Hjælp til afhængighed af Facebook!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
17 svar
22 synes godt om
15. november 2015

Anonym trådstarter

Facebook har fuldstændig overtaget mit liv  Og det er slet ikke at overdrive når jeg skriver det på den måde!! 

Jeg tjekker siden flere gange i timen....også selvom mine børn er hjemme og jeg får simpelthen så dårlig samvittighed  

Jeg føler at jeg går glip af en masse hvis jeg ikke er "på". 

Når børnene sover og jeg er selv hjemme hvor min kæreste ikke er hjemme er jeg på Facebook konstant....Jeg opdatere siden hele tiden for at se om der er kommet nye nyheder og statusser... 

Jeg føler slet ikke at jeg er i nuet med mine børn som jeg burde være  Jeg har både en iPad og en iPhone hvor jeg kan gå på Facebook fra. 

Jeg mener at min afhængighed bør stoppe så jeg kan være mere tilstede i nuet med min familie. Men hvordan pokker gør jeg lige?? Er egentlig lidt flov over det så derfor er jeg anonym 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2015

Kamilla-m

Slet appen ☺ det gjorde jeg en periode og det hjalp

Nu bruger jeg den kun når de sover 

������

Anmeld Citér

15. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

Facebook har fuldstændig overtaget mit liv  Og det er slet ikke at overdrive når jeg skriver det på den måde!! 

Jeg tjekker siden flere gange i timen....også selvom mine børn er hjemme og jeg får simpelthen så dårlig samvittighed  

Når børnene sover og jeg er selv hjemme hvor min kæreste ikke er hjemme er jeg på Facebook konstant....Jeg opdatere siden hele tiden for at se om der er kommet nye nyheder og statusser... 

Jeg føler slet ikke at jeg er i nuet med mine børn som jeg burde være  Jeg har både en iPad og en iPhone hvor jeg kan gå på Facebook fra. 

Jeg mener at min afhængighed bør stoppe så jeg kan være mere tilstede i nuet med min familie. Men hvordan pokker gør jeg lige?? Er egentlig lidt flov over det så derfor er jeg anonym 

Læg iphone og ipad væk, lad vær med at få af vide, når der bliver smidt noget ind på din side.  Læg dem ind i et andet værelse. Sådan at det ikke frister dig.

Anmeld Citér

15. november 2015

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Slet appen ☺ det gjorde jeg en periode og det hjalp

Nu bruger jeg den kun når de sover 

������

Ja, men er det ikke for nemt at kunne hente den igen??

Anmeld Citér

15. november 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Læg iphone og ipad væk, lad vær med at få af vide, når der bliver smidt noget ind på din side.  Læg dem ind i et andet værelse. Sådan at det ikke frister dig.

iPhone er jeg nødt at have på mig da kæreste mener det er vigtigt at kunne komme i kontakt med hinanden hvis der nu skulle ske noget... Og det er ikke altid jeg kan høre den ringe hvis den ligger inde i et andet rum.... Men ja...kunne sagtens gøre det med iPaden...

Anmeld Citér

15. november 2015

Kamilla-m

Anonym skriver:

Ja, men er det ikke for nemt at kunne hente den igen??

Jo men det er bare at lade være

Men lad i starten vær og hent den selv om dine børn sover. Jeg udelukkede det HELT! 

Anmeld Citér

15. november 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Sluk mobil og iPad og gem det væk til om aften 

Anmeld Citér

15. november 2015

TNBC

iPhone er jeg nødt at have på mig da kæreste mener det er vigtigt at kunne komme i kontakt med hinanden hvis der nu skulle ske noget... Og det er ikke altid jeg kan høre den ringe hvis den ligger inde i et andet rum.... Men ja...kunne sagtens gøre det med iPaden...

Så må du slette appen, tage internettet af og kun tænde det, når du er alene.

Læg den på hylden, så du ikke bliver fristet hele tiden.

Anmeld Citér

15. november 2015

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Jo men det er bare at lade være

Men lad i starten vær og hent den selv om dine børn sover. Jeg udelukkede det HELT! 

Ja, det kan du have ret i selvom det er svært 

Anmeld Citér

15. november 2015

Sprit25

Jeg er begyndt at strikke i stedet og idag tog jeg strikketøjet frem istedet for telefonen. Hvilket resulterede i resten af selskabet lagde telefonen fra sig, da de godt kunne se det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.