G-test - kan jeg stole på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2015

female

o0Nunca0o skriver:

5år og vi er i behandling da jeg har PCOS og derved ingen ægløsning har men fandt først ud af hvorfor det ikke lykkes i slutningen af 2014 at der faktisk var en årsag til at jeg ikke blev gravid trods mange års forsøg - og desværre en læge med den holdning *du fejler intet, i skal bare blive ved med at prøve* først efter lægeskift og henvisning til udredning kom svaret + henvisning til hjælp.

Så tør slet ikke tro at det muligvis er lykkes i første behandlings forsøg (IUI-H)  nu når vi selv har prøvet i så mange år. 

Det lyder til at have været et hårdt forløb. Krydser fingre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2015

o0Nunca0o

Det lyder til at have været et hårdt forløb. Krydser fingre 

Det har også været en meget hård kamp, især når man faktisk ikke viste at der var en helt naturlig grund til det ikke lykkes så det var mange mdr. efter mdr. hvor man stod med negative ÆL og G-test og det var dælme svært at holde fanen højt. 

Men det er bare gået så hurtigt efter vi fik ny læge og har fået af vide at jeg har en sygdom som gør det svært at blive gravid - heldigvis har manden super sæd.  

Nok også derfor jeg har så svært ved denne test, for vil så nødig blive skuffet.

Anmeld Citér

5. november 2015

o0Nunca0o

Så blev det testdag - og hvor er jeg bare helt rundt på gulvet. Selv om jeg jo har testet siden 3+3 og har set svage streger har jeg bare ikke ture tro på noget.

Men igen igen igen blev den fin positiv denne gang inden for 3min. Er simpelhen så lykkelig... 

Helt underligt så nu er der lavet tid til scanning, det er altså for mærkeligt. Og fatter slet ikke det er lykkes i første hug. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.