Ventetiden er lang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du tænkt dig først at tage testen, når du forhåbentlig er gået over tid ? :-) Jeg tror ikke jeg kan vente til det - selvom jeg jo godt ved at svaret kan være negativt selvom man er gravid. Men hvis så man måske kan se at den er positiv, er det jo kun dejligt at vide det før 'tid' :-D Men ved ikke helt hvad jeg gør :-)

Ja jeg venter til jeg forhåbentligt går over tid. 

Men jeg har en test liggende klar her hjemme så det frister da lidt at gøre det før tid.

Jeg tror bare ikke jeg er så heldig at jeg er gravid og så vil jeg ikke spilde en test før der kunne være et håb.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2015

Anonym trådstarter

"Russerne" kom...

Har sådan en øv følelse...

Nå men i vil nok sige "op på hesten igen" så man må jo bare prøve igen... 

Krammer fra en lidt nedtrykt tøs...

Jeg tænker på alle jer andre der har kæmpet i meget lang tid, og føler slet ikke mine følelser er tilladte da pb kun lige er begyndt her...

Krammer til jer... Det bliver vores alle sammens tur engang, husk det ��

Anmeld Citér

12. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

"Russerne" kom...

Har sådan en øv følelse...

Nå men i vil nok sige "op på hesten igen" så man må jo bare prøve igen... 

Krammer fra en lidt nedtrykt tøs...

Jeg tænker på alle jer andre der har kæmpet i meget lang tid, og føler slet ikke mine følelser er tilladte da pb kun lige er begyndt her...

Krammer til jer... Det bliver vores alle sammens tur engang, husk det ��

Det er jeg ked af at hører. Vi er også kun lige begyndt pb nu og er forhåbentlig 3+2, men det vides jo ikke endnu. Selvom det er første forsøg ville jeg nu også blive ked af hvis det ikke lykkedes. Krydser fingre for at det sker hurtigst muligt for jer :-) 

Anmeld Citér

13. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at hører. Vi er også kun lige begyndt pb nu og er forhåbentlig 3+2, men det vides jo ikke endnu. Selvom det er første forsøg ville jeg nu også blive ked af hvis det ikke lykkedes. Krydser fingre for at det sker hurtigst muligt for jer :-) 

Mange tak Jeg krydser finger for dig 

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym

VI har heller ikke "heldet" med os endnu....

Oplever I også at sidde med en computer og pludselig tager man sig selv i at læse alt om graviditet, babynavne, babyudstyr, osv? På trods af at man endnu ikke er gravid??

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

VI har heller ikke "heldet" med os endnu....

Oplever I også at sidde med en computer og pludselig tager man sig selv i at læse alt om graviditet, babynavne, babyudstyr, osv? På trods af at man endnu ikke er gravid??

Ja sidder og kigger på alt mærkeligt til lille baby og planlægger hvordan man skal fortælle det når det er tid..

kæresten driller helt ekstremt... Han tager ikke pb så seriøst... Han ligger ikke så mange følelser uden på tøjet... Men det er godt for mig at han fjerner noget af seriøsitet for mig 

Anmeld Citér

17. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Puha den ventetid... 4 dage til forventet mens.

Har bare gået og tænkt alt for meget på det siden sidste mens. så tror ikke den er der 

Har været alt for gravid/baby kuller og har hørt at det kan få ens krop til ikke at samarbejde...

krammer fra en utålmodig tøs...

Vi er også i gang (dog for anden gang) og har været det siden April 2014, begynder også at blive liiidt utålmodig.. Nr. 1 blev lavet på en måned.

Anmeld Citér

24. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ja sidder og kigger på alt mærkeligt til lille baby og planlægger hvordan man skal fortælle det når det er tid..

kæresten driller helt ekstremt... Han tager ikke pb så seriøst... Han ligger ikke så mange følelser uden på tøjet... Men det er godt for mig at han fjerner noget af seriøsitet for mig 

He he tror man bliver lidt små skør... Jeg føler mig ihvertfald sådan. 

Ja, jeg tænker også over hvordan man skal fortælle den dejlige nyhed til kæresten, når den er der.. Hvordan Tænker du/I? 

Min kæreste nævner hver dag noget i forhold til når vi får barn eller er gravid. Den anden dag kom han lige på et navn ham godt kunne lide og i går spurgte han ind til min holdning om sovetider..... Jeg er nogle gange ved at falde ned af stolen - Jeg ELSKER at han går op i det og gerne vil den her drøm med mig MEN det kan også være svært at se det er så stort et ønske for ham (og mig) og så er ventetiden bare hård......

Anmeld Citér

29. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

He he tror man bliver lidt små skør... Jeg føler mig ihvertfald sådan. 

Ja, jeg tænker også over hvordan man skal fortælle den dejlige nyhed til kæresten, når den er der.. Hvordan Tænker du/I? 

Min kæreste nævner hver dag noget i forhold til når vi får barn eller er gravid. Den anden dag kom han lige på et navn ham godt kunne lide og i går spurgte han ind til min holdning om sovetider..... Jeg er nogle gange ved at falde ned af stolen - Jeg ELSKER at han går op i det og gerne vil den her drøm med mig MEN det kan også være svært at se det er så stort et ønske for ham (og mig) og så er ventetiden bare hård......

Nyheden til kæresten har jeg ikke tænkt skulle være noget særligt ud over han skal ikke have det at vide i telefonen men jeg vil fortælle ham det her hjemme...

Dem jeg ikke helt ved endnu hvordan de skal have nyheden bliver de kommende bedsteforældre og nærmeste familie og venner...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.