På den igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. november 2015

Kærlighediminmave

ja så er vi igang med fjerde iui. Kan godt mærke at jeg begynder at frygte for hvad der skal ske. Får vi nogensinde børn ?

vi har haft 2 mdr pause i løbet af de her 4 forløb, føler alligevel en uro i min krop selvom vi holder pause, Føler at min krop arbejder imod mig hele tiden er skide bange for at det heller ikke lykkes denne gang og at vi skal igennem ivf.

18 mdrs mislykkede forsøg på at få vores ønskebarn indtil videre  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2015

Becks

nullermand15 skriver:

ja så er vi igang med fjerde iui. Kan godt mærke at jeg begynder at frygte for hvad der skal ske. Får vi nogensinde børn ?

vi har haft 2 mdr pause i løbet af de her 4 forløb, føler alligevel en uro i min krop selvom vi holder pause, Føler at min krop arbejder imod mig hele tiden er skide bange for at det heller ikke lykkes denne gang og at vi skal igennem ivf.

18 mdrs mislykkede forsøg på at få vores ønskebarn indtil videre  

Jeg frygtede også IVF..

Men det var overhovedet ikke slemt :)

Anmeld Citér

10. november 2015

Kærlighediminmave

Becks skriver:

Jeg frygtede også IVF..

Men det var overhovedet ikke slemt :)

Hvordan var det ift dit arbejde, æu og æo? Jeg har et ret presset og ting arbejde om natten kører som den eneste nattevagt i vores kommune med en masse løft og ret tidspresset ?

Anmeld Citér

10. november 2015

Becks

nullermand15 skriver:

Hvordan var det ift dit arbejde, æu og æo? Jeg har et ret presset og ting arbejde om natten kører som den eneste nattevagt i vores kommune med en masse løft og ret tidspresset ?

Jeg arbejder fra 15:30-03:30 i hjemmeplejen, men arbejder 7-7

Hos mig passede ÆU med en friuge og ÆO lå 2 dage efter ÆU.. 

Men når du er i behandling, kan du få en paragraf 56 hos kommunen, så Arb. giver får dækket evt. fravær

Anmeld Citér

10. november 2015

Kærlighediminmave

Becks skriver:

Jeg arbejder fra 15:30-03:30 i hjemmeplejen, men arbejder 7-7

Hos mig passede ÆU med en friuge og ÆO lå 2 dage efter ÆU.. 

Men når du er i behandling, kan du få en paragraf 56 hos kommunen, så Arb. giver får dækket evt. fravær

Okay vi har kørt 7-7 men kører 2-2-3 lige nu fordi vi har så meget lige nu at vi ikke kan holde til 7 dage når vi er alene i vagten. Men hvor og hvornår søger man den paragraf så? Det er vel bare igennem lægen, men hvor lang tid skal der bruges før man finder ud af om man kommer ind under den paragraf 

Anmeld Citér

10. november 2015

Becks

nullermand15 skriver:

Okay vi har kørt 7-7 men kører 2-2-3 lige nu fordi vi har så meget lige nu at vi ikke kan holde til 7 dage når vi er alene i vagten. Men hvor og hvornår søger man den paragraf så? Det er vel bare igennem lægen, men hvor lang tid skal der bruges før man finder ud af om man kommer ind under den paragraf 

Her søgte min chef.. Ved ikke om det kan foregå igennem lægen...

Min blev godkendt efter en uges tid.. Men søg hellere med det samme

Anmeld Citér

10. november 2015

Kærlighediminmave

Becks skriver:

Her søgte min chef.. Ved ikke om det kan foregå igennem lægen...

Min blev godkendt efter en uges tid.. Men søg hellere med det samme

Okay ja altså er stadig igang med iui og ved ikke hvor mange ekstra forsøg Faurskov vil forsøge. Så ved ikke hvornår jeg skal i ivf. Forhåbentlig aldrig. Men så er det vel for tidligt at søge nu ?

Anmeld Citér

10. november 2015

Kløver

Lykkedes det at komme igang i den her cyklus så ✌️��✌

Anmeld Citér

10. november 2015

Kærlighediminmave

Årgangs Mor skriver:

Lykkedes det at komme igang i den her cyklus så ✌️��✌

Ja startede på pergotime igår

Anmeld Citér

10. november 2015

Becks

nullermand15 skriver:

Okay ja altså er stadig igang med iui og ved ikke hvor mange ekstra forsøg Faurskov vil forsøge. Så ved ikke hvornår jeg skal i ivf. Forhåbentlig aldrig. Men så er det vel for tidligt at søge nu ?

Nej, søg endelig nu :)

Du har krav på den, når du er i fertilitetsbehandling - Hvad enten det er IUI eller IVF 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.