Anonym skriver:
Min kæreste er begyndt at ryge hash, og jeg har det meget svært med det. Jeg er bange for at vores børn kan blive fjernet pga han ryger hash?
han ryger ikke indenfor, og han ryger ikke når børnene er vågne.
ryger jeres mand/i noglesinde hash? Ville i gå fra jeres børns far og et godt parforhold, pga hash?
Jeg ryger ikke selv, og det har jeg aldrig gjort.
Min første tanke da jeg læste dit indlæg var: hvad er det der gør at han er begyndt at ryge hash? Har han tidligere røget hash og det så er et misbrug han har genoptaget igen?
Min mand ryger ikke - hverken hash eller cigaretter og har aldrig gjort det.
- Jeg har aldrig selv røget hash, men jeg har haft det tæt inde på livet via familien. Min bror er hashmisbruger, så jeg har set hvad det har gjort ved ham og hans liv. Det har bestemt ikke været i en god retning. Får jeg så meget som mistanke om at han er påvirket i nærheden af mine børn får han besked på at gå indtil han er upåvirket igen.
For mig er der nul tolerance. Hvis min mand røg hash ville han få et ultimatum. Det var enten misbrugsbehandling eller at jeg tog børnene og gik.
Selvom din mand ikke ryger i nærheden af børnene, tænker jeg at han stadig vil være påvirket i større eller mindre grad når han er sammen med dem. Det er der intet barn der fortjener og det kan påvirke barnets udvikling og deres tilknyttetsmønstre i en negativ retning.
Anmeld
Citér