På den igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2015

Kærlighediminmave

Becks skriver:

Nej, søg endelig nu :)

Du har krav på den, når du er i fertilitetsbehandling - Hvad enten det er IUI eller IVF 

Okay. Har du været igennem iui og har brugt det der ? Jeg kan godt føle mig totalt færdig nogle dage og bare ikke har lyst til at forlade min seng fordi jeg er så ked af det. Det er mest psykisk jeg er påvirket lige nu. Men ved ikke om det er sådan man skal bruge den? Jeg troede mest det var pga det fysiske? Som feks ved ivf hvor det er lidt mere omfattende end bare lige hurtigt ind og ud igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2015

Kløver

nullermand15 skriver:

Ja startede på pergotime igår

Åh hvor dejligt så gik det alligevel ���� krydser og håber på gevinst 

Anmeld Citér

10. november 2015

Kærlighediminmave

Årgangs Mor skriver:

Åh hvor dejligt så gik det alligevel ���� krydser og håber på gevinst 

Ja han sagde det så fint ud så nu må vi se. Jeg kan bare slet ikke overskue at få flere negative test. Jeg hader det. Og jeg hader at jeg føler det her er blevet en sur pligt. Jeg prøver at slappe af. Men det sidder hele tiden i baghovedet. Og arbejde er bare det jeg har aller mindst lyst til nu

Anmeld Citér

10. november 2015

Kløver

nullermand15 skriver:

Ja han sagde det så fint ud så nu må vi se. Jeg kan bare slet ikke overskue at få flere negative test. Jeg hader det. Og jeg hader at jeg føler det her er blevet en sur pligt. Jeg prøver at slappe af. Men det sidder hele tiden i baghovedet. Og arbejde er bare det jeg har aller mindst lyst til nu

Det er da også bare hårdt når kampen ikke lykkedes min gynækolog sagde at det ikke gjorde forskel om man tænkte på det eller ej, og håber meget for jer at i får en tidlig magisk julegave i år ✌️✌✌✌✌

Anmeld Citér

10. november 2015

Kærlighediminmave

Årgangs Mor skriver:

Det er da også bare hårdt når kampen ikke lykkedes min gynækolog sagde at det ikke gjorde forskel om man tænkte på det eller ej, og håber meget for jer at i får en tidlig magisk julegave i år ✌️✌✌✌✌

Det håber jeg også. Men sætter ikke næsen op efter det. Jeg overvejer at søge om den paragraf nu her. Inden det går helt galt, så har jeg den hvis jeg får brug for det

Anmeld Citér

11. november 2015

Kløver

nullermand15 skriver:

Det håber jeg også. Men sætter ikke næsen op efter det. Jeg overvejer at søge om den paragraf nu her. Inden det går helt galt, så har jeg den hvis jeg får brug for det

Er det ikke behandlingsstedet som skal søge håber de vil hjælpe jer 

Anmeld Citér

11. november 2015

Kærlighediminmave

Årgangs Mor skriver:

Er det ikke behandlingsstedet som skal søge håber de vil hjælpe jer 

Jeg ved ikke om det er klinikken, lægen eller min leder. Nu spørger jeg hende i hvert fald lige idag. Så må vi tage snakken selvom det ikke lige var planen at de skulle vide det på jobbet 

Anmeld Citér

11. november 2015

Kløver

nullermand15 skriver:

Jeg ved ikke om det er klinikken, lægen eller min leder. Nu spørger jeg hende i hvert fald lige idag. Så må vi tage snakken selvom det ikke lige var planen at de skulle vide det på jobbet 

Håber i finder en løsning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.