Køb af babyting inden graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
11 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2015

Anonym trådstarter

Købte I ting inden I blev gravide? Min lokale Føtex har retsudsalg af deres uld bodyer til 15.- og der er nogle rigtig fine i neutrale farver.... jeg har også set flere fine ting på udsalg, men jeg ved ikke om det er socialt acceptabelt at købe ind, før graviditeten.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2015

Anna2706

Sådan noget som tøj kunne jeg godt finde på at købe, men så også kun hvis det var udsalg ;-) 

Anmeld Citér

10. november 2015

ninibadini

Det var ellers billigt, 15 kroner! Jeg ville ikke købe møbler og udstyr inden jeg var ret sikker på at det blev til noget. Men nogle enkelte body'er kan du vel godt købe

Anmeld Citér

10. november 2015

Anonym

Jeg har købt neutrale body'er og 2 sæt sengetøj på udsalg og kommer der andet neutralt tøj på tilbud inden jeg blir gravid, vil jeg nok også købe lidt mere  15 kr for uld er godt nok et røverkøb 

Anmeld Citér

10. november 2015

Krydserfingre

Jeg ville ikke gøre det. Men det er rent ud sagt fordi jeg er pisse overtroisk  og vil ikke "udfordre skæbnen". 

Der har før været aådan et tilbud og det kommer garanteret igen! Tror ik du skal være bange for at stå uden tøj til en kommende baby 

Anmeld Citér

10. november 2015

Benjamins'mor

Hvis jeg prøvede at blive gravid, ja så ville jeg godt kunne finde på det.

Men havde vi ikke haft snakken om børn endnu ville jeg ikke. 

EDIT: Hvilken by ligger den Føtex i? For 15,- er jo billigt for en body.

Anmeld Citér

10. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Nej, aldrig! 

Tænk hvis man får svært ved at blive gravid, og bare ved at de bodyer ligger klar i skuffen. 

Det ville jeg virkelig ikke byde mig selv, og min mand ville heller ikke synes om, at vi ejede babytøj, hvis der ingen baby var på vej.

Anmeld Citér

11. november 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Som andre skriver, der er altid gode tilbud.

og tænk hvis man ender med mange år i behandling, så skal man gå og kigge på de ting. Det er ikke fordi jeg synes det er uacceptabelt eller mærkeligt, men ville have det svært med at åbne babyskuffen, hvis nu det ikke lige gik så hurtigt som ventet. Det ville bare føles som unødigt pres.

ville nok gøre en undtagelse ved mulighed for arvetøj eller møbler, altså f.eks. En søsters barnevogn eller en barndomsseng.

Anmeld Citér

11. november 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Købte I ting inden I blev gravide? Min lokale Føtex har retsudsalg af deres uld bodyer til 15.- og der er nogle rigtig fine i neutrale farver.... jeg har også set flere fine ting på udsalg, men jeg ved ikke om det er socialt acceptabelt at købe ind, før graviditeten.

Who cares, om det er "socialt acceptabelt" - det må du da helt igennem selv om, hvordan du vil gøre

Selv kunne jeg ikke finde på det - der er altid tilbud, og jeg ville vente til der var en baby at forholde sig til - men det er jo ikke op til andre end dig selv 

Anmeld Citér

11. november 2015

Carina:-)

Hvis du føler for det skal du da bare gøre det . 

Der er mange der køber det første sæt osv - 

Prob. er så bare hvis man skal igennem et hårdt forløb for at få barnet så kan det være hårdt at gå og kigge på .

Men ligger den tanke dig fjern kan du da bare shoppe .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.