Jeg er så utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2015

energystar

Babykuller skriver:

Min mand og jeg er begyndt på pb. 

Jeg har været af mine p-piller i et halvt år nu og vi har været i gang i 4 måneder. Første ægløsning mærkede jeg meget tydeligt og har ikke mærket det siden før nu. Min menstruation har været stabil hele tiden. 

Min ægløsning har været underlig den her gang, det føles som menstruation og små jag hele tiden. Nederst i maven føles støre og mere spændt. Jeg hader som regel chokolade og nu har jeg lyst til chokolade hele tiden. Jeg er så forvirret og vil så gerne være gravid. Jeg kan ikke lade være med at tænke på det. 

Mit spørgsmål er hvor lang tid tog det med jer og hvordan kan det være at min ægløsning er så tydelig den her gang? 

Vi har prøvet i lidt over 3 år og har indenfor det sidste halve år haft 2 missed abortions. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

MorTilN

Vi har været igang i 5,5 måned og jeg er lige begyndt i udredning for manglende mens og ægløsning, og mulig pco(s).

Anmeld Citér

11. november 2015

Flødebollen

Babykuller skriver:

Det betyder planlagt baby 

Vist nærmere 'projekt baby'

Anmeld Citér

12. november 2015

Babykuller

Ja det er også rigtigt kunne ikk finde ordet uger  hold da op i har godt nok prøvet længe. Jeg håber snart at der sker noget. Jeg skal i hvert fald ikk klage. Jeg synes bare at det er så stort. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.