Renlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2015

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

nogle har også god effekt at en klistermærke system.. er man dygtig på potten får man et flot klistermærke i en bog.. når man så fx har 5 eller ti mærker må man få en lille gave...

nogle børn mangler også et ensym mener jeg det er som gør at de ikke kan kontrollere det og det kan medicin hjælpe på.. men mon ikke det lige pludselig kommer til hende

Jeg lever i håbet, synes hun har haft rigeligt at kæmpe med indtil nu, håber ikke dette også skal blive alt for svært for hende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2015

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Har en dreng, som er 5,5 år og han er slet ikke renlig... Dog er han begyndt at være det om natten, så som det første kommer han på toilettet.... Men ellers mærker han det ikke selv... Og så nytter det ikke og træne... 

Han er dog født i uge 25+0 og døjer med en del... Bag ud i udvikling.. Producere ikke selv væksthormon osv... Han er dog en kvik dreng, bare særlig sensitiv.... Jeg satser dog på, at det nok skal komme... Han er heldigvis ikke toiletforskrækket, så han bruger det store uden problemer.. Men man er da lidt bekymret... For han skulle jo gerne være foruden inden skolestart... 

Anmeld Citér

7. november 2015

Mettefpigen

Her er bassen 4, 2 år og han bruger også stadig ble... Han kan dog mærke når han skal så "kæmper" lidt med at få ham på toilettet... Han kan godt tusse på det, men han vil ikk lave stort... så nej,  du er ikk alene ��

Anmeld Citér

7. november 2015

MorTil3+

Vi brugte klistermærker med vores datter, hun er 3 år og smed bleen her i sommers både dag og nat. Hun fik 1 klistermærke for tis og 2 for pølser.

Anmeld Citér

8. november 2015

Clisolka

Jeg har en pige der fyldte 5 år i sidste uge - hun bruger stadig natble, da hun ikke er 100 % renlig endnu.

I løbet af dagen bruger hun ikke ble, meeeeeen hun er kæmperæd for at lave stort på toilettet.. Hun holder sig gerne i flere uger, hvis hun kun har den mulighed - Vi har prøvet at tage bleen fra hende, men efter et par dage sagde jeg stop.

Hun har fået et lille traume om en gang hun var i brusebadet, hvor hun kom til at lave stort. Hun er bange for det ikke forsvinder, selvom vi har vist hende det maaaaaaaaange gange.

Jeg er gået i gang med at læse Hr. Pølle for hende, så kan vi snakke frem og tilbage om den Hun synes bl.a. det er unfair hendes lillebror bruger ble - men han er altså også kun 2 (den der: når han må, så må jeg også!)

For et par uger siden satte hun sig stolt på toilettet og lavede stort - men det var kun den ene gang

Jeg tør dårligt presse hende hvis det bliver værre, men hun skal starte i skole til sommer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.