nadhja skriver:
Europa er under angreb, millioner fra fejlslagne stater strømmer ind, kræver plads, forsørgelse og respekt og ødelægger infrastruktur og økonomi. Så sætter hardcore fanatikerne ind og skræmmer med terror de fredelige europæere til ikke at gøre modstand og om senest ti år er Europa islamiseret, det frie samfund er fortid og europæerne er "dhimmier" slaverne, som arbejder og finansierer den islamiske stat, skriver Camre.
hvis dette rent faktisk kommer til at ske - så får sætningen; "hvor ser du dig selv om 10 år?" en helt ny betydning...
mogens Glistrup havde ret i det han sagde. vi lever i det nu.
mogens Camre - har han ret...??
Jeg ved ikke hvor enige vi er, men hen ad vejen er vi i hver fald.
Det kommer tættere og tættere på Danmark, og vi lukker utrolig mange ind i vores land pt. Jeg ved, at det absolutte flertal er gode mennesker, men jeg ved også, at der i blandt dem gemmer sig nogle grimme grimme karle. Og jeg frygter for den dag, terroren for alvor rammer Danmark. For det er jeg overbevist om, at den gør.
Det er så kedeligt, at de få skal ødelægge det for flertallet. Men sådan går det, når vi ikke længere passer på vores land og har kontrol med, hvilke mennesker det rent faktisk er, der opholder sig i vores land!
#PrayforParis #Skide-hamrende-afraid
Anmeld
Citér