Hvilken rabatordning er mest attraktiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
16 svar
11 synes godt om
15. november 2015

SaraSH

Hej Hej 

Jeg er endelig fast besluttet - efter barslen starter jeg min egen private massageklinik 

... Lad os bare kalde det hvad det er!

Navnet er på plads og ydelser og produkter er på plads og så sad jeg og tænke at jeg gerne ville lave en rabatordning, så tænkte at jeg ville spørger hvad I synes et mest attraktivt : 

Hvis i skulle have massage og gå til en massør hvad ville så være mest attraktivt synes i :
En rabatordning med "køb 9 behandlinger og få den 10. gratis - skal bruges inden 12 måneder fra første behandling " eller "køb for min. 300,- og få 10% rabat, køb for min. 450,- og få 15% og køb for min. 700,- og få 20% - rabat kortet virker i 2 måneder og når man kommer igen får man så et nyt. ?

Fortæl mig hvad i tænker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

FruStolpe

SaraSHirsvang skriver:

Hej Hej 

Jeg er endelig fast besluttet - efter barslen starter jeg min egen private massageklinik 

Navnet er på plads og ydelser og produkter er på plads og så sad jeg og tænke at jeg gerne ville lave en rabatordning, så tænkte at jeg ville spørger hvad I synes et mest attraktivt : 

Hvis i skulle have massage og gå til en massør hvad ville så være mest attraktivt synes i :
En rabatordning med "køb 9 behandlinger og få den 10. gratis - skal bruges inden 12 måneder fra første behandling " eller "køb for min. 300,- og få 10% rabat, køb for min. 450,- og få 15% og køb for min. 700,- og få 20% - rabat kortet virker i 2 måneder og når man kommer igen får man så et nyt. ?

Fortæl mig hvad i tænker

Jeg tænker at jeg ikke ville kigge efter rabatordning. 

Når jeg leder efter en massør, er det vigtigste for mig at ser er fleksibel åbningstid og en konkurrencedygtig pris.  Altså jeg vil hellere bare give en fast god pris. 

Tænker også at det er hurtigt at rabatordninger udløber samt at 10 x massage er rigtig meget for mig på 12 mdr.  Jeg ville max få 3-4 stykker. 

Det.var hvad jeg sådan lige kom til at tænke på 

Anmeld Citér

16. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

For mig er massage ikke noget jeg kommer til ret tit. Så en rabatordning ville ikke være attraktiv for mig. Så hellere en fast lavere pris. For mig er pris mega afgørende, og selvfølgelig fleksible tider da det kan være svært at smutte midt i arbejdstiden uden at miste penge på det. 

Anmeld Citér

16. november 2015

SaraSH

FruStolpe skriver:

Jeg tænker at jeg ikke ville kigge efter rabatordning. 

Når jeg leder efter en massør, er det vigtigste for mig at ser er fleksibel åbningstid og en konkurrencedygtig pris.  Altså jeg vil hellere bare give en fast god pris. 

Tænker også at det er hurtigt at rabatordninger udløber samt at 10 x massage er rigtig meget for mig på 12 mdr.  Jeg ville max få 3-4 stykker. 

Det.var hvad jeg sådan lige kom til at tænke på 

Tusinde tak for dit svar 

rabatordningen er ikke noget jeg kommer til at reklamere med på hverken hjemmeside eller Facebook osv. Det kommer til at foregå sådan at når folk har været her og fået deres første massage (lad os sige 30 minutter til 300-,) så får de er rabatkort med når de har betalt hvor der står at når de kommer næste gang indenfor 2 måneder så får de 10% på deres samlet køb og sådan fortsætter det 

Anmeld Citér

16. november 2015

SaraSH

Mor11 skriver:

For mig er massage ikke noget jeg kommer til ret tit. Så en rabatordning ville ikke være attraktiv for mig. Så hellere en fast lavere pris. For mig er pris mega afgørende, og selvfølgelig fleksible tider da det kan være svært at smutte midt i arbejdstiden uden at miste penge på det. 

Tak for dig svar 

det der med tiderne er vi enige i - der skal også være åbent når andre har fri, da det ikle er alle det kan gå fra arbejde eller holde fri. 

Anmeld Citér

16. november 2015

FruStolpe

SaraSHirsvang skriver:

Tusinde tak for dit svar 

rabatordningen er ikke noget jeg kommer til at reklamere med på hverken hjemmeside eller Facebook osv. Det kommer til at foregå sådan at når folk har været her og fået deres første massage (lad os sige 30 minutter til 300-,) så får de er rabatkort med når de har betalt hvor der står at når de kommer næste gang indenfor 2 måneder så får de 10% på deres samlet køb og sådan fortsætter det 

Jeg forstår godt hvad du mener 

Men vil stadig sige at det jo kræver at man kommer jævnligt.  Og det ville jeg ikke gøre. Derfor er en fast lav pris langt mere attraktivt og ville være noget som kunne få mig til at komme på fast basis. 

Jeg bor et sted hvor massage koster 350kr for 60 minutter, og det er for meget til at jeg vil gå fast. Derfor benytter jeg kun massage hvis jeg har ondt. 

-og jeg tror faktisk at rigtig mange har det på samme måde.... 

Anmeld Citér

17. november 2015

Loa

FruStolpe skriver:

Jeg forstår godt hvad du mener 

Men vil stadig sige at det jo kræver at man kommer jævnligt.  Og det ville jeg ikke gøre. Derfor er en fast lav pris langt mere attraktivt og ville være noget som kunne få mig til at komme på fast basis. 

Jeg bor et sted hvor massage koster 350kr for 60 minutter, og det er for meget til at jeg vil gå fast. Derfor benytter jeg kun massage hvis jeg har ondt. 

-og jeg tror faktisk at rigtig mange har det på samme måde.... 

350 kr for 60 min?? Det er skisme da billigt

Jeg betaler 500 kr for en time der hvor jeg har været....

Anmeld Citér

17. november 2015

Loa

SaraSHirsvang skriver:

Hej Hej 

Fortæl mig hvad i tænker

Super sejt du springer ud i det.

Håber du får rigtig meget succes med det

Jeg tror det med at få en behandling gratis, ville være mest attraktivt for mig, det andet er for bøvlet at regne ud i mit lille tykke hoved

Men ville dog være i tvivl om jeg kunne nå 10 behandlinger inden for 12 måneder. Måske 24 måneder eller 18....

Anmeld Citér

17. november 2015

SaraSH

Loa skriver:

Super sejt du springer ud i det.

Håber du får rigtig meget succes med det

Jeg tror det med at få en behandling gratis, ville være mest attraktivt for mig, det andet er for bøvlet at regne ud i mit lille tykke hoved

Men ville dog være i tvivl om jeg kunne nå 10 behandlinger inden for 12 måneder. Måske 24 måneder eller 18....

Ja 350,- for 60 minutter er meget billigt 

det har selvfølgelig meget at sige hvor klinikken ligger og hvad man tilbyder. 

Hos mig koster 60 minutter 450,- 

haha der er ikke så meget at regne ud - jeg klare det hele for dig  du får et rabatkort med dig hjem efter første behandling hvor der f.eks står at du næste gang får 15% rabat på dit fulde køb fordi du denne gang købte for 450,- 

Anmeld Citér

17. november 2015

PernilleogLouis

Ikke helt det samme men der hvor jeg køber hundemad er det sådan at den 5 pose får man til halv pris - jeg ville nok hellere ha den 5 til halv pris end den 10 gratis (altså nu snakker jeg massage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.