Jeg er så utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
13 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2015

Babykuller

Min mand og jeg er begyndt på pb. 

Jeg har været af mine p-piller i et halvt år nu og vi har været i gang i 4 måneder. Første ægløsning mærkede jeg meget tydeligt og har ikke mærket det siden før nu. Min menstruation har været stabil hele tiden. 

Min ægløsning har været underlig den her gang, det føles som menstruation og små jag hele tiden. Nederst i maven føles støre og mere spændt. Jeg hader som regel chokolade og nu har jeg lyst til chokolade hele tiden. Jeg er så forvirret og vil så gerne være gravid. Jeg kan ikke lade være med at tænke på det. 

Mit spørgsmål er hvor lang tid tog det med jer og hvordan kan det være at min ægløsning er så tydelig den her gang? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Babykuller

Når jo min smagssans og lugtesans er virkelig underlig. 

Anmeld Citér

11. november 2015

CutieKiwi

Hej du

Jeg tænker der er mange ting der kan spille ind på om man kan mærke ægløsningen eller ej. Hvis man fx har meget travlt på arbejde eller andet, så er følingen med kroppens symptomer måske ikke så stor. En anden mulighed kunne også være at du nu er meget bevidst om hvordan din krop reagerer fordi i er i gang med pb.
Jeg har aldrig selv kunne mærke min ægløsning, og heller ikke den ægløsning som blev til pigespiren i maven

Krydser fingre for at de tegn du mærker er de gode

Anmeld Citér

11. november 2015

Babykuller

Tillykke med graviditeten. 

Jeg har haft mega travlt på det sidste også kom smerterne bare. 

Jeg er bare så spændt og har aldrig prøvet det her før. 

Hvor lang tid tog det for jer.?

Anmeld Citér

11. november 2015

CutieKiwi

Babykuller skriver:

Tillykke med graviditeten. 

Jeg har haft mega travlt på det sidste også kom smerterne bare. 

Jeg er bare så spændt og har aldrig prøvet det her før. 

Hvor lang tid tog det for jer.?

Mange tak 

Jeg kan dælme godt forstå du er ved at revne af spændthed!! Det er jo noget nyt man har begivet sig ud i mg tankerne omkring det fræser jo derudaf 

Fra kæresten smed gummiet til jeg stod med en positiv test gik der et år. Det skal dog lige siges at jeg har PCOS, så mine ægløsninger er sjældne. Men vi ramte sgi åbenbart en ægløsning alligevel 

Anmeld Citér

11. november 2015

Babykuller

Ej hvor godt  jeg håber snart at jeg står med en positiv test 

Anmeld Citér

11. november 2015

Kærlighediminmave

Vi har prøvet i 18 mdr. Er igang med fjerde iui. Testede positiv i april men mistede det 4 dage efter. Jeg har oplevet at have ingen symptomer, og mange symptomer og tit nogle nye hver gang. Men der har stadig ikke været bid.

Anmeld Citér

11. november 2015

bbl

Babykuller skriver:

Min mand og jeg er begyndt på pb. 

Jeg har været af mine p-piller i et halvt år nu og vi har været i gang i 4 måneder. Første ægløsning mærkede jeg meget tydeligt og har ikke mærket det siden før nu. Min menstruation har været stabil hele tiden. 

Min ægløsning har været underlig den her gang, det føles som menstruation og små jag hele tiden. Nederst i maven føles støre og mere spændt. Jeg hader som regel chokolade og nu har jeg lyst til chokolade hele tiden. Jeg er så forvirret og vil så gerne være gravid. Jeg kan ikke lade være med at tænke på det. 

Mit spørgsmål er hvor lang tid tog det med jer og hvordan kan det være at min ægløsning er så tydelig den her gang? 

Nu har jeg læst forskellige oplæg, men har altså lige et spørgsmål. Hvad betyder 'pb' ? :-D 

Anmeld Citér

11. november 2015

Babykuller

Det betyder planlagt baby 

Anmeld Citér

11. november 2015

Babykuller

Nullermand15 jeg håber snart at den er der for jer. Krydser fingre for jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.