Han foretrækker onani alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.451 visninger
15 svar
27 synes godt om
11. november 2015

Anonym trådstarter

Min partner og jeg fungere sammen på alle tænkelige områder og har det godt sammen på alle områder - undtagen sex! Han har altid været den søde type, som ikke er så udforskende og meget forsigtig. Det tog mig flere måneder finde ud af i sin tid, når han lagde op til sex. Det kunne være en berøring på min ryg, som betød han ville have sex eller andet som ikke helt var til at forstå at det betød han lagde op. Nu er vi kommet dertil at m aldrig har lyst til sex. Han tager aldrig initiativ og nu går vi til sexolog/psykolog henvist af hans læge. M har aldrig lyst til sex med mig. Han lægger måske op til mig 1 gang pr md. Han har været igennem nogen undersøgelser og har bla fået målt hans testoteron tal. Alt var fint. Nu er vi endt ved psykolog/sexolog og hun har nu efter mange møder "kastet håndklædet i ringet"... Og vi skal nu til en ny. Hun kan ikke rigtig forstå eller komme inmd på hvorfor m mangler lysten til sex. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op og jeg er SÅ forfærdelig ked af det. Jeg elsker min partner så højt og alt er godt. Men det sex? Det er der intet af og det bliver der heller intet af. Han siger til ps (psykologen) og mig at han bare ikke har lysten til sex ret tit og han ikke føler lyst til intimitet? Han har ikke behov for skal have sex andet en ca. hver 2-3 måned, sagde han sidste gang. Jeg har sat mit selv og mine behov til side i nu over 1 år og ændret på så mange ting for at se om noget kunne give ham mere lyst. Jeg har taget initiativ, klædt mig ud, har ladet været lægge op i evigheder indtil han selv kom til mig, med de resultat af vi havde sex 1 gang på 1 md. :-( Jeg er på grådens rand. Han viser yderst sjældent lyst til mig og når han endelig gør har han sex med mig (samme stilling hver eneste gang, og ingen kys eller nogen berøringer), i ca 2 min og så er han færdig. han har sagt til ps at han ikke tænder på kys og sys at intime kys er irriterende.

Jeg har spurgt ham om han hellere vil lege med sig selv uden mig? (dette spurgte ps også om sidst) men dette siger han nej til. Men jeg har fanget ham i det 3 gange og haft mistanke om det et dusin gange. Nu i dag virkede han så som om han havde lidt lyst og da vi kom hjem gik han på badeværelset. Denne gang lyttede jeg ved døren og det lød bestemt som om han havde gang i noget. Han var derinde i 20 min ca. Da han kom ud berørte jeg ham og prøvede lægge op og kunne mærke den var halv hård lige da han kom ud fra badeværelset. Så går ud fra han havde leget derude. Nu sidder jeg igen igen her og er rigtig ked. Han gider ikke sex, han siger jeg er dejlig og smuk og alt det og at han er glad for vores forhold. Men han har bare ikke lyst til sex og det har han aldrig haft. Heller ikke i hans tidligere forhold. Som kvinde får man mange tanker... Jeg tror ikke han er utro. Men hvad i alverden er der så galt? Er det mig? Er han til mænd, tænder han ikke på mig....? Hvad mon det kan være og hvorfor har han aldrig lyst til sex? Men åbenbart sig selv? Konfronterede ham jo med, at jeg vidste han havde leget, men han blev rigtig gal og sagde at det havde han ikke. Men lidt pudsigt den ene af gangene, da han gik fra sengen om morgenen og da var den slap, og da han kom ud igen fra badeværelset laaang tid efter, da mærkede jeg lige og da var den hård og stor. (lige ud af posen). Så hvorfor lyver han for mig? Jeg blev rasende over det og følte mig nok bare inderst inde utrolig såret, skuffet og ked og konfronterede ham. Han benægtede alt! For han foretrækker sig selv tilsynladene men vil aldrig mig? Hvad gør jeg herfra? Skal jeg komme videre alene? Skal jeg glemme min sexuelle drift og behov for kærlighed, intimitet og sex? Skal jeg finde en elsker? Jeg er bare så ked og har prøvet alle former for løsninger, men som ps sagde til ham sidst, om han var klar over at jeg gik fra ham hvis ikke han imødekom mine behov også og det ikke kun går den ene vej? Og det var han. Så spurgte hun ham om han ønskede beholde mig eller ikke? Og da sagde han at han ville have mig og elskede det vi havde og at "jah så må jeg jo bare give K noget mere sex, så hun os er lykkelig" hvortil ps sagde "jamen du har jo ikke lyst?" "nej sagde han så... men for at beholde mig kunne han jo blive nød til det. suk .... Hvad gør jeg? Og hvorfor vil han sig selv og ikke mig. Det er rigtig sårende. Han måtte gerne lege, hvis vi også havde et sexliv. Men i og med vi intet har af det, så syntes jeg det er SÅ utrolig sårende og jeg bliver rasende over det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Krydserfingre

Har desbærre ikle så mange råd men synes det er utroligt synd for dig  og det lyder som om du virkelig har prøvet alt! 

Anmeld Citér

11. november 2015

hekran

Den er virkelig svær. Men der findes asexuelle mennesker - også mænd.

Jeg ved faktisk ikke, hvad jeg ville gøre :/

Anmeld Citér

11. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Det er ikke fordi jeg ikke forstår frustrationerne - for jeg ville også på alle måder være frustreret og ked af det, føle mig uelsket, osv. osv.

Men... måske er det på tide at du indser, at din mand blot ikke er så sexuel? Der er ikke nødvendigvis noget galt med folk, bare fordi de ikke har særlig meget lyst til sex... heller ikke selvom det kan være svært for os andre at forstå.

Han har jo forsøgt at forklare sig og sine (manglende) behov. .. og jeg synes i den grad at I har afsøgt alle muligheder. Måske endda i overkanten - hvem siger at der er noget galt med ham, blot fordi behovet beklageligvis ikke matcher hans kærestes?

Måske er det dig som skal vurdere, om du kan og vil acceptere ham og jeres sexliv som det er? Måske er jeres behov for forskellige - måske er kærligheden stor nok til at gå på kompromis? Det kan kun I selv afgøre.

Held og lykke! 

Ps: Onani er for mig noget privat - ikke noget som nødvendigvis vedkommer en partner. Jeg forstår igen godt din frustration qua jeres sexuelle problemer, men hvad han laver med sin krop når han er alene kommer i mine øjne ikke dig ved. Jeg forstår måske godt at han ikke har lyst til at fortælle om det, når alle hans tanker og lyster så ofte skal forsvares....

Anmeld Citér

11. november 2015

Abracadabra

Hvad løser det at få en elsker? Du skal vel have en kæreste, der har lyst til at knalde. Jeg ser ingen andre muligheder. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Mulle0802

Min ærlige mening, jeg kender dig ikke, det er blot ud fra det jeg læser.

Sikke et træls problem, alle mennesker er forskellige og har forskellige behov.

Mænd kan lige som kvinder have svingene lyst eller slet ikke lyst.

Jeg må dog indrømme jeg finder mest sympati for din kæreste. Arme mand at skulle testes og gå til psykolog/sexolog for at få et "stempel". Hvor er jeres kommunikation henne - kunne I ikke have klaret det selv.

Manden må da have præstationsangst og lader derfor være med at lægge op til sex, fordi han er bange for det han kan give ikke er nok (hvilket det tydeligvis heller ikke er) Og når han så har lysten så er det nok nemmest selv at klare det. Men det får du lidt gjort forkert. Han skal ikke stå til ansvar for om han har onaneret eller ej.

Synes du lyder lidt egocentreret

Anmeld Citér

11. november 2015

charthys

Jeg kan kun svare på hvad jeg ville gøre hvis jeg var i din situation.

Jeg kunne ikke undvære sex, - at du stort set har undværet i over et år syntes jeg er nok.

Jeg ville,  hvis jeg virkelig elskede min partner,  sætte mig ned, og tage snakken med ham. Jeg ville fortælle ham, at jeg elsker ham og respekterer ham, og at jeg også gerne vil respektere ham som den han er på dette område,  men at jeg så vil være nødt til at finde et alternativ. Og at jeg vil have hans tilladelse til at sexe med andre, for mit forhold skal være baseret på åbenhed og gensidig respekt. Og hvis han vil leve i vores forhold med de præmisser der hedder stort set ingen sex, så må han også respektere mig som den jeg er, med sexbehov og det hele.  

Det er efter min mening det mestrimelige, og kan/vil han ikke acceptere dette, ja så må forholdet gå til grunde.  

Anmeld Citér

11. november 2015

bbl

Hvor er jeg ked af at hører, at du står i sådan i situation Det må sørme ikke være sjovt. At have manden man elsker, men at noget så vigtigt ikke fungere  

Jeg synes ikke han kan være bekendt ikke, at være ærlig overfor dig omkring hans onani. Så kunne jeg forestille mig at man så hellere ville hører, "ja, jeg onanerede fordi jeg... (og så grunden til hvorfor han valgte det fremfor at være sammen med dig)" i stedet for han benægter noget så tydeligt. Det må gøre ondt. 

Jeg tænker at du skal finde ud af hvad du vægter mest. Et godt sexliv (selvfølgelig også et godt forhold dertil) eller bare en super dejlig mand som så ikke er specielt intim. Synes personligt at man skal være mere glad end man er ked af det. Eftersom du skrev det havde stået på et år, kunne jeg måske forestille mig at du i den tid ikke har været så glad, eftersom du nok ret ofte har tænkt på 'problemet'. Hvor meget skal man gå igennem før at nok er nok ? 

Eller som en anden skrev i tråden, sig til ham at du hænger kun i med en tråd i dette forhold og at han så må finde ud af, om han selv vil arbejde på hans sexlyst, om du må finde en elsker eller om det så skal være slut. 

Mere sex giver mere lyst. Så det er bestemt en ondt cirkel i er i. 

Igen, er så ked af at hører om din situation. Håber virkeligt at du finder ud af det og bliver lykkelig :-)

Anmeld Citér

11. november 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Det lyder til at i har to forskellige forhold til sex, du vil gerne have meget og det må gerne være lidt eksperimenterende, han har ikke det store behov for hverken meget sex eller andet end det sædvanlige.

synes det lyder som om hele fokus er på at han skal ændre sig, og helt ærligt, der er altså folk som bare ikke har så meget lyst som andre, ligesom der er folk som kan nøjes med et stykke chokolade fra æsken og så lade den stå. 

Så måske fokus skal være på at finde ud af om der er et kompromis i begge kan leve med fordi jeres kærlighed til hinanden er stor eller også må i nok indse at det her ikke kommer til at gå. Jeg vil garantere for at det ville være mindst lige så slemt for ham at skulle have sex syv gange om ugen, som det er for dig at undvære. Men fokus væk fra at der er noget galt med ham, det er svært nok at være mand med mindre behov for sex i vores samfund, hvor mænd forventes at have lyst 24 7, og over på om i kan finde en løsning der kan virke for jer begge to.

håber det bedste for jer.

Anmeld Citér

11. november 2015

nadhja

Anonym skriver:

Min partner og jeg fungere sammen på alle tænkelige områder og har det godt sammen på alle områder - undtagen sex! Han har altid været den søde type, som ikke er så udforskende og meget forsigtig. Det tog mig flere måneder finde ud af i sin tid, når han lagde op til sex. Det kunne være en berøring på min ryg, som betød han ville have sex eller andet som ikke helt var til at forstå at det betød han lagde op. Nu er vi kommet dertil at m aldrig har lyst til sex. Han tager aldrig initiativ og nu går vi til sexolog/psykolog henvist af hans læge. M har aldrig lyst til sex med mig. Han lægger måske op til mig 1 gang pr md. Han har været igennem nogen undersøgelser og har bla fået målt hans testoteron tal. Alt var fint. Nu er vi endt ved psykolog/sexolog og hun har nu efter mange møder "kastet håndklædet i ringet"... Og vi skal nu til en ny. Hun kan ikke rigtig forstå eller komme inmd på hvorfor m mangler lysten til sex. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op og jeg er SÅ forfærdelig ked af det. Jeg elsker min partner så højt og alt er godt. Men det sex? Det er der intet af og det bliver der heller intet af. Han siger til ps (psykologen) og mig at han bare ikke har lysten til sex ret tit og han ikke føler lyst til intimitet? Han har ikke behov for skal have sex andet en ca. hver 2-3 måned, sagde han sidste gang. Jeg har sat mit selv og mine behov til side i nu over 1 år og ændret på så mange ting for at se om noget kunne give ham mere lyst. Jeg har taget initiativ, klædt mig ud, har ladet været lægge op i evigheder indtil han selv kom til mig, med de resultat af vi havde sex 1 gang på 1 md. :-( Jeg er på grådens rand. Han viser yderst sjældent lyst til mig og når han endelig gør har han sex med mig (samme stilling hver eneste gang, og ingen kys eller nogen berøringer), i ca 2 min og så er han færdig. han har sagt til ps at han ikke tænder på kys og sys at intime kys er irriterende.

Jeg har spurgt ham om han hellere vil lege med sig selv uden mig? (dette spurgte ps også om sidst) men dette siger han nej til. Men jeg har fanget ham i det 3 gange og haft mistanke om det et dusin gange. Nu i dag virkede han så som om han havde lidt lyst og da vi kom hjem gik han på badeværelset. Denne gang lyttede jeg ved døren og det lød bestemt som om han havde gang i noget. Han var derinde i 20 min ca. Da han kom ud berørte jeg ham og prøvede lægge op og kunne mærke den var halv hård lige da han kom ud fra badeværelset. Så går ud fra han havde leget derude. Nu sidder jeg igen igen her og er rigtig ked. Han gider ikke sex, han siger jeg er dejlig og smuk og alt det og at han er glad for vores forhold. Men han har bare ikke lyst til sex og det har han aldrig haft. Heller ikke i hans tidligere forhold. Som kvinde får man mange tanker... Jeg tror ikke han er utro. Men hvad i alverden er der så galt? Er det mig? Er han til mænd, tænder han ikke på mig....? Hvad mon det kan være og hvorfor har han aldrig lyst til sex? Men åbenbart sig selv? Konfronterede ham jo med, at jeg vidste han havde leget, men han blev rigtig gal og sagde at det havde han ikke. Men lidt pudsigt den ene af gangene, da han gik fra sengen om morgenen og da var den slap, og da han kom ud igen fra badeværelset laaang tid efter, da mærkede jeg lige og da var den hård og stor. (lige ud af posen). Så hvorfor lyver han for mig? Jeg blev rasende over det og følte mig nok bare inderst inde utrolig såret, skuffet og ked og konfronterede ham. Han benægtede alt! For han foretrækker sig selv tilsynladene men vil aldrig mig? Hvad gør jeg herfra? Skal jeg komme videre alene? Skal jeg glemme min sexuelle drift og behov for kærlighed, intimitet og sex? Skal jeg finde en elsker? Jeg er bare så ked og har prøvet alle former for løsninger, men som ps sagde til ham sidst, om han var klar over at jeg gik fra ham hvis ikke han imødekom mine behov også og det ikke kun går den ene vej? Og det var han. Så spurgte hun ham om han ønskede beholde mig eller ikke? Og da sagde han at han ville have mig og elskede det vi havde og at "jah så må jeg jo bare give K noget mere sex, så hun os er lykkelig" hvortil ps sagde "jamen du har jo ikke lyst?" "nej sagde han så... men for at beholde mig kunne han jo blive nød til det. suk .... Hvad gør jeg? Og hvorfor vil han sig selv og ikke mig. Det er rigtig sårende. Han måtte gerne lege, hvis vi også havde et sexliv. Men i og med vi intet har af det, så syntes jeg det er SÅ utrolig sårende og jeg bliver rasende over det.

min første tanke var faktisk at han er homoseksuel.

har du prøvet at foreslå ham at du får en elsker...? måske han vil blive "lettet" over du får noget "tisse-bum-bum" ved siden af så presset ikke er på ham...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.