Hejsa 
Er ny her på siden, og som mange andre her inde. Er jeg igang med Projekt Baby. Jeg er meget slem til at teste før tid, og tja der kommer jo ikke altid noget godt ud af det. Men i alle de år vi har forsøgt har jeg aldrig nogen sinde kunne lave skyggen af en streg på mine G-test. Så er altså helt i chok over jeg siden 3+3 har kunne ane en meget utydelig streg. Den er ikke blevet mindre men syntes ej heller som sådan der er sket mere.
Så har brug for nogle andre øjne og evt. erfaringer. 
Som sagt 3+3 kom der inden for tid 4½-5min en meget svag streg som ikke kunne ses i strakt arm, den virkede nu til at have lidt farve men alligevel når sådan en bliver tør bliver stregen sådan lidt lilla/grå så havde jo læst en masse om de der skyggestreger så tænkte nok at det var sådan én... Men 3+4 kom der igen en svag streg inden for tid 4½-5min den kunne lige knap ses i strakt arm men ikke sådan helt tror mere det er fordi jeg ved den var der... 3+5 kom der så en svag streg med farve inden for 4-4½min. den var mere tydlig end de to andre men ikke meget denne kunne dog godt ses i strakt arm men den skreg ikke til himlen og manden kunne også se den. Så nu begynder håbet jo inden i at spire. MEN jeg tør bare slet ikke tro på noget og slet ikke efter i dag. Er 3+6 så det er kun 1 dag før testdag. Vi stod spændt (manden og jeg) og kiggede på testen efter den var blevet dyppet og timer blev sat til 4min. Og der stod vi så to tosser og gloede på den her test, og først omrking 3½-4min. kommer der en svag streg lidt som stregen i går men alligevel lidt mere tydelig. Vi kunne begge se den også i strakt arm uden at man sådan skulle tvinge eller anstrenge sig til at se den. Og ej heller med korrekt lys den kunne holdes som man nu ville.
Og det er så nu jeg blevet totalt rundt på gulvet, ingen tvivl om stregen var farvet hvilket vil sige det altså ikke er en skyggestreg og den kom inden for tid godt nok lige til klippetid. Men da den havde lagt 5+min blev den faktisk meget mere positiv - men det er jo efter tid? Og så kan jeg jo læse alt muligt med at så tæller den ikke - men der var jo allerede én svag streg ingen for tide det er bare som om farven først rigtig er kommet frem efter lidt længer tid. 
Er simpelhen så rundt på gulvet og ved godt det jo er før tid jeg har testet. Men er så forvirret især fordi jeg aldrig har kunne fremtrylle noget der bare lignede nr. 2 streg om jeg så virkelig ønskede eller prøvede at se en...
Kan ikke rigtig fange dem ordenligt på billederne da min mobil ikke vil stille skarpt tæt på, de er meget mere tydelig IRL. + dagen de blev taget. Og dem der er taget for nogle dage siden er blevet meget svage efter de er blevet tørre og har lagt nogle dage.
3+3 / 3+4 / 3+5 / 3+6 / ét billede med alle testene hvor man desværre har svært ved at se noget som helst. Men der er altså streger på dem alle.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér