Hvilken rabatordning er mest attraktiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2015

Loa

SaraSHirsvang skriver:

Ja 350,- for 60 minutter er meget billigt 

det har selvfølgelig meget at sige hvor klinikken ligger og hvad man tilbyder. 

Hos mig koster 60 minutter 450,- 

haha der er ikke så meget at regne ud - jeg klare det hele for dig  du får et rabatkort med dig hjem efter første behandling hvor der f.eks står at du næste gang får 15% rabat på dit fulde køb fordi du denne gang købte for 450,- 

Og så selvfølgelig kemi, personen bag og afstand har helt klart noget at sige  

Den idé med nr 5 eller lign til halv pris, den er også god. Det er nemt til at overskue hvad man sparer så

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2015

FruStolpe

Loa skriver:

350 kr for 60 min?? Det er skisme da billigt

Jeg betaler 500 kr for en time der hvor jeg har været....

Tja, det kan da godt være at det er billigt. Men det er jo udbud og efterspørgsel  og her er mange der tilbyder massage. Så det er en rimelig normal pris her 

Anmeld Citér

17. november 2015

Anpau

SaraSHirsvang skriver:

Tusinde tak for dit svar 

rabatordningen er ikke noget jeg kommer til at reklamere med på hverken hjemmeside eller Facebook osv. Det kommer til at foregå sådan at når folk har været her og fået deres første massage (lad os sige 30 minutter til 300-,) så får de er rabatkort med når de har betalt hvor der står at når de kommer næste gang indenfor 2 måneder så får de 10% på deres samlet køb og sådan fortsætter det 

På den måde synes jeg sagtens du kan gøre det. Så er det op til folk selv, om de vil gøre brug af tilbuddet inden for to måneder, eller om de hellere vil vente fx. tre måneder og så betale fuld pris

Prisen for første omgang massage bliver jo ikke dyrere af den grund, regner jeg med?

Anmeld Citér

17. november 2015

SaraSH

Anpau skriver:

På den måde synes jeg sagtens du kan gøre det. Så er det op til folk selv, om de vil gøre brug af tilbuddet inden for to måneder, eller om de hellere vil vente fx. tre måneder og så betale fuld pris

Prisen for første omgang massage bliver jo ikke dyrere af den grund, regner jeg med?

Nej overhovedet, prisen ændre sig ikke.  Med mindre man har sit rabatkort med 

Anmeld Citér

18. november 2015

Loa

FruStolpe skriver:

Tja, det kan da godt være at det er billigt. Men det er jo udbud og efterspørgsel  og her er mange der tilbyder massage. Så det er en rimelig normal pris her 

Hvor er det henne

Anmeld Citér

18. november 2015

FruStolpe

Loa skriver:

Hvor er det henne

Jeg bor i Odsherred i nordvest-sjælland 

Anmeld Citér

18. november 2015

Mulle0802

Jeg ville sige det sidste. Jeg ville ikke købe og betale for 9 behandlinger af en gang. Hvad med nogen gange bare at skrive i dag og i morgen har jeg 10 % på alle behandlinger på Facebook. Eller sådan noget 

Held og lykke med det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.