Jeg er lige gået ind i 29. uge og var ved jordmoder i fredags som vurderede lillemanden til at veje ca. 1000 gr. (det er vores første barn, så jeg er sådan ca. i tvivl om det hele

)
Jeg spurgte hende om han ikke var lidt lille, da jeg havde læst at de ca. vejer 1300 gr. i 29. uge. Det afviste hun. Men kender I det... så spekulerer man HELT vildt.
I går var jeg så sammen med en veninde, der har to børn, og da jeg fortalte hende at han vejede 1000 gr. sad hun og tænkte lidt, og sagde så "så skal han da også til at tage lidt på hva...."
og så kan jeg jo selvfølgelig slet ikke slippe det igen... er han for lille?????? Jeg kan jo bar ringe til jordmoderen i morgen - det ved jeg godt, og så vil hun sikkert bekræfte, hvad hun sagde i fredags og så grine lidt af mig, og så er den ude af verden - men der er altså ufaatteeeeliiiig længe til i morgen, når man går og er bange for at ens lille bebs er for lille........
Hvor stor er jeres bebs i samme uge, eller hvor stor VAR jeres bebs - hvis det er til at huske altså...
Hilsen den bekymrede...
Anmeld