Kaninen der så gerne ville sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.591 visninger
21 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen der har den bog? Som har virket på jeres børn? :-) 

min pige får den i jule gave! Og jeg glæder mig så meget til og se om den virkelig kan lulle en i søvn  

den ville være perfekt til når vi er ude af huset... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2015

Lenchick

Vi har haft bogen i et par uger og det er endnu ikke lykkedes os at nå længere, end side 3 før trunten snorker højlydt 

Anmeld Citér

6. november 2015

Benjamins'mor

Har ikke bogen selv, men har læst om mange på Instagram der ikke når længere end max side 6 (større børn) før de er faldet i søvn. 

Tror det er 2 jeg har læst om hvor det ikke har virket endnu, og en hvor faren også var faldet i søvn. 

Anmeld Citér

6. november 2015

Lenchick

Benjamins'mor skriver:

Har ikke bogen selv, men har læst om mange på Instagram der ikke når længere end max side 6 (større børn) før de er faldet i søvn. 

Tror det er 2 jeg har læst om hvor det ikke har virket endnu, og en hvor faren også var faldet i søvn. 

Min 16-årige teenager synes en gang imellem det er hyggeligt at være med når vi læser for trunten på 4. Han var SÅ tæt på at falde i søvn allerede på side 2 en aften 

Han gik med værdigheden i behold 

Anmeld Citér

6. november 2015

De3Guldklumper

Vi har den også. Vi er gået fra 2-3 timer om at falde i søvn til maks 45 min. Han når altid at høre bogen færdig men er så afslappet at han sover ret kort tid efter.

Anmeld Citér

6. november 2015

Anonym trådstarter

Ej hvor fedt!!!! 

Nu kan jeg da bare ikke vente til jul 

min pige på 3 er slet ikke svær og putte hjemme!

i seng kl. 19 leger en times tid i sengen også sover hun.. 

Men når vi er ude ved min mor fx og hun skal sove fordi kl er mange, så falder hun aldrig i søvn før kl. 22-23 så kunne det bare være vildt rart og hjælpe hende på vej!  Gud hvor jeg glæder mig. 

Anmeld Citér

6. november 2015

Annemette07

Anonym skriver:

Er der nogen der har den bog? Som har virket på jeres børn? :-) 

min pige får den i jule gave! Og jeg glæder mig så meget til og se om den virkelig kan lulle en i søvn  

den ville være perfekt til når vi er ude af huset... 

Når de ved hvad det vil sige at slappe af i kroppen så er det en god bog, men når de ikke ved hvordan man slapper af i benene armene og sådan, virker den ikke umiddelbart. Min søn er to og der virker den ikke, men tror som sagt det er fordi han ikke ved hvordan man slapper af i de forskellige dele af kroppen som der er nævnt :-)

Anmeld Citér

6. november 2015

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Når de ved hvad det vil sige at slappe af i kroppen så er det en god bog, men når de ikke ved hvordan man slapper af i benene armene og sådan, virker den ikke umiddelbart. Min søn er to og der virker den ikke, men tror som sagt det er fordi han ikke ved hvordan man slapper af i de forskellige dele af kroppen som der er nævnt :-)

Uuhhh, jeg tror godt at min pige ved det.. Men man kan aldrig vide.. 

Når jeg ligger hende til middag med en film og siger hun skal slappe af, ligger hun altid helt stille og bare nyder filmen.. 

Krydser mine fingre 

Anmeld Citér

7. november 2015

lineog4

Annemette07 skriver:

Handler den om at slappe af i kroppen? Alla sådan yoga afslapning (hvor jeg selv kun kan holde mig vågen i 1 minut )? 

Anmeld Citér

7. november 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Handler den om at slappe af i kroppen? Alla sådan yoga afslapning (hvor jeg selv kun kan holde mig vågen i 1 minut )? 

Ja det tror jeg  

lidt som hypnose!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.