Hvor er jeg ked af at hører, at du står i sådan i situation
Det må sørme ikke være sjovt. At have manden man elsker, men at noget så vigtigt ikke fungere
Jeg synes ikke han kan være bekendt ikke, at være ærlig overfor dig omkring hans onani. Så kunne jeg forestille mig at man så hellere ville hører, "ja, jeg onanerede fordi jeg... (og så grunden til hvorfor han valgte det fremfor at være sammen med dig)" i stedet for han benægter noget så tydeligt. Det må gøre ondt.
Jeg tænker at du skal finde ud af hvad du vægter mest. Et godt sexliv (selvfølgelig også et godt forhold dertil) eller bare en super dejlig mand som så ikke er specielt intim. Synes personligt at man skal være mere glad end man er ked af det. Eftersom du skrev det havde stået på et år, kunne jeg måske forestille mig at du i den tid ikke har været så glad, eftersom du nok ret ofte har tænkt på 'problemet'. Hvor meget skal man gå igennem før at nok er nok ?
Eller som en anden skrev i tråden, sig til ham at du hænger kun i med en tråd i dette forhold og at han så må finde ud af, om han selv vil arbejde på hans sexlyst, om du må finde en elsker eller om det så skal være slut.
Mere sex giver mere lyst. Så det er bestemt en ondt cirkel i er i.
Igen, er så ked af at hører om din situation. Håber virkeligt at du finder ud af det og bliver lykkelig :-)
Anmeld
Citér