Anonym skriver:
Købte I ting inden I blev gravide? Min lokale Føtex har retsudsalg af deres uld bodyer til 15.-
og der er nogle rigtig fine i neutrale farver.... jeg har også set flere fine ting på udsalg, men jeg ved ikke om det er socialt acceptabelt at købe ind, før graviditeten.
Du bliver nødt til at føle rigtig godt efter om du er klar til at kigge på de body'er i potentielt lang tid før du får en baby. Det er meget individuelt om man synes det er "i orden" og mange forbinder det med overtro.
Jeg har selv købt tøj til baby. Det første stykke tøj købte jeg lige efter jeg havde min første abort. Jeg havde brug for at tro på at jeg nok skulle få børn engang og det at købe lidt lækkert tøj engang i mellem er med til at jeg tror på det.
Lige nu er det to år siden jeg aborterede første gang - og har aborteret 3 gange. Stadig intet barn. Jeg køber dog stadig tøj når lysten kommer over mig og så ligger det i en kasse oven på mit skab. Nogle dage har jeg lyst til at brænde det fordi det minder mig om hvad jeg ikke har - men det meste af tiden gør det mig glad og hjælper mig med at håbe på at jeg engang får en baby der skal have alle de lækre ting på. Det bliver en meget velklædt baby 
Vi tackler alle ventetiden forskelligt, du skal bare overveje hvordan du egentlig føler omkring det inden du begynder at købe ting ind - og så skid på om andre tænker du "jinxer" din graviditet. Jeg købte intet den første gang jeg var gravid, og jeg aborterede da alligevel!
Anmeld
Citér