Skyderier i Paris pt. - terror?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2015

Anpau

nadhja skriver:

Europa er under angreb, millioner fra fejlslagne stater strømmer ind, kræver plads, forsørgelse og respekt og ødelægger infrastruktur og økonomi. Så sætter hardcore fanatikerne ind og skræmmer med terror de fredelige europæere til ikke at gøre modstand og om senest ti år er Europa islamiseret, det frie samfund er fortid og europæerne er "dhimmier" slaverne, som arbejder og finansierer den islamiske stat, skriver Camre.

hvis dette rent faktisk kommer til at ske - så får sætningen; "hvor ser du dig selv om 10 år?"  en helt ny betydning...

mogens Glistrup havde ret i det han sagde. vi lever i det nu.

mogens Camre - har han ret...??

Jeg ved ikke hvor enige vi er, men hen ad vejen er vi i hver fald.

Det kommer tættere og tættere på Danmark, og vi lukker utrolig mange ind i vores land pt. Jeg ved, at det absolutte flertal er gode mennesker, men jeg ved også, at der i blandt dem gemmer sig nogle grimme grimme karle. Og jeg frygter for den dag, terroren for alvor rammer Danmark. For det er jeg overbevist om, at den gør. 

Det er så kedeligt, at de få skal ødelægge det for flertallet. Men sådan går det, når vi ikke længere passer på vores land og har kontrol med, hvilke mennesker det rent faktisk er, der opholder sig i vores land!

#PrayforParis #Skide-hamrende-afraid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2015

nadhja

Anpau skriver:

Jeg ved ikke hvor enige vi er, men hen ad vejen er vi i hver fald.

Det kommer tættere og tættere på Danmark, og vi lukker utrolig mange ind i vores land pt. Jeg ved, at det absolutte flertal er gode mennesker, men jeg ved også, at der i blandt dem gemmer sig nogle grimme grimme karle. Og jeg frygter for den dag, terroren for alvor rammer Danmark. For det er jeg overbevist om, at den gør. 

Det er så kedeligt, at de få skal ødelægge det for flertallet. Men sådan går det, når vi ikke længere passer på vores land og har kontrol med, hvilke mennesker det rent faktisk er, der opholder sig i vores land!

#PrayforParis #Skide-hamrende-afraid

nu må du ikke misforstå - jeg citerede kun Camre, det behøver ikke betyde jeg er enig. jeg stiller spørgsmålstegn ved om manden har ret i sin udtalelse...

med hensyn til om der kommer til at ske noget grimt i dk - der har du helt ret. det kommer til at ske!

Anmeld Citér

14. november 2015

Anpau

nadhja skriver:

nu må du ikke misforstå - jeg citerede kun Camre, det behøver ikke betyde jeg er enig. jeg stiller spørgsmålstegn ved om manden har ret i sin udtalelse...

med hensyn til om der kommer til at ske noget grimt i dk - der har du helt ret. det kommer til at ske!

Nååå, så var det mig der misforstod. Det må du undskylde 

Desværre tror jeg at han til dels har/får ret  Jeg synes at flere og flere ting herhjemme bliver islamiseret, og jeg frygter virkelig udviklingen. 

Anmeld Citér

14. november 2015

A&F

Nååå, så var det mig der misforstod. Det må du undskylde 

Desværre tror jeg at han til dels har/får ret  Jeg synes at flere og flere ting herhjemme bliver islamiseret, og jeg frygter virkelig udviklingen. 

Nu trækker jeg lige i håndbremsen her! Flere ting bliver islamiseret!? Det gør det ihvertfald ikke. Jeg frygter ikke udviklingen, jeg frygter mere kaoset i de lande som vesten her indblandet sig i. Folk er flygtet fordi vesten med sine krige har ødelagt deres hjem, arbejde og den identitet de havde. Klart  de flygter til EU og de har i den grad ret til at blive forsørget af de lande som har været med til at ødelægge deres lande. Men det beretter ikke en gruppe idioter , til at angrebe vesten og bl.a. Libanon som også var udsat for et angreb forleden. Det er ligeledes et stort angreb mod Islam desværre.

Anmeld Citér

14. november 2015

Spirrevip

Det er så modbydeligt og frygteligt det der sker i Paris lige nu... indtil videre frygtes 120 dræbt

Helt ærligt, så tror jeg ikke, at der går 5 år, før vi igen er ramt af terror herhjemme - vi er et svagt land, forstået på den måde at hvis de tager vores Limfjordsbro + tunnel, Lillebæltsbroen og Storebæltsbroen, ja så er vi jo lammet... 3. Verdenskrig er nok stille på vej, og vi slipper ikke.  

#prayforparis

Anmeld Citér

14. november 2015

Anpau

A&F skriver:

Nu trækker jeg lige i håndbremsen her! Flere ting bliver islamiseret!? Det gør det ihvertfald ikke. Jeg frygter ikke udviklingen, jeg frygter mere kaoset i de lande som vesten her indblandet sig i. Folk er flygtet fordi vesten med sine krige har ødelagt deres hjem, arbejde og den identitet de havde. Klart  de flygter til EU og de har i den grad ret til at blive forsørget af de lande som har været med til at ødelægge deres lande. Men det beretter ikke en gruppe idioter , til at angrebe vesten og bl.a. Libanon som også var udsat for et angreb forleden. Det er ligeledes et stort angreb mod Islam desværre.

Måske var det også lidt dårlidt formuleret at mig mht. islamiseret. Det jeg mener er, at der flere og flere steder/områder, hvor sharialoven hersker (omend i begrænset omfang), tvunget halal (fx. på sygehuse og i nogle institutioner), forbud mod svinekød (dog noget de enkelte institutioner selv har bestemt), flere og flere idioter, som ham den 16. årige der udtalte, at kvinder selv har en del af skylden, hvis de bliver voldtaget. 

Igen vil jeg pointere, at det så absolut ikke er flertallet, men kigger vi procentmæssigt, er det (IMO) en skræmmende tendens...

Anmeld Citér

14. november 2015

bøllen

Sku frygteligt som det udvikler sig, syntes det kommer så skræmmende tæt på. Ingen steder virker som " sikre " kan godt blive bekymret for fremtiden . Syntes ikke det er særligt trygt , at vesten modtager folk uden, at vide hvem der rent faktisk kommer. Desværre kommer der også brodne kar , som ændret mit syn på tingene . Sørgeligt men sandt

Anmeld Citér

14. november 2015

A&F

Anpau skriver:

Måske var det også lidt dårlidt formuleret at mig mht. islamiseret. Det jeg mener er, at der flere og flere steder/områder, hvor sharialoven hersker (omend i begrænset omfang), tvunget halal (fx. på sygehuse og i nogle institutioner), forbud mod svinekød (dog noget de enkelte institutioner selv har bestemt), flere og flere idioter, som ham den 16. årige der udtalte, at kvinder selv har en del af skylden, hvis de bliver voldtaget. 

Igen vil jeg pointere, at det så absolut ikke er flertallet, men kigger vi procentmæssigt, er det (IMO) en skræmmende tendens...

Selvfølgelig skal der efter min mening være halal mad til os det spiser det. Ligesom der skal være vegetarisk mad for dem som ikke spiser kød. Det har intet med sharia at gøre. Blot en forskellighed. Vi lever i et multikulturelt samfund, det er da fedt at vi kan forenes på trods af forskelligheder. Nu er ekspemplet med ham den 16 årige ikke enestående. For nogle år siden var en dansk mand(husker ikke navn) som nævnte præcis det samme.  Han kan ytre sig som han vil.  Det har intet med islam at gøre blot fordi han var muslim og udtalte sig om det. 

Anmeld Citér

14. november 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det er ikke deres agenda, Islamisk Stat ønsker en konfrontation. Disse angreb har til formål at skræmme, ja, men også at fremme anti-muslimske tendenser i Europe. Det fører netop til at unge muslimer føler sig udenfor 'samfundet' og forfulgt, de søger fælledskab andetsteds. Når (ikke hvis) der kommer et modangreb så kommer det også til at øge støtte til radikale grupper såsom IS, da der vil uundgåeligt vil være store civile tab og ingen forståelse for hvorfor vesten pludselig angriber dem. Det sås blandt andet i Afghanistan or Irak hvor en del af befolkningen ikke vidste hvorfor USA intervenerede, de vidste bare at disse udfrakommende førte død med sig. Det kompliceres endnu mere af at der i Syrien er et yderst brutalt regime, som befolkningen ikke ser som et bedre alternativ, men som den vestlige verden er nødsaget til at samarbejde med. Målet for IS er at samle alle muslimer under en fane og ved at provokere vesten til modangreb og had mod alle muslimer har de netop mulighed for at fremme deres egen sag.

Det vigtigste er ikke at undervurdere IS. Det er måske en brutal organisation, men de foretager ikke disse angreb uden motiv. 

Anmeld Citér

14. november 2015

Anpau

A&F skriver:

Selvfølgelig skal der efter min mening være halal mad til os det spiser det. Ligesom der skal være vegetarisk mad for dem som ikke spiser kød. Det har intet med sharia at gøre. Blot en forskellighed. Vi lever i et multikulturelt samfund, det er da fedt at vi kan forenes på trods af forskelligheder. Nu er ekspemplet med ham den 16 årige ikke enestående. For nogle år siden var en dansk mand(husker ikke navn) som nævnte præcis det samme.  Han kan ytre sig som han vil.  Det har intet med islam at gøre blot fordi han var muslim og udtalte sig om det. 

Jeg går helt ind for, at der skal være halal til dem der spiser det - og svinekød til dem der spiser det. Men jeg er imod halalslagtning, og det er ikke noget JEG ønsker at spise. Men det er jeg desværre tvunget til, hvis jeg bliver indlagt på et dansk hospital. Det var desværre tilfældet tilbage i juli. Og dét synes jeg ikke er i orden!

Jeg ved godt halal ikke har noget med sharia at gøre

Nå, men det er heller ikke det denne debat handler om, så jeg vil slutte nu

Med håbet om, at vi en dag alle kan leve trygt sammen, religiøs eller ikke religiøs 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.