Hash

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.589 visninger
15 svar
36 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste er begyndt at ryge hash, og jeg har det meget svært med det. Jeg er bange for at vores børn kan blive fjernet pga han ryger hash?

han ryger ikke indenfor, og han ryger ikke når børnene er vågne. 

ryger jeres mand/i noglesinde hash? Ville i gå fra jeres børns far og et godt parforhold, pga hash? 

Jeg ryger ikke selv, og det har jeg aldrig gjort. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Min kæreste er begyndt at ryge hash, og jeg har det meget svært med det. Jeg er bange for at vores børn kan blive fjernet pga han ryger hash?

ryger jeres mand/i noglesinde hash? Ville i gå fra jeres børns far og et godt parforhold, pga hash? 

Hvis jeg stod i din situation ville jeg gøre det MEGET klart for min kæreste at han enten stoppe med at ryge hash lige på stedet, eller pakke sine ting og gå. 

Jeg har absolut nul tolerance overfor stoffer. Det er bare ikke noget mit barn skal vokse op med. - Jeg valgte at flytte fra en lejlighed fordi underboen var dealer og opgangen konstant lugtede af hash. Det ville jeg ikke byde mit barn.

Normalt er jeg meget for at man kæmper for sit forhold, men lige præcis når der er stoffer involveret er det i min verden enten eller. 

Anmeld Citér

11. november 2015

heaven

Den gik ikke her, sorry to say

vh Jannie 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Min første tanke da jeg læste dit indlæg var: hvad er det der gør at han er begyndt at ryge hash? Har han tidligere røget hash og det så er et misbrug han har genoptaget igen?

Min mand ryger ikke - hverken hash eller cigaretter og har aldrig gjort det.

• Jeg har aldrig selv røget hash, men jeg har haft det tæt inde på livet via familien. Min bror er hashmisbruger, så jeg har set hvad det har gjort ved ham og hans liv. Det har bestemt ikke været i en god retning. Får jeg så meget som mistanke om at han er påvirket i nærheden af mine børn får han besked på at gå indtil han er upåvirket igen.

For mig er der nul tolerance. Hvis min mand røg hash ville han få et ultimatum. Det var enten misbrugsbehandling eller at jeg tog børnene og gik.

Selvom din mand ikke ryger i nærheden af børnene, tænker jeg at han stadig vil være påvirket i større eller mindre grad når han er sammen med dem. Det er der intet barn der fortjener og det kan påvirke barnets udvikling og deres tilknyttetsmønstre i en negativ retning.

Anmeld Citér

11. november 2015

SandraXOXO

Jeg har ikke noget imod folk ryger en joint i byen med vennerne. Men derhjemme en helt almindelig dag synes jeg er mærkeligt. Man tømmer jo heller ikke lige en flaske vin i sit eget selskab sådan et par gange om ugen. Det er taberagtigt og jeg ville nok miste respekt og lyst til min mand hvis han gjorde det. Desuden skal mine børn ikke vokse op med en påvirket far ad. 

Anmeld Citér

12. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Det ville for mig afhænge af forbrugsmønster og hyppighed. Der er intet bekymrende ved fx at nyde en joint med sine venner en gang pr. måned... med sidder han alene derhjemme og ryger ofte, ville jeg blive bekymret. 

Dine børn bliver selvfølgelig ikke fjernet af den grund (hvem skulle også opdage det?). Men der kan da være mange andre gode grunde til at tage en snak om forbruget...

Anmeld Citér

12. november 2015

Sprit25

MummiT skriver:

Hvis jeg stod i din situation ville jeg gøre det MEGET klart for min kæreste at han enten stoppe med at ryge hash lige på stedet, eller pakke sine ting og gå. 

Jeg har absolut nul tolerance overfor stoffer. Det er bare ikke noget mit barn skal vokse op med. - Jeg valgte at flytte fra en lejlighed fordi underboen var dealer og opgangen konstant lugtede af hash. Det ville jeg ikke byde mit barn.

Normalt er jeg meget for at man kæmper for sit forhold, men lige præcis når der er stoffer involveret er det i min verden enten eller. 

Så enig med dig!!!! 

Anmeld Citér

12. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hvor stort er forbruget og hvorfor er han begyndt på det? Min mand røg tidligere ofte 1-2 gange om måneden når han var i byen. Nu gider han ikke mere. Men ryger din kæreste hjemme og alene, er det flere gange ugentligt. Ja så er det klart et problem! Han bliver sløv i hjernen af det og ofte bliver folk mere egocentriske. Skal han køre med jeres børn er han jo også til fare for deres sikkerhed. Håber i finder ud af baggrunden så han kan få det bedre med sig selv.

Anmeld Citér

12. november 2015

Anonym

Jeg har røget hash førhen og hvor jeg dog fortryder det idag! Det er heldigvis 4/5 år siden. 

Var det mig ville jeg snakke med ham om hvorfor han røg hash og flytte i egen lejlighed imens det står på og se om han kan stoppe, ellers var jeg smuttet. Ingen børn fortjener en forældre der ryger hash. 

Anmeld Citér

12. november 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg ville nok først og fremmest spørge om hvorfor han begyndte. Har han tidligere røget hash? eller haft andre forbrug af stoffer?

Hvis han ikke ville stoppe, ville jeg helt klart gå fra ham. Jeg accepterer ikke stoffer på nogen måde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.