Den kære svigermor....Glemmer at jeg er voksen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg synes det er helt åndssvagt at hidse sig op over. Hun har da bare prøvet at være hjælpsom.

Hvis hun gør det hvert 10. minut hver gang I ses, kan jeg forstå det, men ellers ville jeg overhovedet ikke tage mig af det.

Hvor ser/læser du at jeg blev hidset op over det?? Jeg skrev at jeg blev irriteret....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hvor ser/læser du at jeg blev hidset op over det?? Jeg skrev at jeg blev irriteret....

Jeg tror hun hentyder til at du bliver irriteret over at hun skriver en uskyldige lille besked om at du nok skal have barnevognen med.

Hvorfor er det så irriterende, at hun tænker på andre? Det er jo ikke fordi hun ikke tror at du ikke kan tænke selv, men at hun måske bare selv tænkte over det og ville skrive det til dig.

Anmeld Citér

15. november 2015

fo82

Oh Well - jeg tror bare at jeg ville trække på skuldrene og smile - omend det er petitesser de blander sig i, så gør det det i 99% af tilfældene i en god mening ��

Anmeld Citér

15. november 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min svigermor giver mine unger mælk inden aftensmad så den lille bliver mæt og intet spiser. Når jeg siger hun ikke må gøre det går hun hen til sine veninder og fortæller hvor frygtelig jeg er og nægter den lille mælk og det er derfor han er undervægtig og ikke ligner en på 5. 

Anmeld Citér

15. november 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg tror hun hentyder til at du bliver irriteret over at hun skriver en uskyldige lille besked om at du nok skal have barnevognen med.

Hvorfor er det så irriterende, at hun tænker på andre? Det er jo ikke fordi hun ikke tror at du ikke kan tænke selv, men at hun måske bare selv tænkte over det og ville skrive det til dig.

Jamen altså.... Enhver mor ved da at man skal have klapvognen med... Jeg syntes bare at det var noget mærkeligt at skrive... Hvad havde hun tænkt sig da??!! Jeg føler det som om at hun mener at jeg ikke kan finde ud af at tænke selv.... 

Anmeld Citér

15. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jamen altså.... Enhver mor ved da at man skal have klapvognen med... Jeg syntes bare at det var noget mærkeligt at skrive... Hvad havde hun tænkt sig da??!! Jeg føler det som om at hun mener at jeg ikke kan finde ud af at tænke selv.... 

Ikke alle tager klapvogn med hver eneste gang...

Hun siger ikke i SKAL have den med, men at hun tror i bør have den med.. altså at det kunne tænkes..

Anmeld Citér

15. november 2015

modesty

Men det kan jo være at HUN ikke ved at enhver mor ved at man skal have klapvognen med??? Det er jo immervæk en del år siden at hun selv har været småbørnsmor.

Hvad med at lade tvivlen komme hende til gode og gå ud fra at hun prøvede at være hjælpsom, i stedet for at gå ud fra at hun har ment det som en kritik?

Jeg forstår ikke at man vil lade den slags kommentarer fylde negativt i sit liv.

Anmeld Citér

15. november 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Idag skal min kæreste, jeg og svigermor sammen med vores 2 børn til julemarked. Den yngste er så lille så han kan ikke gå endnu og vi skal derfor have klapvogn med. Det er jo logik for burhøns at vi skal have klapvogn med da vi skal være der i mange timer....

Og jeg ved at det kun var skrevet i en god mening fra svigermors side men jeg kan alligevel ikke lade være med at blive irriteret da jeg trods alt har 2 børn og er voksen og godt selv kan tænke. 

Nå, men jeg fik en sms fra hende igår og i den skrev hun at hun tror jeg skal have klapvognen med imorgen.... Hmm....ja...tænker jeg selvfølgelig.... Nu er det ikke første barn og jeg kan altså godt tænke mig til at jeg ikke kan og skal gå og bære på ham en hel dag... Og den var længe pakket og klar i bilen da hun skrev.  Tror hun virkelig at jeg ikke kan tænke selv??!! Ihh!!!!! Hvor det irriterer mig!!! Jeg skrev så tilbage at det var pakket og klar i bilen og så var der ikke mere i det... Men altså det irriterer mig 

Skulle bare lige ud med det og høre om I andre også har en svigermor der tror at man ikke kan tænke selv??!!

Min svigermor tror ikke hendes søn kan -.- det er så irriterende og frusterende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.