Ventetiden er lang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
18 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2015

Anonym trådstarter

Puha den ventetid... 4 dage til forventet mens.

Har bare gået og tænkt alt for meget på det siden sidste mens. så tror ikke den er der 

Har været alt for gravid/baby kuller og har hørt at det kan få ens krop til ikke at samarbejde...

krammer fra en utålmodig tøs...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Puha den ventetid... 4 dage til forventet mens.

Har bare gået og tænkt alt for meget på det siden sidste mens. så tror ikke den er der 

Har været alt for gravid/baby kuller og har hørt at det kan få ens krop til ikke at samarbejde...

krammer fra en utålmodig tøs...

Hej

I KNOW!! 

Vi har også babyprojekt i gang, men ventetiden har klart afsløret at min tålmodighed ikke er så stor som forventet. Jeg siger til mig selv, at jeg ikke skal tænke for meget på det, og at det sker når tiden er rigtig MEN det gør det ikke nemmere at vente, når det er en drøm man venter på går i opfyldelse.... 

Anmeld Citér

9. november 2015

Anonym trådstarter

Hvor dejligt at høre om andre i samme båd...

Anmeld Citér

9. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hvor dejligt at høre om andre i samme båd...

Ja dejligt man kan dele tanker med andre i samme følelsekaos, eller det ville selvfølgelig være bedst hvis vi alle var lykkelige og fuglene synger på en varm sommerdag, som a la gammel Morten Korch film

Anmeld Citér

9. november 2015

Anonym

Vi er også i gang med Baby projekt. Min kæreste og jeg aftalte allerede tilbage i februar at vi ville prøve at få barn nu, så har ventet så længe på det. Det gør bare uvisheden endnu værre ! Især også fordi jeg først lige er stoppet på p piller for cirka 3 uger siden, så det kan jo desværre godt være at der går noget tid før de er helt ude af mit system. Jeg burde få mens d 17/11, men håber selvfølgelig at den ikke kommer og at jeg er gravid. Synes mine nipples har været følsomme, som de ellers aldrig er, en lille uges tid nu. Men det kan jo også være pga p pille stop og ikke pga graviditet. Åha hvor vil jeg bare gerne vide om jeg er eller ikke er !! Tanken om at skulle gå i uvished en måned mere, hvis jeg ikke er gravid, er også bare forfærdeligt ! Puha det er svært at vente når man bare så så så gerne vil! 

Anmeld Citér

9. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi er også i gang med Baby projekt. Min kæreste og jeg aftalte allerede tilbage i februar at vi ville prøve at få barn nu, så har ventet så længe på det. Det gør bare uvisheden endnu værre ! Især også fordi jeg først lige er stoppet på p piller for cirka 3 uger siden, så det kan jo desværre godt være at der går noget tid før de er helt ude af mit system. Jeg burde få mens d 17/11, men håber selvfølgelig at den ikke kommer og at jeg er gravid. Synes mine nipples har været følsomme, som de ellers aldrig er, en lille uges tid nu. Men det kan jo også være pga p pille stop og ikke pga graviditet. Åha hvor vil jeg bare gerne vide om jeg er eller ikke er !! Tanken om at skulle gå i uvished en måned mere, hvis jeg ikke er gravid, er også bare forfærdeligt ! Puha det er svært at vente når man bare så så så gerne vil! 

Jeg har en veninde som blev gravid lige efter p-pille stop bar for at du ved at det kan gå hurtigt, self ikke for alle.

så kan du have lidt forhåbning

Anmeld Citér

9. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg havde en lille bitte smugle blødning igår inden jeg gik i seng, der har bare ikke været noget i dag.

3 dage til forventet mens. (Bliv væk!! )

Anmeld Citér

9. november 2015

Camilze

Ventetiden er ulidelig, og det føles som om, at jo mere man tænker på det, jo sværere er det bare! Sådan føltes det for mig. Jeg var totalt babykuller i 2 måneder, men så overtog en masse andre ting mine tanker den sidste måned - både flytning, eksamen, og alt der er i forbindelse med en flytning, og selvfølgelig blev jeg gravid i den periode, hvor jeg ikke havde tid til at tænke på det - det er jo typisk, ikke? 

Anmeld Citér

9. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har en veninde som blev gravid lige efter p-pille stop bar for at du ved at det kan gå hurtigt, self ikke for alle.

så kan du have lidt forhåbning

Dejligt at hører ! Krydser alt hvad jeg har :-) 

Anmeld Citér

9. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde en lille bitte smugle blødning igår inden jeg gik i seng, der har bare ikke været noget i dag.

3 dage til forventet mens. (Bliv væk!! )

Har du tænkt dig først at tage testen, når du forhåbentlig er gået over tid ? :-) Jeg tror ikke jeg kan vente til det - selvom jeg jo godt ved at svaret kan være negativt selvom man er gravid. Men hvis så man måske kan se at den er positiv, er det jo kun dejligt at vide det før 'tid' :-D Men ved ikke helt hvad jeg gør :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.