hører om prøverne og så vender jeg tilbage til jer dejlige mennesker der svare

Anmeld Citér

19. november 2015

Amanda20år^^

Prøverne på mine hormoner er helt normale. Lægen vil ikke tage mig ind til en gynækolog men mener jeg skal komme mandag og få taget en ny test. Så konklusionen er at alt er fint med mine hormoner eller normalt. Hvad Søren kan det så være??? 

Anmeld Citér

19. november 2015

Amanda20år^^

Hej Alle skønne kvinder.

Jeg er bare så fortvivlede og ked af det. Jeg er som skrevet 20 år og vil da elske at blive mor, jeg har ringet til børne tlf, og sex og samfund da jeg er så ked af det inden i. Jeg er ked af det, fordi jeg er itvivl hvad der sker inden i mig, siden jeg ikke for min mensturation, har ikke hormonforstyrrelse, har fornemmelsen af gravilitet da jeg aldrig har haft det sådan før, ingen mensturation i 10 uger, min læge henviser mig ikke, men vil have jeg skal tage en test i næste uge. 

det svinger med hvordan jeg har det såsom:

Kvalme (lidt)

Ømme bryster når jeg rør dem (Ofte)

træt(lidt, men kan skyldes jeg ikke fortager mig så meget pt.)

blærebetændelse (som gjorde så ondt)

ondt i lænden ( meget ømhed)

tisser (som jeg plejer, kan ikke mærke forskel)

ondt i liv moderen (ja, stor ømhed om aften eller morgen, og især når jeg er ude og køre)

lysken ( ja i højre side, i går aftes )

lugte sans (som jeg plejer, for ikke kvalme af forskellige ting )

Jeg kan ikke ignorere dette...

Min mave er ikke hård men den føles mere spændt nogen steder men det kun en anelse( billag )  og den har en sjov form, men måske er det bare fordi jeg har lidt mave? eller er formen lidt sjov i midten,, nogen der kan hjælpe mig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. november 2015

Anna2706

Amanda20år^^ skriver:

Hej Alle skønne kvinder.

Jeg er bare så fortvivlede og ked af det. Jeg er som skrevet 20 år og vil da elske at blive mor, jeg har ringet til børne tlf, og sex og samfund da jeg er så ked af det inden i. Jeg er ked af det, fordi jeg er itvivl hvad der sker inden i mig, siden jeg ikke for min mensturation, har ikke hormonforstyrrelse, har fornemmelsen af gravilitet da jeg aldrig har haft det sådan før, ingen mensturation i 10 uger, min læge henviser mig ikke, men vil have jeg skal tage en test i næste uge. 

det svinger med hvordan jeg har det såsom:

Kvalme (lidt)

Ømme bryster når jeg rør dem (Ofte)

træt(lidt, men kan skyldes jeg ikke fortager mig så meget pt.)

blærebetændelse (som gjorde så ondt)

ondt i lænden ( meget ømhed)

tisser (som jeg plejer, kan ikke mærke forskel)

ondt i liv moderen (ja, stor ømhed om aften eller morgen, og især når jeg er ude og køre)

lysken ( ja i højre side, i går aftes )

lugte sans (som jeg plejer, for ikke kvalme af forskellige ting )

Jeg kan ikke ignorere dette...

Min mave er ikke hård men den føles mere spændt nogen steder men det kun en anelse( billag )  og den har en sjov form, men måske er det bare fordi jeg har lidt mave? eller er formen lidt sjov i midten,, nogen der kan hjælpe mig?

Du burde komme til en scanning.. Først dér kan man med sikkerhed sige om du er gravid eller ej, eller noget helt andet siden du ikke har fået menstruation. 

Håber du snart får en forklaring ☺ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.