1-årig med ondt i halsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2015

Berta

Tisser han? Har han våde bleer? Det er den bedste måde at vurdere om han får nok væske.

Æble juice?

Vil han drikke med sugerør - min dreng synes altid det er et hit så det bliver fundet frem hvis ikke han drikker nok. 

Mange mange små tåre af vand/saft kan måske tilsammen give ham tilstrækkelig væske.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2015

kriis

Berta skriver:

Tisser han? Har han våde bleer? Det er den bedste måde at vurdere om han får nok væske.

Æble juice?

Vil han drikke med sugerør - min dreng synes altid det er et hit så det bliver fundet frem hvis ikke han drikker nok. 

Mange mange små tåre af vand/saft kan måske tilsammen give ham tilstrækkelig væske.

Han har haft 3 fugtige bleer i dag - lille plamage som mærkes fugtig men slet ikke våde og "tunge" som de plejer.

Jeg har prøvet ca alle slags juice, vand, kakao, osv og i alle slags kopper, drikkedunke, sugerør, osv og han vil meget gerne have noget at drikke - søger det ofte - men efter et sip stopper han, skriger og tager sig til munden, savler og holder sig på munden længe og nægter at tage mere i et par timer:-( og det er på trods af masser Panodil:-(

Anmeld Citér

9. november 2015

kriis

Berta skriver:

Æble juice?

Men du har ret - mange små tårer kan måske gøre det! Jeg tilbyder 100 gange i timen:-) men han tager næsten intet:-(

Anmeld Citér

9. november 2015

Berta

Øv, det lyder ikke rart. 3 bleer med kun lidt tis i lyder ikke af meget. Hvis ikke det meget snart vender og han drikker og tisser mere må du have fat vagtlægen - eller senest egen læge i morgen. De bliver lynhurtigt dehydreret i den alder. 

God bedring.

Anmeld Citér

9. november 2015

kriis

Berta skriver:

Øv, det lyder ikke rart. 3 bleer med kun lidt tis i lyder ikke af meget. Hvis ikke det meget snart vender og han drikker og tisser mere må du have fat vagtlægen - eller senest egen læge i morgen. De bliver lynhurtigt dehydreret i den alder. 

God bedring.

Tak for svar:-)

Nej - jeg syntes heller ikke det er helt nok med de fugtige bleer:-(

Jeg tror jeg ser an til i morgen tidlig og hvis bleen stadig ikke er våd og han ikke drikker til morgen må vi afsted! Så må de jo give ham lidt væske i drop.....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.