Er min baby for lille? 29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2009

Mette+Mathias

Eva skriver:

For det første, så havde din jm helt sikkert sagt hvis hun mente der var noget galt, for det andet så er det jo bare et skøn og et gæt og ingen ved jo reelt hvad barnet vejer, hvis det da ikke ligefrem, fødes i uge 29-30...
Så bekymrer dig ikke unødigt og du har vel også tænkt dig at gå tiden ud, ikke...
Knus Eva..

Enig, hvis jordemoderen mente det var ok den anden dag, så mener hun nok det samme i morgen, - hun ville jo ikke sende dig hjem, hvis hun mente der var grund til bekymring, vel?

Det ER jo også kun et skøn, - min datter blev skønnet et helt kilo forkert 12 timer før hun blev født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

4kløver

Min JM sagde også 1000 og da vi kom til scanning var hun 1479 og der var jeg i uge 32 og i uge 34 var hun 1950 så den skal nok tag på

Anmeld

23. september 2009

patella

Åh det er dejligt at høre

Anmeld

23. september 2009

Tut

Da jeg var 28+0 skønnede min jordemoder også min lille til 1000g, men da vi var til 3d scanning da jeg var 28+3 målte de hende til 1453g.

Så du skal ikke regne med de skøn jordemoderen laver.

Da jeg fødte min søn blev han skønnet til 4800g og da jeg fødte ham senere på dagen vejede han "kun" 4030g.

Mette 29+5

Anmeld

28. september 2009

patella

Det lyder godt nok rart...Det er jo meget lig mig, det du skriver. Jeg synes det er lidt vildt at de kommer med de skøn, som jo selvfølgelig også kun hedder "skøn", men man har bare tendens til at ta det for fakta Det skal nok gå altsammen...

Jeg har desuden taget over 12 kg på, så KAN ikke forstå hvis lillemanden kun udgør ét af de kilo

Carina 30+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.